Příspěvků: 31, poslední: 10.3.2016 21:10:1862247.všechno ostatní
je prodejce nového auta povinen auto dodat v zimě též na zimních pneumatikách.
Já udržuju Felicii.. :-)
[ED250]
(10.3.2016 21:10:18)
Wiku: tak to jsi popsal uplne presne,ja uz mam jednou meneny zadni lemy,a uz zase chytaji,no a spodni hrana vsech dveri krom ridicovych.
[Gunsmith]
(10.3.2016 18:41:15)
ED250: To neplatí o Mazdách z přelomu tisíciletí. Hnijou rychleji, než stačí COčko podávat drát, tudíž boj s korozí nelze vyhrát. Rok jsem se snažil, ale když vykvetly i rámy okének na předních i zadních dveřích, tak jsem to vzdal. Dojezdím ji do konce a za pár tisíc koupím další stejný model. I s přehozením dílů jako brzdy, poloosy, výfuk, LPG .. to vyjde na méně práce než se snažit porazit rez.
[Wiku]
(10.3.2016 12:14:16)
Tohle je otázka údržby a času kolik tomu autu chceš věnovat. Když se o to člověk pravidelně stará, tak bude jezdit i 30ti leté auto klidně v každodenním provozu. Člověka to musí trochu bavit.. :-)
[ED250]
(10.3.2016 10:04:07)
Bakoun: mam stejny problem,hnijici mazda 626 rv 2000,ale na nove nemam tak to musim dojezdit,ted jen otazka kolik ji zbyva,jinak auto uplne super
[Gunsmith]
(9.3.2016 15:41:38)
Bakoun: zkrátka, dokud vás koroze a STK nerozdělí (u mě to bude také tak, případně auto bez přepisu věnuji někomu v rodině).
[T. A. Jawettsson]
(9.3.2016 12:54:03)
... "vyřeší". Než abych svoji Mazdu prodal a koupil něco novějšího, tak s ní budu jezdit, než ji totálně dohuntuju, protože prodat se to nevyplatí.
[Bakoun]
(9.3.2016 8:31:15)
Zrovna ekopoplatek nic neresi krom vyberu penez .
[kocourluk]
(8.3.2016 18:59:57)
Sukin: Nejspíš nijak. Prostě je to další nástroj (vedle zpřísňujících se pravidel pro měření emisí, ekopoplatků za převod starších vozů, atp.), jak uměle uspíšit vyřazení starších, byť bohužel občas i kvalitnějších vozů, než jaké nabízí dnešní produkce, z provozu, protože současný trh je automobily přesycen a automobilky by neměly komu prodávat nový auta. A stát by pak neměl od koho vybírat daně, lidi v automobilkách by neměli práci... Je to začarovanej kruh a zvrácenost těchto předpisů je k zblití.
[Ota]
(8.3.2016 12:44:32)
Otázka je, jen jak zase tyto nesmyslné předpisy obejít. :-)
[Sukin]
(8.3.2016 10:34:18)
Davy_: jo, to členění motorek do emisních kategorií podle roku první registrace mi také způsobilo záchvat smíchu :)
[T. A. Jawettsson]
(8.3.2016 9:06:27)
nizkoemisni zony jsou dobrej vtip. Ja tam zrejme budu smet s Dneprem r.v.2001. To bude prdel :)
[Davy_]
(8.3.2016 8:44:09)
Laurel: No, zrovna ten šukafon, neboli orchestrion, má v původní nerenovované verzi tak tvrdé lavice, že jet tím někam delší cestu je utrpení. Ale z nostalgie to mám taky rád:-)
[Ota]
(8.3.2016 8:09:53)
A já jsem vždycky rád, když se projedu nějakou starou vránou, třeba tím šukafonem. Jednak pro oko jsou krásný, jednak jsou i pohodlný. Jakejkoliv novej bazmek ve kterym jsem jel, měl tak ale tak debilní sedačky.
