Příspěvků: 39, poslední: 27.2.2016 9:11:1462169.Informace
koukam jak puk dalsi super motorka pro vyvolene http://www.novinky.cz/auto/395894-v-cesku-vznikla-nova-motorka-ferat2-stoji-dva-miliony-korun.html made in cr,,,ty vol to jako v cr nedokaze nekdo zbouhat normalni motorku s trech trubek tak jako bylo neco korado,babetta,pro pracanty :-) jaky to muze mit zivotni smysl ze po FGR Midalu prisla Ferat2, k cemu?
Free:
Ptáš se "co na tom stoji dva mice ?"
Nejspíš ten nápad. Taková je doba.
-
Můžu-li se vyjádřit, pak nevím, co se na tom někomu líbí.
Možná mi někdo vysvětlí, co je třeba hnusnýho na ČZ 986...
[Venca_n]
(27.2.2016 7:39:30)
Taky souhlasím s Milos634. Já jsem zamrzl v 70. letech nejen s motorkama, ale i s autama a hudbou a celkově snad naprosto se vším. A to jsem se narodil o dost pozdějc :-D Triumpf parádní. Pak se mi ještě líbí Indian Chief.
[Laurel]
(26.2.2016 18:57:08)
Já osobně jsem tedy asi konzerva, ale pro mě jsou krásné motorky s odkrytým motorem, drátěnými koly, leštěným hliníkem, chromovanými blatníky, atd.
Zkrátka styl ala Honda CB750 Four, Kawasaki Z1,Suzuki GT750, atd. Z našich motorek 500 OHC 02, původní Californian, Konopnice 634.
[Westfan634]
(26.2.2016 16:37:25)
No, jediné, co je na tom hnusu hezkého, je akorát název. Motorka vypadá spíš jako nějaká rekvizita ze sci-fi filmu, ale pokud se to někomu líbí, budiž. Já osobně bych to tedy nechtěl ani zadarmo.
Věřím, že to muselo dát mraky práce, to v žádném případě nezpochybňuju, ale ty hlášky O NOVÉM ČESKÉM MOTOCYKLU mi tedy přijdou v souvislosti s tímhle výtvorem dost mimo. To už se mi mnohem víc líbilo FGR Midalu, které mělo i motor vlastní konstrukce, ale zajímalo by mě, kolik se jich od slavnostního představení v roce 2010 dodnes prodalo, když se i v souvislosti s ním hovořilo o malosériové výrobě a podobné ceně?
Mám pocit, že Ferat2 dopadne stejně. Jako zajímavá studie, která se vymyká zaběhlému normálu prosím, ale koupí si to jedině pár snobů, kteří nevědí co s prachama, aby se potom mohli vychloubat, co mají za raritu.
[Westfan634]
(26.2.2016 16:29:56)
Krizoň IV. - narážam na to, že sa mi nepáči, keď všade tlačia elektroniku. Aj tam kde nemusí byť. To bol iba príklad to radenie. Zachvíľu niekoho napadne dať na motorku aj pripojenie na internet a facebook. Na tom Ferat-ovi2 je na nádrži zasa samostatný displej na "riding mode". Nepáči sa mi tento smer
[Milos634]
(26.2.2016 15:56:37)
Milos634: Ono zase takhle drasticky to brat nejde. Skutr s variatorem funguje do jiste hmotnosti a vykonu, pak uz proste treci remen na prenos sily nestaci. Motorka s prevodovkou, ale v automatu ... proc ne, kupce si to urcite najde.
[Krizoň IV.]
(26.2.2016 14:38:15)
Ota, Krizoň IV. - som rád že máte rovnaký názor na to. Mňa minule ešte vytočilo keď som videl motorku kde sa "radili" rýchlosti tlačítkami. Tlačítko + a - na riadítkach, elektronika. To už fakt pre blbcov robia? Sakra, kto je lempl nevie ani radiť nech si kúpi skúter.
70CB750 - áno takto má vyzerať motorka
[Milos634]
(26.2.2016 14:12:54)
Milos 634: Taky mi mluvis z duse. Jediny kdo dneska vyrabi moderni retro je skutecne ten Triumph. Na druhou stranu, ono vzit moderni motor a posadit ho do stareho ramu by nefungovalo - bude to hnusne. Takze zbyva vyvinout vlastni motor, a to umi leda tak Triumph nebo Royal Enfield.
