Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
splňený sen... znáte? [noody](22.3.2016 21:08:53)
Příspěvků: 27, poslední: 24.3.2016 20:05:0262344.všechno ostatní
www.google.cz/search?q=mash+motorcycles&biw=1366&bih=633&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjWxNGwitXLAhXGWywKHaNAAOUQ_AUIBigB
Je tohleto sen všech, po čem tady všichni vzdychají tak dlouho? Jednoválec 250 a 400 ccm, design bez chyby, 20/27 koní...
Já na něco takového čekám 20 let, ale teď už mám jiné priority...
k tématu: je škoda, že to retro 250 qingqi není na českém trhu a za přiměřenou cenu (do 60tkč). Až to sem francouzský Mash pošle (jako do německa), tak nepůjde pod 90tkč = neprodejné. [bledemon] (24.3.2016 20:05:02)
Bakoun: měl upravený Mito, Supercity má motor z Mita. jemu mito jelo opravdu šíleně, ani já na Africe jsem mu nestačil, ikdyž jsem mu vlastně ani nechtěl stačit, když jsem viděl jak jede... A spotřebu má průměrnou nad 12L. motor dělal už třikrát :-) [dejvV] (24.3.2016 8:36:41)
RD350 se dělala i nezalehni verzi, v oblasti youngtimerů se dají sehnat za zajímavý prachy japonský velkoobjemový 2T http://www.suzukicycles.org/T-series/T500_models.shtml - splní vám to výkon, pohodlí, objem, jenom to uživit na normální ježdění bude pakárna jak na jawě a ještě k tomu dražší http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=222669492&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&scopeId=MB&makeModelVariant1.makeId=23600&makeModelVariant1.modelDescription=t+500&pageNumber=1&action=topInCategory [mais] (24.3.2016 7:55:10)
dejvV: Mito i Supercity znám, obě nejostřejší verze a o těch 180km/h na Supercity dost pochybuju. I u toho 7-kvalt. Mita byla reálná rychlost kolem 160km/h. A 12l? To bych s tím musel jezdit po závodní trati.

K TDR250 jsem našel pár odkazů ohledně spotřeby: http://yewemmgee.blogspot.cz/2011/10/yamaha-tdr250.html http://www.fuelly.com/motorcycle/yamaha/tdr_250 http://www.fuelly.com/motorcycle/yamaha/tdr_250/1988/groke/161296
je to teda v mílích na galon, ale ten přepočet není zase tak hrozný.

O cestování po Evropě jsem nic nepsal, ty Alpy beru jako maximum. A tam to nevidím jako problém, v pátek vyrazit, v neděli se vrátit. Na dvoutýdenní dovolené mám ČZ, tam opravdu na tempu moc nezáleží.

I když jo, musím uznat jednu věc, pokud to bude brát těch 7, tak s tou 14l nádrží je dojezd kolem 200km, to není moc.
[Bakoun] (23.3.2016 23:56:41)
dejvV: No uplne s tema emisema nemas recht ...koukni na snezny skutry, sice 4T tedka uz bezpecne okupuji vyssi vykonove kategorie, ale 2T tam stale je jeste dost a hodne jich je s primym vstrikem, emise se tam taky hodne resi protoze jezdis v horach nebo neporuseny prirode v USA [Hruši] (23.3.2016 23:19:44)
a píšeš cestování po Evropě, ale na víkend bys klidně chtěl udělat otočku na 2T do Alp. Cestovat se dá na čemkoliv, ale člověk musí mít čas, protože když jedeš jak idiot sem a tam, klidně na čemkoliv je zkrátka opruz. potřebuješ čas aby byla při cestování pohoda. Alpy min. na týden. [dejvV] (23.3.2016 22:37:35)
Bakoun: čoveče co píšeš zase nejde dohromady. 2T 50HP nepojede za 7L. Mita a SuperCity jako opravdu jedu pěkně, ale za 12-14L !!! má to přívěru a teče to tam jak do kanálu. třeba zrovna ta SuperCity je 7-kvalt a fakt jede 180. [dejvV] (23.3.2016 22:34:26)
DejvV: nemyslím cestování po Evropě, maxim. víkendový výlet do Alp, jsem se holt blbě vyjádřil. A jestli to pojedu za 5 s ČZ/KTMkou nebo za 7 s tou Yamahou už není takový rozdíl. Nebudu to absolvovat každý víkend. Třeba Yamaha RD 350 by byla fajn, ale to je silnička a z tý mě bolelo po pár desítkách km celý tělo, RS250, velký Mito apod. bude to samý. Větší DT se přestaly vyrábět už kdoví kdy. Nic dalšího mě bohužel ve 2T nenapadá... [Bakoun] (23.3.2016 21:43:41)
Aprilia RS250 je krasně zajímavá motorečka :-) Dvoutakt výrobce neřeší, protože neprojdou emisema [dejvV] (23.3.2016 18:00:01)
Dvoutakty by si dnes rozhodně našly své příznivce, ale dnešní motorkáři jsou obvykle rychlokvašky, které se obvykle před tím s motorkou (a fechtlem už vůbec) nesetkaly. Na ty pak cílí výrobci "standardem". S dvoutakty se dnes nikdo netrápí a těch, co s nima zkušenosti mají a touží po nic, ubývá... [Pajka] (23.3.2016 17:50:24)
můj sen určitě ne :-P [jaw250] (23.3.2016 17:32:50)
Vždyť to může být pouze zvětšenina 125 motoru Cagiva Mito, nebo Honda NSR. Proč by to nemělo fungovat? Také jsem takový 2T hledal a nenašel. [Wiku] (23.3.2016 16:47:11)
na 50k aby to bylo tak 400ccm, něco jako enduro verze RD350.. to TDR 250 s 46k okolo roku 1990 je hodně velkej úlet, to bude jen lehce upravenej motor z ostrýho YZ (pravděpodobně jen tišší vejfuk) protože ty v tý době měly něco pod 50k.. takže se vším co z toho vyplývá.

