Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
info tlumice a prevodovka [SESA](23.2.2016 2:24:06)
Příspěvků: 55, poslední: 26.2.2016 15:39:5262153.Informace
Ty vol draci hlavne to neberte jako reklamu ale spis k info aby se nikdo nespalil s progres tlumicema made in Breznice, pac ty uz asi nikdo neudela tak jsou na trhu falza :-) a tak http://www.fichtlkramek.cz/nahled/zd_tlumice_taiw_progres_2ks.html a pridam jeste odkaz na new prevodovku at nevznikaji bachorky :-) at jsem taky k nicemu :-)
navrhuji - Afroamerické zbarvení svíčky značí bohatou směs:) [Chleborg] (26.2.2016 15:39:52)
charlie.vlcak: To bude peklo. A co teprve černé zbarvení? Tam budeš muset psát "barevné" zbarvení nebo já nevím co, aby ses neprojevil jako rasista:-) [Ota] (26.2.2016 8:36:51)
Teď mě napadlo, že bude potřeba opravit montážní příručky a návody ve smyslu: "Bílé zbarvení svíčky je způsobeno sociálně znevýhodněnou směsí..." [charlie.vlcak] (25.2.2016 19:13:51)
jinak se musim omluvit, trosku sem se netrefil na ten treti narod kdo se podilel na prevodovce, nejsou to polaci ale indove, obe hridele jsou indicke a jelikos s indii se pretrhali obchodni libes brifi,tak pak bude casem nahrazena cr vyrobcem P.S jinak indicke kolecka a hridele taky slapou,jen byli vzdy necim hnusnym nakonzervovany :-) [SESA] (25.2.2016 16:18:25)
kocourluk: Aneb, jak se ze "socky" pouhým během času stane "veteránista":-) [Ota] (25.2.2016 8:52:41)
Moje jawa za dobu co ji mam vzrostla cenou cca 30krat takze socka sice sem ale ne na nejlevnejsi motorce [kocourluk] (25.2.2016 6:41:43)
Oucfol: Taktak, ba ani výraz "chudý" není taktní. Podle nejzbytečnějšího ze všech zbytečných ministrů se má používat "sociálně znevýhodněný (anebo vyloučený)* :-) [charlie.vlcak] (25.2.2016 6:03:09)
Krizoň: Uvidím, jak mi to tam sedne, ale hrníčkové by tam vlézt asi nemělo. Mám koupenou rozpěrku, kterou asi budu muset zkrátit dle potřeby. Kolečko použiju taky z hranatého motoru. Spojkový automat, počítám, použiju kývačkový. Jeden doma mám. [longr] (24.2.2016 17:40:04)
A coz teprve Socka z Jawamanie, to uz je uplne vrchol !!! [Krizoň IV.] (24.2.2016 17:32:38)
[Kuba z Neve]Používat slovo "socka" je netaktní a už se dávno nepoužívá. [Pucfol] (24.2.2016 16:34:37)
Mimochodem, co na tuhle prevodovku teda patri za sekundarni kolecko ? klasicky plochy z hranatych motoru ? A rozperka tam patri jaka ? Mluvim ted o pouziti do kulatyho motoru perak/kejva/panel. [Krizoň IV.] (24.2.2016 15:34:08)
Ta nová špajzka je záslužný počin a kupce si určitě najde. Myslím srovnání s Vape je na místě. Kdo lítá hodně, tomu se to vyplatí. Převodovka konstrukčně obdobná s 634-638 by měla býti v kývačce nesmrtelná. Původní konstrukce pérák-panelka je mizérie - i Dočkal píše, že po nějakých 30 tisících začne selhávat (vypadávání rychlostí atd). [Peterson] (24.2.2016 12:35:50)
Teď jsme dávali do 360 převodovku z 634, jen to chtělo o kousek ubrousit to osazení na náboji, jinak pásla perfektně. Ještě to nemám složené, ale jsem na to zvědav :) Už teď to řadí s kovanými vidličkami mnohem přesněji a lehčeji. Zbývá pak dokoumat spojkový automat (kývačka) a bude to hotovo.
Tahle převodovka vypadá dobře. Pokud záměnně pasuje a osvědčí se, určitě si kupce najde.
[longr] (24.2.2016 12:32:18)
Ta převodovka je po Vape asi druhá nejlepší věc co se do starejch jaw dělá.
Kupce si časem, až přijde do povědomí lidí, bezpróblémů najde. Pamatuju, když začínalo VAPE, tak tehdá to na starý jawamánii většina pomlouvala, že je to naprostá předražená zbytečnost...A dnes to všichni doporučují,protože to je prostě dobrý a bezporuchový... Tuhle převodovku si nandám do cestovní sportky a sem zvědavej v jakym stavu vyndám starou převodovku - má najeto cca 15 000 a byla složená z původních nových dílů...

