Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Zapsani Pava do TP [Aleš353](10.3.2016 9:41:06)
Příspěvků: 17, poslední: 10.3.2016 20:26:0362266.Informace
Zdravim vas.Mel bych dotaz ohledne zapsani Pava do TP.Co me ceka?Staci zajit na urad a nechat si zapsat tazny?Nebo musim na technickou?Pise se nekam i vyrobni cislo Pava,nebo jen typ tazneho?Neco jsem o tom precetl,ale co clovek,to jinej nazor,tak nevim.Asi se to lisi urad od uradu,co?Nema nekdo z vas konkretni zkusenost z Pelhrimova?A jeste jeden dotaz.Nekde jsem videl stranku kdy byly vyrobni cisla Pavu,ale nemuzu to uz najit.Nevite kde bych to nasel?Mam nove udelanyho,tak tam chci nejaky cislo a rok vyroby vyrazit,ale nerad bych mel s nekym stejny.Jo a omlovam se za hacky a carky,pisu z mobilu.
Připojoval jsem 3 roky zpátky pava k malý kývačce (výrobce ČZ Strakonice). Namontoval jsem tažné, připojil páva a zašel na evidenčku. Tam mi to zapsali do protokolu. S tímto protokolem, kupní smlouvou na páva, typovým průkazem a prohlášením z CZ Strakonice jsem šel na DI. Všechny uvedené dokumenty požadovali. Do velkého TP a malého mi zapsali konkrétního páva s číslem. Při prodeji samotného páva to prý zase na základě smlouvy o prodeji a evidenčce vymažou. Zapsat obecené připojení páva nechtěli. DI Vlašim. [elevator] (10.3.2016 20:26:03)
Honza(Js)- píšeš to pěkně souhlasim s Tebou ale "bav se z volem o sobotě , když jde v pátek na jatka" [honza70] (10.3.2016 20:00:19)
Jirka N.:Přepsat číslo v techničáku nebo vyměnít štítek na pávovi vyjde asi nastejno. Mám jen jednoho, tak mě to netrápí.
Honza70: Měl jsi smůlu na úředníka. Typák je soukromá listina, v případě pochybnosti musí pravost doložet ten, kdo ji předkládá. Kdyby to byla veřejná listina, falešnost by musel doložit ten, kdo pravost zpochybňuje. Ještě, že to je soukromá listina, protože padělání veřejné listiny je trestný čin.
[Honza (Js)] (10.3.2016 19:57:01)
Já to píšu tak jak mi to zapsali před rokem a viděl jsem i takový zápis v techničáku ze šedesátých let a mám za to, že tak je to správně. Doklad k závěsnému zařízení jsem nikdy neviděl, ani jsem o něm neslyšel a nečetl. Mám za to, že se tažné prodávalo jako součást páva. [Honza (Js)] (10.3.2016 19:50:09)
Je to věc která nemá jasná pravidla(černá je černá a modrá je modrá).Taky jsem byl takovej aktivista a chtěl mít Páva zapsanýho.Už jsem to tady jednou psal,koupil jsem tažný od výrobce s certifikátem , namontoval zajel na STK kde mi potvrdili že je správně namontovaný a vše odpovídá (technik dělá do veteránů a takovéto věci chápe a vychází vstříc). Zajel jsem na DI v Táboře s techničákem, protokolem s technický a typovim listem od Páva a tam mi pikolík kterej to má na starost (bejvalej poliš kterej dnes mimo platu bere výsluhu z našich daní)řekl do očí a ani se nestyděl že mi to napíše jedině s notářsky ověřením pravosti typového průkazu a žádné vyjádření JAWY o možnosti tahání Pava ho nezajímá. Chlapi, měl jsem co dělat abych tomu skřetovi malýmu nedal pěstí, třeba má někdo slabší nervi a jednu mu natankuje.Takhle vyhodil kámoše který měl opravdu původní a originál typáč .Závěr - nic neřešim zatím mě stavěli dvakrát ,ale spíš jenom ze zvědavosti,vše v pohodě [honza70] (10.3.2016 19:46:53)
Honza(Js) Já jen napsal jak to mám v TP já a jak jsem postupoval. PAV do TP motorky nepatří a ani nepodléhá registraci na evidenci vozidel. To jako pak můžeš tahat pouze jednoho konkrétního PAVa? Když si koupíš jiného, tak musíš nechat přepsat výr. číslo? Dříve bylo připojení vozíku k motocyklu nutné legalizovat zápisem do technického průkazu tažného motocyklu na základě dokladu k závěsnému zařízení. A vlastně je to tak i dnes. [Jirka N.] (10.3.2016 19:41:19)
takže když mám zapsanou sajdu tak musim přijet na STK i s ní? To je zas ojeb. Budu ji dělat teď po x letech s tou motorkou tak mě to zajímá. Díkes [Karlos559] (10.3.2016 19:16:16)
Ve starým velkým ČSSR techničáku mám v dalších úředních záznamech

"povolena montáž jednoosého přívěsu
Dovolené zatížení 30kg
Maximální rychlost 70km/h
rozchod kol
rozměr pneu: 12x4
barva: červená"

toto je psáno strojově s tím, že rychlost, zatížení, rozměr kol a barva jsou dopsaný propiskou.
Ještě je nad tím propiskou dopsáno PAV-40. Záznam je z roku 1974.
Nikde není žádný číslo ať už pava nebo tažnýho.

