Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 16, poslední: 27.2.2016 10:34:1762160.všechno ostatní
Zdravím osazenstvo,
již delší dobu sháním tuto koncovku: http://motousti.ibyznys.cz/katalog/zbozi/popis_zbozi.asp?klic_ma=13023 na jawu 639, bohužel na e-shopech již nedostupná. Je to hrozná cetka ale potřebuji jí protože jezdím delší trasy s PAVem který je neustále zakydaný od oleje. Jestli by někdo věděl kde sehnat nebo by dokonce nadbývaly někomu v zásobách tak rád koupím. Dík za jakékoliv info, Aleš.
Charlie: no a počkej, až to uvidíš. Jestli smích prodlužuje život, tak se staneš nesmrtelným :-D [Stíví] (27.2.2016 10:34:17)
Stíví: Podle popisu to musí bejt dobrá hrůzostrašnost :-) Co využít tykadla PAva k vytvoření dvojice svislých výfuků ala Kenworth? :-) [charlie.vlcak] (27.2.2016 9:14:53)
Sim: Tvoje 592 ale má tak děravé výfuky, že se znatelně neprojeví ani když ti je na srazu tradičně zašpuntujeme :-) [Deadman] (26.2.2016 21:19:25)
[Ota] > bylo to na 592, ktera je - mimo jine - skrcena delsima zatkama doutniku. Hadice jsem mel tenkrat tusim 1/2" a na vykon to nemelo zadny znatelny vliv. Zvukove to bylo jeste vic utlumene, takze o to vic pak byly znat pazvuky z motoru ve stylu cinkajiciho soupatka v karbecu a tak podobne :-D

[Stíví] > jsem docela zvedavej, jestli to to teplo udrzi. Guma by to horko mela asi zvladnout, u ty hadice z pracky bych se bal, pokud je to ten soucasnej plastovej husi krk.
[Sim] (26.2.2016 13:52:14)
Stíví: Teda, zajímavé řešení, jen co je pravda. Ale než za sebou tahat půl produkce optimitky, to už bych raději setřel toho pávíka :) [longr] (26.2.2016 9:29:12)
Ha, dovolím se připrdnout, nebot jsem to řešil cca měsíc zpátky. Na 638 laufy jsme přidělal gumové kolínko ze Š120 (původně pro vodní okruh?), na ní přilepil odpadní hadici pro pračku a vedl pod Páva, kde stahovačkama je stáhl k rámové trubce a koncovku pod pravým úhlem pak k rámovému jeklu. Vývody tedy směřovaly směrem od sebe, když se z nich dýmilo, vypadalo to, jako kdyby ten Páv vyjel právě z pekla, čudilo ze zněj zespod a do boku. Gumové kolínko drží pár pružin původem z babety (pro startovací čelisti) zaháknuté za povyšroubované šroubky koncovek laufů. Na stavbu tedy použity dvě kolínka, dvě hadice (stačí 1,5 m, to dosáhne i na tu kyvku Páva, cena 80,- kus) a 4 pružinky.

Zatím to mělo možnost jen jedné testovací jízdy a pár prdění na stojánku, nedokážu tedy odhadnout, zda to vydrží letní vedra. Teoreticky by mohlo, voda z pračky nemusí být jenom vlažná. Vliv na výkon nedokážu zatím posoudit. Ale perlička na závěr: při každém prdnutí do laufu hadice hvízdla, než se vnitřek hadice obalil olejem, připomínalo to varhany :o)
[Stíví] (25.2.2016 23:14:57)
Sim: Hadice jsou sice hezký řešení, ale nepůsobí prodloužení a zúžení výfuků prostřednictvím těch spalin negativně na výkon motoru? Nepozoroval jsi v tomto ohledu něco? [Ota] (25.2.2016 15:44:42)
[Milos634] > mam pocit, ze slo o tuhle dovolenou http://sim592.sweb.cz/01.jpg ... rok 02 na Slovensku. Zezacatku jsem neco z bagaze vezl asi i na zahradce PAVa, coz prave neni zrovna kompatibilni s tim, ze je vse poprskane od oleje. A pri tomhle mnozstvi bagaze se uz tusim tmave zeleny hadice mezi motorkou a vlekem vcelku ztratily :-D

Paskou omotany vyfuky ma tusim Vomi, nicmene vliv na spalovani oleje ma i to, jaky olej se prave spalovat ma. Nektery se vic spaluje (= vic to kouri), jiny se nespali a prska z vyfuku. A u nekterych to je tak, ze pri beznem provozu prska z vyfuku, ale pri vyjizdeni na sedlo ve dvou s PAVem se zacne olej spalovat z do te doby nekourici motorky je najednou dymovnice :-D
[Sim] (25.2.2016 13:18:45)
Sim - radšej by som mal celý PAv "ogrcaný" olejom a musel ho čistiť, ako mal záhradnými hadicami vyvedený výfuk dozadu :D