Pro socky je levnější varianta za nějaký 3-4 koupit celej motor 638, upravit převodovku a zbytek motoru zkusit prodat :))))
[Kuba z Neve] (24.2.2016 12:02:24)
Převodovka vypadá dobře a myslím, že si kupce určitě najde. Je to jistě lepší jak skládat orloj ze součástek, u kterých člověk neví co mají za sebou a které i jako nové nebyly nic moc. A s gramatikou problém nemám, jsem z JWM celkem zvyklý, ale pokud to bude psát nejdříve do wordu se zapnutým pravopisem, tak dost věcí za něj odhalí technika. ;) [verdom] (24.2.2016 11:49:42)
aspon se muzete presvecit o tom ze kdyz se dite flaka ve skole, tak uz to tezkov zivote dohoni :-( nemam s tez radost ale co mam delat, zivot jde dal, malej sesa to za me dohoni ale to chce cas [SESA] (24.2.2016 9:30:52)
Tiež rád nakupujem u Sesu, ale fakt nechápem prečo si nezoberie nejakého parťáka čo by mu pomohol. Nestíha, posiela iné veci, prípadne zabudne niečo poslať :-) [Milos634] (24.2.2016 8:32:10)
Taky stojim za Sessou a rad u nej nakupuju :-) [Jenda.592] (24.2.2016 8:16:22)
To náhodný_host: Čaro Sesovej stránky je práve aj v jej komentároch ...-;)
Nič umelé a väčšinou k veci, takže jeho pravopis určite prežijem. Dôležité sú služby a kvalita dielov čo ponúka, nie hrúbky v popisoch

To Sesa: Len pokračuj v tom, čo robíš ....-;)
[robinez] (24.2.2016 7:59:48)
Vážený pane SESo. Vaše činnost v oboru obchodu je jistě záslužná, ALE! Nechtěl byste se prosím trochu zamyslet nad texty, které doprovází Vaše zboží a které pouštíte do světa? I v tom sebestručnějším je x hrubek nejtvrdšího kalibru. Opravdu nemáte ve svém okolí někoho, kdo absolvoval alespoň 6 tříd ZŠ s prospěchem různým od pětky?? To se fakt nedá číst! [náhodný_host] (24.2.2016 5:25:10)
Pokud ta převodovka je z kvalitního materiálu a kvalitně zpracovaná, aby se neopotřebovávala a nehučela, tak to je supr počin! [Ota] (23.2.2016 19:59:17)
Krizoň: já chápu o čem ta převodovka je, ale má to význam pro lidi co opravdu najedou hromadu kiláků za rok. Na to co třeba najedu já jsou originály dostačující. [Sukin] (23.2.2016 19:51:54)
k převodovkán, jeden úlovek ze dneška - http://www.jawamania.info/Files/users/6031/63x.JPG [maspe] (23.2.2016 19:42:45)
cenim si toho že do toho někdo vubec šel treba se to časem začne kupovat vic az ubude slušnejch hřideli a kolecek na kejvy [Free] (23.2.2016 19:21:35)
Hele mercedes se taky lepi dohromady v madarsku ted jedu do madar pro audi [kocourluk] (23.2.2016 16:04:23)
Kvuli jedne silidni prevodovce jsem koupil tri vraky staci?? [kocourluk] (23.2.2016 16:02:37)
Krizoň: chápu Tě od začátku. Spíš jsem to špatně napsal já: souhlasím s Tebou! A odporuju těm, co paušálně říkají Taiwan = šmejd. [JZ] (23.2.2016 15:44:10)
Sim: Jedina ulozenkova prevodovka o ktery vim je na jawamarktu, a stoji ty samy penize co tahle replika.
http://jawamarkt.cz/cz/originaly-z-mototechny/original-prevodovka-250-350-kyv-pan-

Na aukru se koupit neda, a vpodstate jedina moznost je oblejzat burzy, a prohrabavat bedny. Tam se porad daji sehnat zachovala kolecka a hridele za par desetikorun nebo stokorun maximalne. Nebo louskat komplet motory jako kindervajicka, a cekat co z nich vypadne.

