Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 7, poslední: 28.3.2016 22:55:0362364.Elektro
Zdar, chystám se koupit na péráka relátko AEV, a teď jsem koukal že začali vyrábět i s ukostřením baterie na +. Kde má být správně u péráka r.v 1954 ukostřená baterie, aby správně fungoval ampérmetr, já si myslím že na +, ale taky si myslím že jsem někde četl že to bývalo i na -. Taky jsem uvažoval, že bych nechal zrepasovat orig. relátko, jáké s tím máte zkušenosti? Pan Beran, teď žádné další kšefty nebere, ale vím, že to repasoval ještě někdo, ale nemůžu to nikde najít, nevíte kdo? Díky.
[Krizoň IV.] no, už to pár let bude cca 4? [klick] (28.3.2016 22:55:03)
Krizoň- psal že mi to zrepasuje až tak červen/červenec proč to nevím. [caue125] (28.3.2016 19:42:32)
Klick: a kdy jsi to tam nechaval delat ? Cekal bych ze ten eshop proste akorat preprodava repasovany dynama od Berana, a ten ted vubec zadne zakazky nebere ... mimochodem, netusite nekdo proc ? Zda s tim prastil ze zdravotnich duvodu, nebo ma proste jenom furu prace ? [Krizoň IV.] (28.3.2016 13:49:27)
nechával jsem si to repasovat tady : http://www.motoveterandily.cz/g456.Zapalov%E1n%ED+P%E9r%E1k+250+s+repasovan%FDm+rel%E9.html

Spokojenost
[klick] (27.3.2016 19:31:02)
To že má stupnice + vpravo neříká nic o tom, jak je elektrická síť motorky ukostřena. Přečti si znovu, to co Ti radil monty a udělej to podle něho. [grošák] (27.3.2016 19:24:48)
Ampermetr mám ze stupnicí + vpravo, myslím si že kostra by měla být na +. Dobíjení jsem už spravoval několikrát, takže vím po čem jít. Jen mě příjde škoda bastlit orig. pěkný zapalko, tak jsem si řikal, že bych mohl zkusit dát to někomu zrepasovat, kontakt na toho druhýho chlapa co to dělal nemůžu najít. [caue125] (27.3.2016 12:30:46)
Tak ampermetr už může být dávno vyměněný za kejvačkovej. Prostě do motorky strč baterku, zapni světlo, a uvidíš, na kterou stranu půjde ampermetr. A podle toho potom kup relé a zapoj baterku po renovaci.
Ale nečekej, že jedním relé za 500,- univerzálně opravíš starý dynamo! V jakým stavu jsou uhlíky, komutátor,vinutí rotoru a statoru? Pokud máš cokoliv z toho blbý, žádný zázračný relé to nespraví.
[monty] (27.3.2016 10:42:48)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,219 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 28.11.2024 13:32:17