Na tento dotaz mohou odpovídat pouze přihlášení uživatelé.
Příspěvků: 12, poslední: 3.3.2016 10:50:5662202.Informace
Ahojky, nevíte jak je namontovaný brzdový kotouč předního kola na 639? Stále "neplave".
Abych to upřesnil, jedná se o JAWA 350 639/2 CHOPPER...
Kotouč při koupi neplaval, nyní byl v servise demontován (chemické čištění náboje kola) a stále neplave. Prý nevědí proč...
Taky jsem řešil neplavání plovoucího kotouče a byly moc nízké misky. Takže se po utažení šroubů neopíraly o střed kola, ale přitiskly kotouč ke středu. Nevím, jestli to byl tuning předchozího majitele, který je zbrousil (čemuž bych se ani trochu nedivil, po tom co jsem na té motorce viděl), nebo byly prostě krátké. Když jsem pak totiž kupoval misky nové, v různých obchodech jsem sehnal různě vysoké.
[Jad]
(3.3.2016 10:50:56)
jestli se ti to nepovede rozchodit, můžeš mi klidně poslat kotouč s miskama, podložkama a šroubama poštou, něco s tím provedu a pak pošlu zpět
[Marlboro]
(2.3.2016 20:55:54)
Ahojky, jsem ze Žatce. Dnes jsem zase kolaboroval... Trochu asi hází kotouč a navíc jsou zasr... podložky a ty misky. A kotouč je (dle foto na netu) obráceně, ale to snad nemá vliv.
[vlabin]
(2.3.2016 20:25:34)
vlabin: odkud jsi? po netu tohle asi nevyřešíme, ale můžeme se domluvit a něco s tím udělat
[Marlboro]
(2.3.2016 19:50:24)
Ota: tak na to jsem taky zvědav :-)
[Marlboro]
(2.3.2016 9:50:26)
Marlboro: Vidíš, mě zase kotouč plave ukázkově a pravidelně se jim to na STK nezdá a musím se s nima hádat, že to tak má být. Nezdá se jim hlavně nepatrná radiální vůle a vysvětlit jim, že aby měl kotouč vůli axiální a mohl plavat, je nezbytná též jistá vůle radiální, a že to tak má každá jawa (což je pravda), je jako házet hrách na stěnu. Tak jsem zvědav, jak to bude vypadat letos na zpřísněné STK:-)
[Ota]
(2.3.2016 9:22:50)
vlabin: to máš říct hned, že máš choppera, ten měl už plovoucí kotouč z výroby. Měnil jsi kotouč za novej, nebo to už takhle bylo? Osobně sázím na moc těsný futra nebo křivý díry v kotouči. Už jsem se s tím setkal u několika strojů od lidí z mánie, že jim plovoucí kotouč neplave
[Marlboro]
(1.3.2016 19:15:34)
Tak ještě zkontroluj, zda byly upilovaný ty výstupky na středu kola a ostatní věci - viz Marlboro.
[Ota]
(1.3.2016 12:42:44)
A drážky (výřezy) má.
[vlabin]
(1.3.2016 11:36:25)
A pevnej kotouč poznáš podle toho, že je zhotoven z plnýho materiálu, kdežto plovoucí má v sobě vyfrézovaný drážky.
[Ota]
(1.3.2016 8:00:22)
Ešte by som doplnil,že plávajúci a pevný majú inú hrúbku.Už si to presne napamätám,ale zodratý pevný je +- rovnako hrubý ako nový plávajúci.
[eurodriver]
(29.2.2016 20:10:56)
víme, ale pokud máš původní nepředělávanou 639, tak ty nikdy plovoucí kotouč neměly. Dostaly ho až pozdější 640. 639 měly vždy kotouč pevnej (ten plavat nebude). Na plovoucí kotouč, kterej je mimochodem jinej než pevnej, je nutný poupravit střed kola upilováním výstupků (úprava je to nevratná), mít plovoucí kotouč, pouzdra a podložky. Šrouby jsou pro oba stejný. Pak je nutný ještě vypilovat v pravým kluzáku drážku, aby ti pouzdra plovoucího kotouče neškrtaly o kluzák. . Pokud všechno tohle máš a kotouč stále nemá v uložení axiální vůli je buď nějaká díra v kotoučí šejdrem nebo moc těsný pouzdro(a)
[Marlboro]
(29.2.2016 19:24:23)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,203 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 28.11.2024 13:32:17