Příspěvků: 7, poslední: 1.3.2016 14:05:5362199.Nejede nebo nestartuje
Tak jsem o víkendu konečně vytáh Jawku ven a zkoušel jak novej čínskej karbec, tak starej origo 2855. Plovák funguje jen novej z číny, a to i v původním karbu. U obou ,jak už jsem psal minule, nejde bohužel nastavit optimální hladina. Mám o něco vyší. Ale k věci: Origo karb má trysky 100, 72,40. U Číny jsou 80 (jako hlavní), pak nějaký nečitelný 075 a na malé není vůbec nic. S oběma karburátory (při osazení stejným plovákem) kupodivu motorka chytá hned a jede plus mínus stejně, ale přesto nejede jak by měla. Úplně dole se nedusí a je to v pořádku, ve středním pásmu (v zeleném poli) je taková přidušená s bučivým zvukem. Od 4 tisíc chytá saze a v pěti zabere ještě víc. Zkoušel jsem různou polohu jehly, ale na střed to nemělo moc vliv. Hrál jsem si s předstihem, ale pozoroval jsem změny hlavně v tahu nahoře a změně vibrací. Jinak je tam novej vzduchovej filtr, těsnění u příruby karburátoru, gumový spojky u karbu, svíčky, destička zaplování + kondenzátory, těsnění pod hlavou i pod válcema. ......
Zkusím hlavní trysku 92 a 95 a uvidíme. Nejlepších výsledků,i když s minimálním rozdílem, jsem dosáh s jehlou na prostředním zářezu. Ta pomocná tryska mě právě taky napadla.
[Cyrdaz]
(1.3.2016 14:05:53)
A nebude to právě tou vyšší hladinou, že je v tom režimu směs moc bohatá? Co zkusit menší pomocnou trysku? Jehlu už předpokládám nesnížíš...
[Bakoun]
(1.3.2016 13:41:13)
Přesně v tom zelenym poli (myšleno na otáčkoměru, tedy od cca 3-4 tis) je to právě nejhorší. Při přidání se jakoby dusí a až někde kolem čtyř tisíc vystřelí. Normální to určitě není. Už jsem tuhle motorku kdysi dávno měl a pamatuju si jiný chování. Ten střed byl právě nejlepší. Nahoře to moc nejelo a spíš jen vibrovalo. Tenhle kousek se naopak chová skoro jak MZ 150, která táhla až někde od 5 tisíci do 6500.
[Cyrdaz]
(1.3.2016 13:30:31)
Ano, s proříznutou clonkou má bejt hlavní tryska 92 - viz Marlboro. Ostatní trysky se neměněj. Nicméně čemu říkáš, že v "zeleném poli netáhne"? Tohle pásmo je obecně dosti mrtvé a např. na 4. převodový stupeň se dá jet i 50 km/h po městě, ale když chceš zrychlit, tak zapomeň na velkou akceleraci a musíš jen opatrně a po kouskách přidávat plyn, jinak to skutečně jen bučí a nezrychluje. Plnej plyn můžeš při jízdě na 4. stupeň dát až tak od 3.000 ot/min, či spíše od 80 km/hod. Takže svým způsobem je "mrtvý" střední pásmo vlastností tohoto motoru, nikoliv vadou:-(
[Ota]
(1.3.2016 8:30:00)
ano, clona je u příruby karburátoru (jakoby oko). Pokud je prořízlá na plnej průměr, t.j. 28 mm +, tak je to tzv. bez clonky, tudíž je třeba dát menší HT. 72 pomocná tryska (uprostřed) je v pořádku
[Marlboro]
(29.2.2016 20:03:35)
Clonka je to těsnění před přírubou karburátoru? Respektive průměr jeho otvoru? Jestli jo, tak ten jsem zvětšil na průměr dle příruby. A co ta druhá tryska 72, nemůže na to mít taky vliv?
[Cyrdaz]
(29.2.2016 19:57:27)
chce to proříznout clonu a dát trysku 92-95 (do Jikovu, ne čínský kopie) clonkový motory mívaj takovejhle kopanec
[Marlboro]
(29.2.2016 18:54:45)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,156 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 28.11.2024 13:32:17