Tato stránka vyžaduje
JavaScript
, bez zapnutého JavaScriptu nelze vkládat data.
Auto
Návštěvnost:
4158160
Online: 2522
Přihlášených: 5
Nová registrace
home
oblíbené
poradna
diskuse
burza
srazy
cestování
modely
historie
technika
galerie
uživatelé
motorky
vzkazy
odkazy
Nový příspěvek
All
agent
krf
agent
Wiku
Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Kompresor - knoflík na zapínání
[agent]
(29.2.2016 10:02:01)
Příspěvků:
3
, poslední:
29.2.2016 18:40:35
62193.
všechno ostatní
Zdarec, delší dobu mám malej kompresor italské výroby a chybí mi na něm knoflík "tahem zapni, stiskem vypni". Co jsem se díval po netu, tak je to na hromadě kompresorů stejné, vypadá to takhle
http://www.ali
express.com/it
em/240V-15A-11
5-PSI-4-Port-1
-4-NPT-Air-Com
pressor-Pressu
re-Automatic-S
witch/32218910
280.html?spm=2
114.40010308.4
.6.2MzgIU
Nevíte, jestli bych někde koupil jen ten červenej knoflík?
Není to nic bez čeho bych se neobešel, ale zapínat strčením do zásuvky není úplně ono :)
dej si na kabel šňůrák :c) ja to tak udelal, pac kompresor je schovanej a blbě se k němu leze a překvapivě to funguje i na motorovou zátěž
[krf]
(29.2.2016 18:40:35)
tak já to tam mám co si pamatuji na zacvaknutí. V tom vrchním krytu je taková šachtička a knoflík by měl mít na sobě packy, které mu nedovolí vyskočit ven. Dole pod tím je pak tuším jen tlačitko, o které knoflík zamáčkne a vypne.
[agent]
(29.2.2016 10:44:17)
Odmontuj vrchní kryt tlakového spínače (ta černá krabička) a zjisti, jak je má tvůj model řešení připojení čudlíku k vnitřnostem spínače. Můj to má na závit, což je nejsnazší možnost. Viděl jsem i nacvakávací variantu. Nejlépe pořiď kousek silonové kulatiny a čidlík vysoustružit. Nedoporučuji vyrábět kovové, ikdyž taková hlava imbusu k tomu přímo vybízí.
[Wiku]
(29.2.2016 10:22:18)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,234 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 28.11.2024 13:32:17