Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 25, poslední: 9.3.2016 15:33:0762249.Informace
Máte někdo zkušenosti s tlumičema čínský značky na ČZ? Březnice je KO, takže už je horší sehnat originály. Klasicky je cena číňanů příznivá, otázkou je ale kvalita. Ozkoušel někdo?
Díky. [Jin] (9.3.2016 15:33:07)
Pístnice březnických tlumičů pro cestovní motorky má průměr 10 mm. [Peterson] (9.3.2016 12:14:23)
A kolik by měla mít průměr "zdravá" pístnice? [Jin] (9.3.2016 9:06:41)
Milan(OHC): diky za info! uz jsem taky premejslel jak renovovat pistnice, kdyz breznice uz nevyrabi.. Nevedel jsem ze tyhle tyce pro hydrauliku jde koupit v metrazi.. [Peterson] (8.3.2016 20:41:33)
T.A.Jawettsson: Já vždycky když říkám Poláček, tak myslím spíš toho Trefulku. [Laurel] (8.3.2016 14:39:29)
Proč něco dělat tak složitě - brousit starou pístnici, tvrdochrom, znovu brousit. Pokud je pístnice "v háji", tak koupím v metráži hotovou chromovanou tyč pro hydraulické válce např. tu http://www.hydraulics.cz/katalog_hutniho_materialu.pdf#page=8 a pístnici udělám podstatně jednodušeji. [Milan(OHC)] (8.3.2016 14:32:30)
Bakoun: přesně tak [Marlboro] (8.3.2016 13:59:14)
No jo, to sem celej já - myslím 7, píšu 10 :( [T. A. Jawettsson] (8.3.2016 13:17:23)
Marlboro: aha, takže jde o 658-395803, na obrázku č. 7. [Bakoun] (8.3.2016 12:42:24)
Ondra120: Proč bys při použití tvrdochromu měl mít abnormální velikost těsnění? Kouzlo té opravy spočívá v tom, že se opravovaný předmět zbrousí, nanese se tvrdochrom a znovu se přebrousí na požadovaný (původní) rozměr. [Ota] (8.3.2016 12:26:40)
Pístnice se dá před a po tvrdochromu nabrousit nakulato na původní průměr. Spravit se dá (téměř) všechno, je to jen otázka vynaloženého úsilí a peněz; zatím vyjde mnohem výhodněji koupit novou - pořád jsou, případně vzít mírně opotřebenou z jiného tlumiče. [T. A. Jawettsson] (8.3.2016 12:25:30)
neřešil, ale pístnice se pořád dá koupit samostatně, buď holá nebo nastrojená [Marlboro] (8.3.2016 11:48:51)
Trošku se přidám k dotazu...řešili jste někdo vydřenou pístnici? Mě toto čeká na ČZ175/477. Jediné, co mě napadlo je pístnici přebrousit, znova tvrdochrom a abnormální velikost těsnění, ale to je asi utopie (to abnormální těsnění). [Ondra120] (8.3.2016 11:22:42)
Bakoun: pozice 10. Těsnění tvaru silné čočky, kterým prochází pístnice. Musí se montovat vyznačenou stranou ke kapalině, jinak neplní funkci. [T. A. Jawettsson] (8.3.2016 11:04:59)
Co jsou ty slavíky? http://jenikovo.wz.cz/Foto/Full/tlumic_ND.jpg [Bakoun] (8.3.2016 10:59:28)
co je platná výměna slavíků, když je obvykle vydřená pístnice. [Propeller477] (8.3.2016 6:31:23)
Westfan: prodej@mps-moto.cz [Bakoun] (7.3.2016 22:40:21)
Bakoun: A o ty ND jsi si psal kam? [Westfan634] (7.3.2016 21:01:21)
Teď jsme repasoval originály, práce na hodinku cena materiálu max 100 Kč. [Sukin] (7.3.2016 20:13:14)
Já nakoupil 12ks pístků, dorazů, slavíků, zátek a vodítek a překupníci s číňanama mi mohou políbit :) [Kubas] (7.3.2016 18:43:16)
Na stránkách Březnice:

polečnost Zbrojovka Březnice a.s. ukončila výrobu.

Skladové zásoby tlumičů odkoupila firma:

MPS-MOTO s.r.o.
Brněnská 1244
665 01 Rosice

Tel.: 546 412 438
Fax: 544 220 916

E-mail: prodej@mps-moto.cz

Případní zájemci se mohou obrátit na uvedený kontakt.

Už jsem jim psal o těsnění apod. Taky budu repasovat.
[Bakoun] (7.3.2016 18:26:38)
Repas původních tlumičů je nejlepší volba. Pokud není ohnutá pístnice nebo nejsou vnitřnosti vydřené, stačí jen vyměnit slavíka a těsnění pod matici a zas to bude léta fungovat. [Ota] (7.3.2016 16:04:58)
Měl jsem ten čínsky v ruce teď na Chotusicích a moc se mi to nezdálo. MPS Moto nabízí originál tlumič s černou pružinou za 1100/ks. To zkusím spíš vyhrabat svoje původní a udělat repas.... [Jin] (7.3.2016 15:07:17)
Čínský prý praskají,u oka a táhlo u vidličky. [elstrem] (7.3.2016 14:48:53)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,172 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 28.11.2024 13:32:17