Nicmene tim nerikam ze by to jawa nezvladla. Ale to by tam nekdo musel v prvni rade pochopit ze je treba jit a zaplatit designera, a nikoli jit do skladu a zjistit ceho mame moc, a timpadem motorku uplacame z prebytecnych dilu. Skoda mluvit, akorat je mi lito ze za par let budeme akorat brecet nad tim "kdyz jeste byla jawa, a daly se koupit dily na hranaty motory, a daly se udelat prestavby s potvrzenim od krafta".
[Krizoň IV.]
(26.2.2016 13:49:54)
Milos634: Mluvíš mi z duše. Bonneville - to je motorka podle mého gusta.
longr: To je ono. Bohužel je to dáno tím, jak zde nedávno někdo trefně poznamenal, že dnes se motorka bere především jako módní doplněk. A tak stejně, jako módní návrháři často vymýšlejí neuvěřitelné a směšné kreace, které si nikdo normální nevezme na sebe, tak stejně se vyrábějí i zrůdné motocykly, které si koupí jen někdo, kdo potřebuje prodloužit penis.
[Ota]
(26.2.2016 13:01:25)
Jestli ona to není ta slavná touha po individualitě. Zaujmout, jakkoli. Prostě šokovat. A přitom podojit peníze. Ale něco hodnotného skutečně vyrábět, to už se dnes moc nenosí. Čest a sláva naší moderní době! :)
[longr]
(26.2.2016 9:39:22)
Litra si nekoupí nikdo. A jestli někdo jo, tak jen proto, že se bude moct pochlubit, že nic hnusnějšího už nikdo vlastnit nemůže. Marné jsou povzdechy nad tím, že už se u nás nedělají motorky, ale jen drahé a neprodejné obludy. Nikdo neslyší volání po nějakém obyčejném, relativně laciném a spolehlivém půllitru rozumného výkonu a normálních tvarů. Motocyklový průmysl je s odpuštěním ve sračkách a zjevně už se nenajde nikdo, kdo by si byl ochotný umazat ruku a nějakým pěkným modelem to z toho hovna zase vytáhnout.
[longr]
(26.2.2016 9:37:32)
Co to sakra je? teda ferata2 neřeším, to si někdo honil EGO. Ale ty fotky pravděpodobně litru: blatníky z kejvačky, vejfuky jsou jak trubky vod kamen. tvar motoru no coment. Teda vím že produkce se od prototipu může hodně lišit, ale fakt v tom nevidím pokračování. Třeba škodovka má své typické žebrování chladiče ... každý na první pohled pozná co to je. Jawa by si měla najít něco, nějaký znak co by ji odlišoval, ale decentně. Tohle je možná parametrově zajímavé, ale na první pohled nezaujme, neosloví. Držím Jawě pěsti, ale zatím to moc nepomáhá.
M
[Marek2003]
(26.2.2016 9:14:34)
To je humus, ja to nepochopím :D Prečo všetci chcú vyrábať cesťáky vhodné akurát tak na okruh? To už fakt nevedia vyrobiť "klasickú" motorku ktoré má plechovú nádrž, guľaté svetlo, normálny posed pre dvoch a pekný motor nezakrytý nejakými trapnými umelými krytmi? Nepáčia sa mi umelé xichty, umelé pery, umelé mihalnice, umelé kozy a ani umelé motorky! :D
To fakt iba angličania chápu?
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/95/Triumph_Bonneville_on_the_street.jpg
[Milos634]
(26.2.2016 9:01:01)
Jak tak na to koukám, dám té Jawě šanci a počkám si až to uvidím naživo. Třeba to nakonec dá nějakej smysl.
Doufám.
[Daryth]
(26.2.2016 8:22:11)
Je to všechno peklo. Jak ten Ferat, tak litr, tak Diavel. Šeredný jak noc. Nechtěl bych to ani zadarmo. Bohužel to je trend dnešní doby. Možná už stárnu, ale nový motorky mi přijdou čím dál tím hnusnější a pomalu se tento trend začíná objevovat i u aut.
[Ota]
(26.2.2016 8:18:05)
ten Ferat2, kdyz koukam na ty vyfukove svody, proc je to svareny z takovych kousicku? To vypada, jako kdyby meli hromadu starych plechovek od parku a z tech to udelali...