Ostrej motokrosovej speciál kx250 má necelých 42kW (+- 56k), a cestovat bys na to fakt nechtěl - olej co 10 mth, píst co 21 mth, nádrž asi 8 litrů a je jí to schopný vdechnout za hodinu.. do toho drahej olej (300+) aby to nezasíralo přívěru, a jako bonus když pojedeš pár desítek km tak ten motor uděláš
[xTas] (23.3.2016 16:03:30)
Ano, i mně se tenhle styl motorek moc líbí. Mně by se taky 2t enduro líbilo a s dnešními technologiemi by to mohla být zajímavá motorka. Velcí výrobci (kteří by si mohli dovolit do takového projektu jít) ale na 2T z lenosti prdí a menší výrobci, popřípadě číňské firmy, pochopitelně sebevražednými sklony netrpí. Jinak 2t enduro s výkonem 50k je imho trochu dost... [Pajka] (23.3.2016 14:18:46)
Ja po naky Cine uz nakou dobu koukam, problem u hodne motorek budou nahradni dily, za par let je nesezenete. [Shu Lin-san] (23.3.2016 13:08:06)
Bakoun: chceš jezdit někam dál a přitom prdět na spotřebu ? to taky nejde dohromady... [dejvV] (23.3.2016 12:06:51)
Dvoutaktní 250tka s 50k asi nebude úplně běžnej cestovní stroj...
Náhodou jsem narazil na tenhle čínskej zázrak http://www.impexta.com/eshop/katalog/motocykly-a-skutry/motorro/teide-bt400/165907/ Koštuje to 60tkč, 30koní, vepředu 21:-), provozní hmotnost 145kg. Nevolal jsem tam, netuším jestli je vůbec mají.
[Endy] (23.3.2016 10:40:04)
dejvV: proc by to byl nesmysl? Ta Yamaha to splnuje, jde mi spis o to, aby se na tom dalo jet nekam dal a nebolelo me cely telo, silnicnim motorkam neholduju. A na spotrebu prdim... [Bakoun] (23.3.2016 10:33:20)
Tak design bych si nechal k posouzení, až to uvidím na živo. Zatím byla čína vždycky spíš zklamání. A jestli je to shineray, tak bych na to nesáhl, dokud bych si nebyl jistej, že seženu díly (jinak než přes e-bay...). [Endy] (23.3.2016 10:32:22)
dejV: Proč ti to přijde jako nesmysl? Prostě Jawa Tramp s větším motorem. [Honza (Js)] (23.3.2016 9:43:48)
Bakoun: to je ale nesmysl 2T enduro cesták a 50k :-) [dejvV] (23.3.2016 9:39:56)
Vypadá to něco mezi Estrellou a w650/800 od Kawasaki a paradoxně za stejnou cenu...a to W650 má bonux v podobně královské křídele a motoru o 360 jako jako 500 OHC [mais] (23.3.2016 8:23:35)
Můj sen je nějaký enduro/cesťák s 2T motorem a kolem 50k výkonem. Strašně bych chtěl Yamahu TDR 250, ale moc tu nejsou a když, tak za ranec. [Bakoun] (22.3.2016 23:14:32)
ne, nemá to 21´´ přední kolo :-) [dejvV] (22.3.2016 22:53:33)
Totok se mi nelíbí, je to takový divně připosražený, spíš mi to přípomíná 125. Taky mám radši dvouválce :-) [Montgomeryx] (22.3.2016 22:42:05)
Honosný název Mash a přitom je to i u nás dostupný Shineray 400 EFI Thumper http://www.sbazar.cz/LevneMoto.Praha/detail/14479006-retro-motorka-shineray-400-efi-thumper-novy [elevator] (22.3.2016 22:28:06)
Hezký. Asi Čína v základu. Až to bude někdo prodávat v česku, tak možná koupím...... [monty] (22.3.2016 22:25:07)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,203 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 28.11.2024 13:32:17