Příspěvků: 16, poslední: 29.3.2016 13:14:1062265.Veteráni
Zdravím,
chystám se kupovat Švéda a zajímalo by mě, na co se tak nejvíce koukat atd. Dále bych se chtěl zeptat co nejvíce trpí na těchto motocyklech? (nejezdil bych s ním po polích atd.).
Děkuji
Ahoj pisu uz asi s krizkem po funuse ale treba se muj postreh bude nekomu hodit. Tyka se to zadniho blatniku, na kterem jsou ze spodni strany vyztuhy,ktere jsou pouze nabodovane a pod ktere se provozem dostane blato, prach a drzi se v tom vlhko a v tech mistech vznika koroze - zevnitr, takze navenek vypada blatnik ok, ale pod lakem uz zustava jen mala tloustka plechu. Po zbaveni laku jsem si vsiml par mikrodirek v plechu a na prasaka to skusil sroubovakem, slo to jak do masla skrz cely blatnik. Vlhko se jeste drzi pod navarenym kusem pro zavlacku, ktera drzi sedlo.
[Pavel]
(29.3.2016 13:14:10)
Děkuji moc za informace o panu Dufkovy, před chvilkou jsem s ním po telefonu mluvil, večer mi pošle fotky 579. Pokud se mi bude motocykl líbit, tak ho beru. Ještě jednou děkuji.
[Jakub]
(11.3.2016 17:55:03)
Ano z Kunratické, u něj jsem je našel s přepsatelnýma TP, jiný prodejci je mají bohužel bez papírů. Chtěl bych se zeptat, nevíte o někom kdo je ještě prodává s přepsatelnýma TP?
[Jakub]
(11.3.2016 13:02:40)
Haha od Sedlaka zLbc z Kunraticky? Tomu jde predevsim o prachy ...
[Havlis]
(11.3.2016 12:59:30)
A ty ho budeš lakovat! :-)
[ED250]
(11.3.2016 9:06:27)
Kubo Hanzovo Libeňáka.. :-)
[ED250]
(10.3.2016 21:08:28)
Děkuji za odpovědi. Do terénu bych ho občas vytáhl. Chtěl bych ho koupit od pána z Liberce, má je údajně i s přepsatelnýma TP. Líbí se mi ta 579 s hranatou nádrží, ale ještě kulatým blatníkem vepředu.
[Jakub]
(10.3.2016 21:02:20)
ED250: velký plus oproti kejvačce je rám a podvozek. Na libeňáku/švédu se jezdí fakt parádně. Budeš stavět ze švéda, nebo máš origo?
[Kuba z Neve]
(10.3.2016 16:23:57)
ED250: soudě z krátkého svezení je to kejvačka na steroidech :)
Kulervoucí to zrovna není, ale jede pěkně, to zas jo.
[T. A. Jawettsson]
(10.3.2016 15:01:12)
Teď budu stavět jednoho libeňáka. Jak to v reálu jede? Abych věděl, co mám čekat. :-)
[ED250]
(10.3.2016 14:21:41)
Jakub: k čemu to budeš mít, když s tím nechceš jezdit po polích ? vždyt je to právě motorka do terenu !
[dejvV]
(10.3.2016 12:34:37)
Já sem zatim větší než druhej výbrus na švédovi neviděl....
[Kuba z Neve]
(10.3.2016 12:07:35)
ja sem pred x lety kupoval jen motor 553 a v haji bylo vse :-) klika ulozeni vystupniho kolecka prevodovky ,prevodovka (kejvackova), ulozeni tycky na razeni. bejt tebou tak si i sundam valec a kouknu jestli je moznej vybrus jelikoz jinej valec bude stat dost penez
[Free]
(10.3.2016 11:45:05)
Za poslední rok mi proběhlo garáží tak 10 švédů. Kup něco co vypadá na oko dobře, tzn nerozmlácená plechařina, kompletní. Určitě budeš muset udělat gufera v přední vidlici, trubky bejvaj pěkný. Rámům nebývá nic, pakny vyměníš. Motor preventivně udělej, ikdyž bude vrčet a prodejce tvrdit, že má najeto kolem 6000km. U dvou motorů po chvíli ježdění odešel labyrint.. U 579 je převodovka typu 634, tý nebude nic. U ostatních je kejvačkovýho typu a muže bejt dobrá, nebo uplně na kaši.To nebude tušit ani prodejce.
Co chceš za typ a od koho to budeš brát?
[Kuba z Neve]
(10.3.2016 11:10:45)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,187 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 28.11.2024 13:32:17