Mňa ešte napadlo riešenie omotať kolená termo-páskou. Kdesi sa tu spomínalo že sa zvýši teplota spalín a krásne to spaľuje bordel vo výfuku. Robia sa v rôznych farbách.
http://www.dkefekt.cz/Fotografie/Zbozi/Original/tep.iz.04.jpg
[Milos634] (25.2.2016 12:00:54)
Na PAVa pomuze castecne smerovani proudu spalin dolu, nebo do stran ... proste aby to neplivalo primo na predni stenu vleku. Ale virenim vzduchu se to i tak dostane pod a za PAV, takze se beztak pri manipulaci umazes (i kdyz samosebou ne tolik, jako bez koncovek).

Jediny, co opravdu dokazalo tenhle problem definitivne vyresit, bylo vyvedeny spalin az za pavika - na doutniky jsem pridelal hadice, za zadnim kolem je prekrizil (aby slo zatacet) a pod podlahou PAVa je vedl az ke kolecku, kde jsem je pridelal na jeho kyvku.
Principielne to fungovalo dokonale, ale melo to nekolik zadrhelu:
- pro jezdeni po meste na to stacily klidne obycejny zahradni hadice, ale jak se vzalo na delsi dobu za plyn, ohralo se to a hadice "odtekla"
- zkomplikovalo se pri/od-pojovani PAVu, mohlo by to fungovat s nejakyma bajonetovyma spojkama. Ale po jizde to bude horky a pro odpojovani bez rukavic je potreba pockat
- pri odpojeni z hadic i z vyfuku vyteka/odkapava nevyprskany nespaleny olej, takze sice korba PAVa je cistsi, ale pod nim je louzicka

Nejvetsi prinos by to melo na nejake motodovolene, kde covek PAVa nechava trvale pripojenyho ... jenze na to by byly nutny nejaky teplu odolny hadice a ty ja nemel po ruce. Ty zahradni, ktery pred tim par tydnu pri jezdeni kolem komina fungovaly dobre, nevydrzely teplo a ani hadicova spona je na nastavci doutniku neudrzela. Po nekolika nasazovani jsem se na to vyprdnul, odmontoval to a zbytek dovolene odjel bez toho ... takze pred kazdou manipulaci s pavem napred otrit hadrem.

Jednou bych se k tomu chtel vratit, pokud se mi do sparu dostane kus ocelovyho vlnovce, verim, ze to bude fungovat. Velky celokovovy spojky na zahradni hadice uz jsem sehnal.
[Sim] (25.2.2016 11:36:19)
Kde sehnat nepovím, ale shoduji se s předřečníky v tom, že to zajetelení PAva koncovka jen trochu zmírní, pro úplné zamezení zakydání by musel být vyvedený šlauch až někam na konec vozíku. Měděné topenářské kolínko naletované na kývačkovském doutníku funguje o něco líp (vývod výfuku směruje kolmo k zemi), ale také to prý není ono. Ber to jako konzervaci :) [T. A. Jawettsson] (25.2.2016 9:14:11)
Kazdy pav se zakyda. Neverim ze by ty koncovky toto vyresilo max zmirnilo. Musis jezdit tak a na takove oleje co v motoru shori a nelezou vyfukama ven. Kdyz sem zajizdel motor sajrajt mi z voziku normalne kapal co ho tam bylo . resim to hadrem pripravenym v garazi nejdriv nasucho utru jednim pak umeju namocenym v benzinu druhym hadrem . a to jenom z duvodu ze vozik parkuju u stropu a lezu pod nim.takze M2T a tocit at shori. [kocourluk] (25.2.2016 8:35:17)
Petře bohužel, v kladně to nemají skladem (tedy podle jejích stránek). Myslím že když se to částečně natočí k vozovce tak to trochu pomůže, zbavit úplně se toho asi nedá. [Alitron] (24.2.2016 21:53:54)
Jawa díly Kladno 99,- Kč kus [PETR] (24.2.2016 21:04:43)
No, podle mne osobně vypadá dost divně a pochybuju, že nějak zásadně vylepší proudění. Brácha má na třindě otočené ty konce (deklíky s trubičkou ven) a konečně to nevíří kapky oleje zpátky až na značku, ale pávík, kdyby ho měl, by byl beztak zaflákaný taky. Ono se to za tou motorkou stejně zavíří a spojí. [longr] (24.2.2016 17:48:04)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,187 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 28.11.2024 13:32:17