Ovsem pripocti si k tomu cenu cesty na burzu, vstup, a cenu sveho casu. Osobne jsem takle loni shanel chybejici cast prevodovky na peraka, kolecka signovana FJ, a ano, sehnal jsem za tri stovky. Ale ve vetsim mnozstvi se to delat fakt neda, a pro renovace motoru na kseft si to uz vubec nedovedu predstavit.
[Krizoň IV.] (23.2.2016 15:27:03)
Pokud je to vymena kus za kus bez dalsich uprav, neprijde mi to nejak cenove prehnane. Resp, za kolik by se dnes dala sehnat komplet origo ulozenka kejva/panela? [Sim] (23.2.2016 15:19:23)
JZ: Ja to asi fakt pisu blbe, nebo uz nevim. Jedna vec je kvalita vyroby - tu neresim a resit nebudu. Zalezi na zadani a cene - neni problem v cine vyrobit prevodovku v supr kvalite, ze spickove oceli, ale bude to neco stat. Nicmene to neni pointa meho prispevku.

Pointa meho prispevku je ze kejackova prevodovka je shit - a fakt nezalezi an tom zda to je puvodni dil ze strakonic koupeny na burze, zda je to replika z turecka, nebo replika z cech. Je to spatne zkonstruovana prevodovka, a naveky to bude spatne zkonstruovana prevodovka. Dosud jedina masove dostupna nahrada - prevodovka 634 - ma problem toho ze neni urcena do kulatych motoru, musi se resit vymezeni, sedne si kus od kusu, a neni to reseni pro kazdeho.

Tahle prevodovka ano - staci ji koupit, vsadit do 250ky motoru, a hotovo. Zadne podkladani kulisy, zadne brouseni loziska a kola s nabojem. Za predpokladu ze je tahle varka kvalitne vyrobena, vydrzi na veky. Tohle proste zadna jina masove dostupna prevodovka neumi, tecka.
[Krizoň IV.] (23.2.2016 15:11:20)
To 70CB750. Máš recht, dřív tyhle vidličky měli být kovaný. Bohužel to všechno nějak tak už asi není ono :-). Taky jsem si myslel, že tyčka vedení vidličky řazení na Pionýra má být cementovaná z 14220. Místo toho jsem dostal tyčky hezky nazinkovány, ale materiál posloužil asi nějakej hřebík.
Strašně mě to pobavilo a né jen mě, je to taková hořká součastnost.
[Jakub] (23.2.2016 14:56:34)
Krizoň: Pokud se "nová" převodovka na kejvy dělá na Taiwanu, kde se asi dělají převodovky na 640? Komponenty pro 4T motory...? Ano a modří už vědí! Nejde o to, kde se to vyrábí, ale jak je nastavená kvalita výroby, technologické postupy. Odkud si myslíte, že pochází ocel, ze které se vyrábí třeba BMW, nebo odkud pochází paměti počítače, na kterém zrovna brousíme JWM? Jde jen o to, kdo nabídne nižší cenu za akceptovatelnou kvalitu. [JZ] (23.2.2016 14:52:30)
70CB750: Bejvaly, jsou to ty samy vidlicky co se davaly do 355/356 motoru, ale fakt od doby 634 nebo mozna 638 motoru se pouzivaji lity, a dneska je to celkem stadardni tuning pri skladani kazdy ozubcovy prevodovky - at uz je to hranata jawa, nebo jakakoli CZ. Lity vidlicky vydrzi o dost vic a nepraskaji. [Krizoň IV.] (23.2.2016 14:36:20)
Sukin: neber to osobne, ale prijde mi ze porad nechapes ucel tohohle vyrobku - puvodni dil je shit, a nezalezi na tom zda se pouzije puvodni dil nebo replika, porad to bude stejny shit co drzi na 3mm ozubeni a driv nebo pozdeji odejde. Narozdil od ozubove prevodovky, ktera je nesmrtelna. [Krizoň IV.] (23.2.2016 14:26:28)
Krizon IV: Fakt jsem si myslel že jsou kovaný v zápustce