[rejnok]
(25.2.2016 23:02:57)
Design je dílem Romana Šimčíka,jinak to s výrobou na tož českou vůbec nesouvisí,je to jenom kusovka splácaná "co dům dal".
Jinak kecy nemaj cenu,stačí se podívat na motocykly které zdejší majitelé preferují.
Většinou jsou to motocykly s užitnou hodnotou (to nechám na zdejší náročné kritiky všeho a všech)
[Pucfol]
(25.2.2016 22:17:36)
Wiku: zrovna to je jedna věc co je pochopitelná, protože jaksi původní tvar nejde udělat na moderním motoru funkčně, leda jako dyzajnofka.
[maspe]
(25.2.2016 21:51:45)
vypada to primo otresne,jsou slepi,nebo co?to nevidi jak je to hnusny?
[Gunsmith]
(25.2.2016 21:41:35)
Chá chá. Kapokovité bočnice motoru namontovali proti směru jízdy. To úplně přesně vystihuje celé směřování Jawy.
[Wiku]
(25.2.2016 21:23:34)
A výrobce doufá, že s tou hnusnou hroudou železa aspoň popojede z kopce.
[JardaB]
(25.2.2016 21:14:49)
a vejfuk jak z favorita :-D
[krf]
(25.2.2016 21:11:33)
Ta maskovaní verze je ještě hnusnější než ta barevná co stojí u nich ve skladu. A to jsem si říkal, že nemůže být nic ošklivějšího.. :-))
[ED250]
(25.2.2016 20:58:59)
SESA: odpověď na tvou otázku - tyhle motorky podle mého mázoru vznikají jako taková slohová cvičení, abychom si dokázali, že jsme schopni něco navrhnout a vyrobit. Ale obyčejná motorka co funguje a něco vydrží - to nikoho nezajímá, vždyť to dělá každej, tak proč to dělat....
[maspe]
(25.2.2016 20:42:21)
Kuba z Neve: taky by mě to zajímalo. Jawa má stánek v Praze.
[maspe]
(25.2.2016 20:40:33)
Já se většinou snažím nestranně posoudit motorku a oddělit se od názorů většiny, ale tentokrát to prostě nejde. Je to hnus, motor je od dukátu, tak co na tom kurňa stojí dva miliony? 300K je práce+materiál a zbytek licence na ten motor?
[Jer250]
(25.2.2016 19:41:51)
to je hnusný jak svině... Co ten jawskej litr? Bude někde na výstavě???
[Kuba z Neve]
(25.2.2016 19:26:35)
Tak motorka je dotační podvod jako vždy...
[Sukin]
(25.2.2016 18:56:58)
co na tom stoji dva mice ? ram a motor z dukati takze ty nejdrazzi veci na vyvoj koupeny tlumice jak bys met zbytek pekne hnusnej.
[Free]
(25.2.2016 18:56:44)
tusim, ze az prijde po nas, dalsi generace, tak se jim bude pacit prvni jawa s 650 motorem
[SESA]
(25.2.2016 17:07:39)
mfence: motorky jsme uměli delat i po revoluci. třeba Praga s řadou ED, kdyby nebyl novej ředitel nepřítel motorek, mohli v tý boudě na konci podniku dělat třeba i dnes
[krf]
(25.2.2016 17:03:06)
všechno, ale dozajista všechno to jsou utopené finance z dotací eu, že si k vývoji motorky s nulovou kupní sílou přikoupí z dotací na vývoj cnc stroje, svařečky, opraví haly atp to už se neřeší. stroje jsou doma, výrobní hala je ready a zkusíme příště další dotace, třeba za to dopadne pětihvězdičková "ubytovna" v kerkonoších pro zkušební jezdce a fort transit custom autobus pro jejich dopravu atp.
[krf]
(25.2.2016 17:00:53)
Cenu neresim, takova je doba. A dneska nikoho nezajima, ze vetsina lidi je s penezma v riti. Horsi je to, ze to je zase dost hnusna motorka :) Proste stara Jawa byla posledni hezka motorka. Rekl bych tak do Konopnice.
[mfence]
(25.2.2016 16:58:24)
ja vlastne zapomel na jawackou letosni premieru bajneho litra, uf ten bude vyrazne levnejsi :-) i kdyz po karbonu nebude ani znamka
[SESA]
(25.2.2016 16:13:52)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,141 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 28.11.2024 13:32:17