Když jsem byl letos s motorkou na technický po kompletní renovaci, tak jsem tažný neměl nasazený. Technik mi chtěl pava z techničáku vymazat, což jsem samozřejmě nenechal. Domluvili jsme se, že tažný musím nasadit a na další technickou musím přijet nejen s tažným, ale i se zapřaženým pavem.

Být v pozici dotazovatele, tak bych kontaktoval p. Krafta z Jawy. Nechal si vystavit nějaký papír "Povolení k montáži jednoosého přívěsu PAV40" a s tím bych šel na úřad a snažil se je umluvit, ať to zapíšou. Nepřekvapil by mě požadavek z úřadu v podobě návštěvy technický, ať se technik podívá, že tam to tažný a pav skutečně je a následné zapsání na do TP na úřadě až po protokolu z technický.
[Libor-TR] (10.3.2016 18:48:05)
Zrovna v Pelhřimově jsou nejvíc na pohodu když je nenasereš tak ti to zapíšou. [Klouzec] (10.3.2016 18:07:57)
Pucfol: Když to šlo jednoduše, proč to pro jistotu nezapsat? Kdyby si nějak moc vymejšleli, na zapisování bych se vybod.
Jirka N.: V techničáku by měl být zapsaný jen páv. Vyděl jsem tak zápis ze šedesátých let. Tažný je jen pár trubek bez štítku, tak bych ho vůbec za tažný zařízení nepovažoval a nikam nezapisoval.
[Honza (Js)] (10.3.2016 17:31:02)
[Aleš353] Čím víc se budeš ptát,tím víc stoupá ego bezvýznamného úředníka.Sami si vytváříme překážky a úředník nám velmi rád nastaví laťku ještě výš s každým novým příchozím.Osobně bych tento bezvýznamný problém neřešil,ale je to těžké ,když ostatní pečlivky na podobné problémy snaživého úředníčka sami ze své vůle neustále upozorňují. [Pucfol] (10.3.2016 15:11:45)
Tak jsem volal na DI v Pelhrimove a pani rikala ze musim na STK,tam zkontrolujou jestli je dobre namontovany tazny,daji mi papir a s tim na DI.Jeste mam vzit typak s vyplnenyma udajema a kupni smlouvu.Takze tu musim jeste nejak vymyslet.Jeste otazka.Jak velky cisla maji byt na vyrobnim stitku Pava?Dik za odpovedi.Ales. [Aleš353] (10.3.2016 12:47:53)
Nemám v techničáku tažné zapsáno a proč taky. Je to jen příslušenství jako kufry. ;) Nejedná se o závěsný vozík. Motorka má za sebou několik STK a několik silničních kontrol a nikdy nebyl problém.Trochu se tu blblo se zápisama do techničáku. Ano kolonka tam je, tak proč ji mít prázdnou. ;) Ale dle zákonů a stále platné vyjimky ministerstva dopravy to nutné není. Ba naopak jsou z toho na úřadech zmatení a vymýšlejí blbiny. Tou největší je pak PAv s vlastní SPZ. ;) [verdom] (10.3.2016 12:15:30)
Vi ze ram --) vi ze tam [kocourluk] (10.3.2016 11:22:00)
Ty čísla jsou tady http://www.motomagazin.cz/index.php?action=pav&menu=13&pos=vozikpav v diskusi k článku, jestli jsi měl tohle namysli. Jinak v TP by mělo být zapsaný právě jen tažný, na základě TK na vlastní žádost, kde ti dají papír, že tažné zařízení je správně namontováno a typového průkazu PAVa. Na DI ti do TP za 50,-Kč dají poznámku Montáž tažného zařízení a do OTP taky. Žadné výr. číslo se tam pak neuvádí. Můžeš tahat jakéhokoliv PAVa, který má svůj typák a SPZ shodnou s motorkou, jak je vlastně uvedeno i v typáku PAVa. Toto je moje osobní zkušenost na DI Praha-západ. [Jirka N.] (10.3.2016 11:14:57)
Mely bychom se vsichni domluvit kde ma tazne na pava vyrobni cislo. Dnesni technik na stk vy ze ram nikdy cislo nebylo . buh vi co bude za par let . navrhuji 8mm raznice ( protoze ty mam doma :-)) a na levou spodni trubku deset cm od diry na stupacku . tvar razte podle vzoru 1965 ( rok vyroby motorky ) a posledni ctyrcisli sveho mobilu . tedy ja si zabiram cislo 19654517 . [kocourluk] (10.3.2016 11:12:02)
Myslím, že to bude různý úřad od úřadu. Já si padělal typák, s ním jsem zašel na úřad a tam mi zapsali přímo páva i s výrobním číslem a maximální rychlostí. Technickou po mně nechtěli. Tažný naštěstí nikdo neřešil. Vzhledem k tomu, že tažný má mít výrobní číslo a štítek, tak bych tažný na páva vůbec nepovažoval za tažný. Vymyslel jsem si rok výroby 1973 a výrobní číslo 4125,tak tam raději nepiš jiný, ať to nemáme stejný. [Honza (Js)] (10.3.2016 10:41:45)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,203 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 28.11.2024 13:32:17