Příspěvků: 16, poslední: 21.3.2016 9:35:2562313.Barvy a lakování
Ahoj,
postačí na takové díly jako napínáky, kosti, čepy atd. pozink, nebo je to tak ošklivý, že mám nechat všechno pochromovat? Zatím mám v krabici do chromu jen páky a zahrádku na PAva. Měl jsem vzato, že zinek vyjde levněji.
Díky Jarda :)
Dobře, na kolik to pak vyjde bez leštění? Mě by jen zajímalo, kolik za tu šlupku mědi a chromu můžou chtít :D
[Jarda.E]
(21.3.2016 9:35:25)
Jarda.E: Tak pak se chromování nemusíš bát a je to určitě lepší varianta, než zinek.
[Ota]
(21.3.2016 9:02:33)
Já právě mám ty páky a zahrádku vyleštěný, takže potřebuju jen nanést vrstvu :)
[Jarda.E]
(20.3.2016 12:06:53)
Na chromu je nejdražší leštění. Pokud to nechceš mít lesklý, tak to můžeš nechat dát do chromu bez podlešťování. Nebude to moc drahý, ale bude to vypadat podobně, jak v zinku.
[Ota]
(19.3.2016 19:53:39)
verdom: jeden z péráků v tvém albu ma upravu sedla vid? nejake info bližší...
[LubošPardubice]
(19.3.2016 19:02:36)
Jardo.E - Zinek sice časem ztratí glanc, ale tu patinu bych mu nevyčítal, dokud to nechytne zase lišku. No a nechat to znovu po letech pozinkovat vyjde pořád na pakatel proti chromu. Mně vyjde pixla šroubů a dílů na cca 2 mašiny tak na 100,- Kč a to tam nedělá můj známej, ale prostě víc za to nechce, čistím a připravuju si to sám.
Ty dvě páky v chromu typuju po 300,- a tu zahrádku tak 500-800,-.
[chlup]
(19.3.2016 17:39:50)
Sem si nechaval zarove nazinkovat poklice na nalkadak a za par let byly strasny . chce to jeste nejak poresit prikladem jsou svodidla u silnice pekny jsou par mesicu nebo do prvni soly
[kocourluk]
(19.3.2016 16:07:49)
O to mi tak nějak šlo, aby mi ty díly zinkovaný po čase nezšedli, nebo neudělali nějakou prasečinu, jinak bych do toho šel. Přijde mi tak trošku zbytečné na neleštěné díly jako jsou právě ty napínáky, držáky čepy atd. plácat drahej chrom.
Takže pokud po čase nezmění výrazně zinek povrch aktualizuju otázku.
Na kolik by mohlo vyjít pochromování zahrádky a obou pák (start, brzda)?
[Jarda.E]
(19.3.2016 9:19:29)
Když už jsme u těch cen. Kolik si tak musim připravit na snůšku těch technických dílů? Řekněme kdybych to chtěl celý do chromu?
[Jarda.E]
(19.3.2016 9:15:31)
Nepoužívá se nikl spíš jako interiérová povrchovka? Vím, že se dříve niklovaly i zbraně, ale to asi nebylo nic jiného.
[Ota]
(19.3.2016 8:55:53)
verdom pekny fotky hned bych vyrazil na cesty
[Free]
(18.3.2016 20:50:35)
Nikl je podkladem pro chrom. Tudíž by vydržet (pokud je pořádně proveden) měl. Ale je nažloutlý. Mám ho na nosiči a tažném pro PAva.
http://verdom.rajce.idnes.cz/Alpy_2015/#P1110454.jpg
Vyšel na dvě stovky v galvě ve Vratislavicích a bylo to do druhého dne.
Velkou nevýhodou chcemického zinku je nízká odolnost a pokud se bude na něj sahat nebo pršet, brzy zčerná a "zajde". Někdo to řeší přelakováním transparentním akrylolakem. U technických dílů jako napínaky atd by asi šel použít v poho, ale pokud děláš leštěnku, chrom vyjde sice dráž, ale bude vypadat líp. ;)
[verdom]
(18.3.2016 20:36:24)
nikl ti nevydrží
[Free]
(18.3.2016 19:21:36)
A co nikl vs zinek?
[Kubas]
(18.3.2016 18:35:40)
JJ, jak píše krf. Nechávám zinkovat napínáky, klíče brzd, matky a držáky stupaček, podložky a čepy zadních stupaček, půlměsíce zadních tlumičů, poklice a štít rozety, někdy i osy kol atd, vypadá to dobře a drží taky.
Zbytek do chromu podle originálu.
[chlup]
(18.3.2016 18:08:51)
zinek je levnější, když je kontakt tak to stojí pytlik jihlavanky a pokud to nebude žárovej, tak to vypadá i hezky
[krf]
(18.3.2016 15:57:15)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,172 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 28.11.2024 13:32:17