Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 9, poslední: 25.2.2016 8:45:1662161.Tuning a přestavby
Zdravím všechny, měl bych jeden dotaz. Sice jestli jste se setkali s úpravou válců jako na fotu. https://www.google.cz/search?q=sout%C4%9B%C5%BEn%C3%AD+p%C3%A9r%C3%A1k&biw=1024&bih=653&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CCQQsARqFQoTCMi89OP3_8cCFYtdGgodIj0H7A#safe=off&tbm=isch&q=motor+p%C3%A9r%C3%A1k+&imgrc=eARVTXBRBytbMM%3A

Měla by to být fotka z Péráka 350, ale nikde na netu jsem podobnou úpravu nenašel. Jedná se nějakou domácí úpravu na soutěžní motor nebo se to takhle montovalo už u výrobce? Díky za odpovědi
OK, díky:-) [Ota] (25.2.2016 8:45:16)
Byl to odkaz přímo na fotku, teď už se nezobrazuje ani mě.Nevím proč. Dal bych sem .JPG, ale ještě jsem nerozluštil kde a jak:-). Každopádně díky všem za odpovědi. [Pokas] (25.2.2016 0:29:50)
Oto, mě to na tu fotku naběhlo až po chvíli. Jinak třetí řádek, druhá zleva, nebo také 13. v pořadí :) [zelyvel] (24.2.2016 23:43:12)
Vy na těch desítkách fotek vidíte nějakej upravenej motor? Já teda ne! [Ota] (24.2.2016 22:52:43)
odtočení litinových žeber a nalisování hliníkových. Většinou se řešilo i jiné časování a zvětšování kanálů + zvětšování komprese. Svazarmy to braly z gruntu. [jawarmaniak] (24.2.2016 19:27:21)
a taková úprava spočívá pouze v zvětšení žeber = lepším chlazení? [zelyvel] (24.2.2016 19:20:52)
běžná Svazarmovská úprava. I když častější je na jednoválcích. [jawarmaniak] (24.2.2016 19:12:02)
Já jsem to viděl na pár motorech, co se dělaly ve Svazarmu. Mívaly to i dvěpade. Jestli to dělala rovnou fabrika, to si nemyslím, Svazarm míval šikovné lidi v dílnách :) [longr] (24.2.2016 17:42:36)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,172 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 28.11.2024 13:32:17