[Laurel]
(8.3.2016 7:10:56)
T. A. Jawettsson: šukafon :-D na ten název pro skleník jsem úplně zapomněl
[krf]
(8.3.2016 6:09:12)
Aha, tak už čtu v článku, že toto už bude nepřípustné..
[ED250]
(7.3.2016 21:09:01)
Třeba nové škodovky žádné měřáky tlaku na disku pod gumou nemají. Vše je zrealizované díky čidlům pro ABS a měří se počet otáček na nápravě. když guma ujde, změní počet otáčení na nápravě a to je vyhodnoceno na palubovce. Je jedno jaké kola tam jsou.
[ED250]
(7.3.2016 21:05:27)
Ota: vzhledem k průměrnému stáří vozidel MHD je vlastně každý její uživatel veteránista - tramvaje T3, dosud někde sloužící autobusy Vrakosa, sovětské soupravy metra (byť po určitých upgradech), o vlacích ani nemluvím - třeba soupravy Regionova jsou vlastně přestavěné "šukafony".
Na nízkoemisní zóny vyzraju pokud možno tím, že do nich prostě nebudu - pokud to bude jen trochu možné - vjíždět; další možností je do nich vjet na mopedu, což je dle mých výzkumů naprosto legální i na stadionu či jawettě :)
[T. A. Jawettsson]
(7.3.2016 20:26:46)
T. A. Jawettsson: Naprosto s tebou souhlasím. Asi se ze mě stane zarytý "veteránista", i co se týče automobilů. A nerozhoděj mě ani nějaký nízkoemisní zóny nebo podobný vopičárny, na který vyzraju pomocí MHD:-)
[Ota]
(7.3.2016 16:09:36)
Renault a Dacia už je nabízí i za 250/ks při nákupu zimní sady od nich.
[elevator]
(7.3.2016 15:40:21)
Originál Renault pro Megane III. Original Dacia stoji cca 300 - 350.
[Labakov]
(7.3.2016 15:12:45)
Garantuju, že za chvilku bude v oběhu kouzelná krabička, která bude simulovat všechny 4 nafoukané pneumatiky a tyhle ventilky poletí do pole...
[Borderer]
(7.3.2016 15:12:27)
Dokonce není ani plošná a stálá povinnost v zimě jezdit na zimácích, že...
[JZ]
(7.3.2016 15:12:16)
Labakov: TPMS za 500,- ks a životnost 10let? To je poloviční cena a dvakrát delší životnost co jsem našel já. Kde to nabízejí?
[Jirka N.]
(7.3.2016 15:04:18)
I pokud stojí sada ventilků včetně napárování dvojku, je to pro mě další důvod, proč udržovat v provozu starší auto a na koupi nového se vy..defekovat.
Asi jsem ze starý školy, doteď žiju v domnění, že na kontrolu tlaku v pneu slouží manometr. A pokud tento není po ruce, tak aspoň zrak :)
[T. A. Jawettsson]
(7.3.2016 15:00:47)
Ty snímače tlaku jsou vopruz, skoro 4tis. navíc. Tak vydrž s koupí do konce března a zimáky pak budeš řesit až příští zimní sezónu :). Třeba už budou v prodeji TPMS alespon s výměnou baterií, ale že by je zlevnili na 100,-Kč nečekej.
[Jirka N.]
(7.3.2016 14:53:51)
jaw250 - je to prehnane, neni to tak hrozne - originalni ventilky v autosalonu stoji 500kc/ks - tj. 2000 za celou sadu, naparovani s autem v cene. A vyrobce rika ze maji zivotnost 10 let
[Labakov]
(7.3.2016 14:53:43)
Ne, ale dost často mívají akci + zimní kola zdarma. Na druhou stranu jestli je to na hliníkáčích, je jednodušší dokoupit zimáky na plecháčích než čenžovat pneu a ráfky mezi sebou. Dvě sady kol tě stejně neminou.
[Jirka N.]
(7.3.2016 14:19:16)
ne a doufám, že tuhle (a další) magořinu nezavedou.
[gfd]
(7.3.2016 14:03:30)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,187 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 28.11.2024 13:32:17