čelovjěk vsjěgda dalžen učiťsja :)
[70CB750] (23.2.2016 13:48:03)
Za mě taky originál, až se origo nebude dát sehnat, nebo bude nesmyslně drahý tak nastává čas na tyto výrobky. [Sukin] (23.2.2016 13:44:33)
Klouzek: Ja mam taky v kejvacce puvodni prevodovku, a to samy pujde do peraka, ale do motorky kterou bych planoval fakt intenzivne jezdit bych si kejvackovou prevodovku nedal. Jedine 634 prevodovku, a s tim jak blbe a za jaky ceny se dneska shani, tak si bez problemu dovedu predstavit ze se tohle prodavat bude. V okamziku kdy nekdo nasype 50kkc a vic do kvalitni renovace, tak ta polozka za prevodovku uz neni tak strasna. Vape stoji stejny penize, a taky ho lidi kupujou. Pokud to skutecne sedne do kulatych karteru aniz by se to muselo sahodlouze vymezovat a brousit lozisko nebo kolecko - proc ne. [Krizoň IV.] (23.2.2016 13:35:15)
Kliku a podkovy zbytet zfusuju sam . valce 632 se mi doma povalujou . [kocourluk] (23.2.2016 12:39:44)
Vali se mi tu motor 354 co zakukal na klice . tak ho poslu do odborneho servisu udelat. Pac klikar uz taky zije rodinou tak co se s tim budu crcat sam kdyz to muze doje.... Nekdo jiny ze? Najedu na tom par km za rok vetsinu po letisti. Heled typy kdo prelisuje a udela kliku na jednohupa ? Kvalitne poctive? [kocourluk] (23.2.2016 12:37:27)
klidně mě ukamenujte ale já bych si tu skříň do svýho motoru nedal, 50x raději origo dobrou původní jetou -- sory za upřímnost [Klouzec] (23.2.2016 12:30:38)
70cb750: lity vidlicky jsou v jawe standard uz fakt dlouho, snad od doby 638 motoru ... [Krizoň IV.] (23.2.2016 12:19:15)
Hele ty vidličky jsou fakt litý? Z čeho?
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/komplet_predovodka_panel.html
[70CB750] (23.2.2016 12:10:24)
dejvV: přesně. Každej druhej vesnickej Tonda odvede pomalu lepší práci než odbornej servis. Mně bohatě stačilo, když jsem viděl výsledek garanční prohlídky přímo v Jawě :-) [Marlboro] (23.2.2016 10:59:41)
musíš dodavateli vysvětlit že odborný originální servis JAWA už jaksi neexistuje :-) [dejvV] (23.2.2016 10:10:42)
to je jasny ze je,, ale znate to,, dodavatel po me chce pri reklamaci motorvych dilu vzdy doklad o provedeni prace v odbornem servisu :-( [SESA] (23.2.2016 9:50:56)
Heled jestli rupne v kouly tak tu rychlostku prubnu kdyby nevydrzela tak je zaruka ne?? [kocourluk] (23.2.2016 9:47:03)
ja jsem to vedel ze se tu najde odbornik, co to spacha :-) na me nekoukejte, ja jsem rad ze jsem konecne ve dve rano mel cas to tam vlozit [SESA] (23.2.2016 9:23:25)
ja mam kecky od adidasu s weitnamu a tri roky dostavaji nejveritelny zahul od praci na strechach az po vykopy a konecne uz mam v nich diru,, lebo by uz se cudoval ze takova tenka skorepina tolik vydrz,, a to je pro me dukaz ze to muze byt od kud koliv ale musi to byt vyrobeno dle jawacke dokumentace, tak jako adidas to dela podle svych not,, penez jak sr,, to je jasny ale kdyz jsi pujdete kopit novou prevodovku na 640,tak uz takovej rozdil to neni :-( [SESA] (23.2.2016 9:20:51)
pilový diagram se dá splácat v excelu za 20 minut. [maspe] (23.2.2016 9:19:58)
to je mi naprosto jasny ze ta rychlostka bude mit nejaky rozdil ale ptam se na to dodavatele, ktery to cele spunktoval a on ze malicko, to je vse co jsem s neho vytahnul a jelikos neco takoveho budu nejspis montovat v 72 letech, tedy jestli bude sila,tak bych tez porosil info :-) je dost ubohe ale co se da delat :-) [SESA] (23.2.2016 9:13:41)
nevim kdo koupí skříň za 5 hadrů od bambusáků a z polandu když za to koupíš tak 3 kejvačkový motory na ND [Klouzec] (23.2.2016 9:05:58)
Ten popis rychlostky mi prijde ironycky . ma nekdo pilovy diagram?? [kocourluk] (23.2.2016 8:42:33)
Hele supr ze das vedet ze zijes. At ti to roste a nezlobi ( myslim hlavne manzelku drobot zacne poradne za 10 let) co ty tlumice jsou dobry a je vubec na jave poznat takovou hitec technigi [kocourluk] (23.2.2016 6:35:06)
jaj sem zapomel ten odkaz na prevodovku http://www.fichtlkramek.cz/nahled/komplet_predovodka_panel.html [SESA] (23.2.2016 2:27:54)
A hlavne jsem na delsi rodine dovolence,, musim nabrat pred sezonou plusove body, pac v tom manzelstvi se nejak rychle vytraci :-) a hlavne malej sesa uz docela brebta pribehy u kterych oba dva zasnem :-) a tak je ted cas mu brzdit fantazii:-) [SESA] (23.2.2016 2:26:56)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,156 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 28.11.2024 13:32:17