Příspěvků: 11, poslední: 7.3.2016 8:06:0362133.Nejede nebo nestartuje
Tak elektrika je už v pořádku, dnes jsem provedl první start motoru po asi 25 letech, jawa chytla. Ale mám trochu problém, že mi nejde řadit. Prostě vymáčknu spojku, zařadím pákou rychlost,pomalu pouštím spojku.... a je tam furt neutrál. Nejde zařadit rychlost. Mohly by to dělat, třeba slepené lamely spojky?
Vyčistil jsem ještě karburátor a problém bohužel přetrvává. Nastartuji, na volnoběh běží motor normálně. Když přidám plyn, třeba i na netrál tak se dusí. Napadá někoho něco? Díky...
[gepr]
(7.3.2016 8:06:03)
Jestě než jsem to začal dávat ven, tak jsem to zkusil všude možně propláchnout a promazat petrolejem a vono se to fakt rozhýbalo. :-) Ale mám další problém...... Nastartuji.... Zařadím rychlost, pouštím spojku, přidávám plyn a ejhle... motor chcípá. Jelo by to, ale misto toho to s plynulým přidáním plynu tak nějak pynule chcípne...... Poradil by někdo ?
[gepr]
(5.3.2016 21:59:34)
Dal jsem dolů víko. Vyndal start segment, hřídel s pružinou, ale nevím jak správně dostat ven ten segment řazení(kalhotky). Docela tam drží. Jak se správně vyndavá? Mám ho odtud prostě vypáčit?
[gepr]
(5.3.2016 11:25:01)
A co třeba rozhašená spojka, neustále vypnutá? Zkusil jsi hodit motorku na stojan+přední kolo zařadit a podívat se, jestli se zadní kolo točí? Mokrá spojka totiž trochu unáší i vypnutá.
[JZ]
(22.2.2016 13:15:11)
Ale u tak dlouho odstaveneho motoru, je fakt lepsi shodit spojkovy dekl, vytahnout spojku, zkontrolovat, vytahnout kalhotky a certiky (vetsinou vymenit pruziny a i na automatu) a prostor prevodovky vyplachnout. Vetsinout tam je hrozny sajrajt. A vymenit gufero pod zapalkem, pokud ma tak i pod primarnim koleckem. Neni nutne vytahovat motor, 2 hodiny prace navic a vyplati se to.
Jo a kdyz budes davat nove tesneni pod spojkovy dekl, tak vymen i gufero na ose startovani/razeni. Ten brit byva uz zniceny a dost to tam na starych motorech tece.
[Zdeněk]
(21.2.2016 10:35:46)
No cele spatne. Pokud to bylo ozivovani po 25 letech, mel jsi nejdrive alespon vymenit prevodovy olej, a bez nastartovaneho motoru vyzkouset jestli chodi kvalty a vse se toci. Pokud ja nechci motor rozebirat, tak vetsinou postaci vysroubovat svice, zalit to olejem a kazdy kvalt tlacenim vyzkouset. Vetsinou poznas, ze je tam neco spatne a stejne to nakonec rozeberes...
Pred ozivovanim, je taky dobre vedet proc to nekdo pred 25lety odstavil. Pokud teda znas historii stroje. Moje zkusenost rika, z tak 70% pripadu, to bylo odstavene kvuli nejake zavade. A protoze ji neopravili, nebyla to banalita, ale fatalni zavada. Vetsinou bud zader, nebo prevodovka. Pokud se valec toci, tak budou vyskakovat kvalty. Tot ma zkusenost :-)
[Zdeněk]
(21.2.2016 10:30:39)
Nebo to zkus nejdříve propláchnout naftou. Možná jsou jen opravdu zatuhlí čertíci jak tam někdo kdysi natlačil A00 :)
[Jer250]
(20.2.2016 23:53:02)
v tom případě je buď něco s čertíky, nebo je něco s kulisou řazení, jak už napsal krf. Levý víko dolů, startovací segment s pružinou pryč a kouknout co je špatně
[Marlboro]
(20.2.2016 16:59:57)
sundat levej dekl a kouknout na řadič, možná zatuhlý "čertíci" v "kalhotách" či prasklý jejich pružiny
[krf]
(20.2.2016 14:47:50)
Bohužel neřadí, i bez motoru nezařadím rychlost, je tam stále neutrál. Při řazení vydlička na poloautomatu v obou směrech vymačkuje spojku.
[gepr]
(20.2.2016 14:41:46)
kvalt se ti zařadí nebo ne? Kdyby byly lamely slepený, rychlost bys tam dostal, jen by šla trochu přes zuby. Možná ti tam kvalty nejdou vůbec, pak bych hledal chybu v samotným systému řazení. Pokud máš motorku na kolech a nasazenej sekundární řetěz, zkus tam nacpat nějakou rychlost bez nastartovanýho motoru a motorkou popotlačit, uvidíš co to udělá. Pak budem trochu chytřejší
[Marlboro]
(20.2.2016 14:09:53)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,219 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 28.11.2024 13:32:17