Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 15, poslední: 25.2.2016 11:07:5162157.Nejede nebo nestartuje
Zdarec všici, mám kapánek problém se svým Stadionem S22. Moped je po částečné rekonstrukci. V motoru jsou nová ložiska, gufera, výbrus. Původní karburátor staršího provedení - vajíčko. Nový kondík, nová zapalovací cívka.
A teď k problémům. Když zapnu světla, motor prostě nejede a chcípne. netuším však proč. když světla zkouším bez motoru jen na okruh napojený na baterku, tak to svítí jak má.
Druhý problém je, že to jede jen do doby určitého zahřátí - řekněme že ujedu nějakých 500m až kilometr a motorka přestane jet. Nebo jinak. motor jede, ale jen na volnoběžné otáčky a na přidání plynu vůbec nereaguje. Ale při řekněme studeném motoru to nedělá. To mi to jede dle tacho přes 40 km/h. Po čem jít? Když sem odpojil přepínač na světla od napájení, tak to dělalo to samé. Ještě v lednu ten stadion fičel a ujel větší vzdálenost bez problémů... začalo to takhle zlobit bez zásahu.
Po čem jít? Díky za každou radu
Klouzek> otázka je, kterou zapalovací cívku si měl. Co vím, je replik několik. A co vím, tak jedny se propalujou víc a druhé jsou spolehlivější. Dle slov prodejce - hodně dobrý kámoš - bych měl mít tu lepší.
Jinak po včerejšku lehká změna - vyčištěna komplet palivová soustava, která byla celá mastná. Pro jistotu daný nový benál, s jiným menším poměrem olejem a ejhle, motorka normálně jede. Sice to není úplně 100%, ještě budu ladit (nové šoupátko + jehla), ale rozhodně to je posun.
[Daliss] (25.2.2016 11:07:51)
klučíci stalo se mi že nová repliková cívka byla hin a ne jednou, takže na to nemůžete sázet [Klouzec] (24.2.2016 21:04:03)
Přesně toto mi dělala prošlehlá cívka. [Pierre] (24.2.2016 19:42:21)
Strašně ti fandím a hlavně vydrž, jednou jsem tak laboroval s pinckem, taky jsem už nevěděl a byla to strašná pitomost vydrž a zkoušej. Určitě na to přijdeš. [Standa2] (24.2.2016 17:44:17)
Novej výbrus potřebuje zajet. [Pucfol] (24.2.2016 16:29:25)
špatná cívka, uvidíš... když si nejseš jistej světelnou cívkou tak jí odpoj [Klouzec] (24.2.2016 16:11:53)
bohatost mne napadla, ale jak ji na vajíčku seřídit, když tam neseřídím nic, ani polohu jehly.
Ucpané, kouknu na to, ale to by to být nemělo. To by to nejelo ani za studena a hlavně jsem to zkoušel za běhu přeplavit a výsledek žádný... kohout sem zavírat taky zkoušel a nějaký výsledek jsem necítil
vadu elektra bych u toho nejetí moc neviděl. Co jsem zažil, elektro blblo vždy za jakýchkoli teplot - třeba kondík na jawce blbul stejně za studena i za tepla..

Zapojení elektra - tam už nevím co kontrolovat. jsou tam celkem 4 dráty. Jeden vede od magneta do přepínače a z přepínače jdou dva drátky na světlo. Dráty jsou nové a z vypínače na žárovku jsem je už dokonce měnil minulý víkend. Zkusím ještě vyměnit světelnou cívku. Tu bych mohl doma najít. Měnil jsem i přepínač světel se stejným výsledkem.
[Daliss] (24.2.2016 12:41:38)
nová cívka v háji, nebo novej kondík... [Klouzec] (24.2.2016 12:26:45)
Jinak to chcípání by mohlo být způsobeno i vadnou indukční cívkou - s mezizávitovým zkratem, která po zahřátí vinutí přestane dávat jiskru. Jestli by stejný problém mohlo způsobovat i proražené vinutí napájecích cívek na magnetu nevím, ale jestli máš k dispozici náhradní, doporučuji je vyzkoušet. [Ota] (24.2.2016 11:53:38)
Pokud po zapnutí světel bezprostředně chcipne, tak bude chyba v špatně zapojené elektrice, projít schéma, pokud poklesnou otáčky je to do jisté míry normální, díky většímu odběru na magnetu. To nejetí, chce to vycitit jak se motor chová, jestli na chudou nebo bohatou směs, podle toho jít po palivu a seřízení, zda se to nedusí na filtru a výfuku a zapalování samozřejmě taky hraje roli.. [Danek.od] (24.2.2016 11:25:38)
Přicpanej přívod paliva by to dělat mohl taky, to má Standa pravdu.
Knoxville: pokud by to měl bohatý, tak to spíš pojede v otáčkách, kdy se směs ještě nějakým způsobem spotřebuje, ale neudrželo by to volnoběh - udusilo by se to. S chudou směsí letí do určitý doby otáčky nahoru, takže je jasný, že v ten moment to pojede líp (pokud není závada v zapalování)
[Marlboro] (24.2.2016 10:35:36)
A s těma světlama bych to viděl na špatné zapojení, při zapnutí světel se vypne zapalování, možná se dráty jen nějak dotýkají např.kostry. Takže nejdřív bych zkontroloval zapojení.Někdy to jsou naprosté maličkosti. [Standa2] (24.2.2016 9:39:26)
Jede to těch 500 m, dál ne, možná to není tím zda je teplý nebo studený, ale za těch 500 m se vyjede benzín z plovákovky který tak přitéká pomalu ucpaným přívodem a na volnoběh to stačí, ale při přidání a vyšším odběru nestačí.Tak zkusit pročistit celý přítok benzínu, nejlépe až po válec. [Standa2] (24.2.2016 9:35:38)
Jestli za studena jede dobře a za tepla už nechce, mohla by být příliš bohatá směs. Zkus po ohřátí zavřít kohout benzinu. Když motor bude s klesající hladinou v karburátoru reagovat líp, je to příliš bohatý. [Knoxville] (24.2.2016 9:23:12)
z vlastní zkušenosti bych si tipnul zapalování, resp. kladívka. Stávalo se mi totéž [Marlboro] (24.2.2016 9:16:37)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,141 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 28.11.2024 13:32:17