Příspěvků: 9, poslední: 31.3.2016 10:43:5562379.Veteráni
Nazdar chlapi chcem sa opytat ci mate niekto kupenu alebo skusenosti s novou jawa 350 retro a kalif. rozmylsam o kupe
dejvV: nemyslel jsem to doslova, prostě klika už byla v tvém vlastnictví :-)
[Marlboro]
(31.3.2016 10:43:55)
Marlboro: nebyla moje ježděná klika, já koupil už rozdělanej motor kdysi dávno a ten jsme repasovali. ten můj 50tis km motor stále jezdím :-)
[dejvV]
(31.3.2016 7:48:28)
Já mam úplně první 350 "634" od Matesmoto z roku 2012. Má najeto asi 12000 a jediný co se posralo, že přestal jít tachometr. Měnil jsem řetěz ten se vytáhl celkem rychle. Výfuky jsou na pár místech rezavý ale jel jsem párkrát v soli a nikdy jsem to neumyl, nicméně nějak moc kvalitní chrom to asi neni. Často se tu řeší tlumiče a karburátor z Taiwanu nebo odkud obojí je naprosto v pohodě.Motor běží moc pěkně,brzdí to jak normální motocykl,dobíjí,startuje atd.Takže celkově skoro maximální spokojenost.
Koupil jsem to proto, že jsem chtěl 634 a opravovat šroty už mě nebaví.
[venca43]
(30.3.2016 17:30:32)
dejvV: že se tomu divíš :-) Pamatuješ tvojí kliku? Tam teda byl na vině spíš setrvák než čep, musel jsi shánět jinou a modlit se :-)
[Marlboro]
(30.3.2016 16:54:07)
A těch rozlisovaných klik mělo být snad za minulý rok 8..
[Roadrunner]
(30.3.2016 15:58:57)
dejvV: není, měl sem tu kliku osobně v rukách, v podstatě vypadala, jako by si utočil čepy o desetinu, šla normálně rukou volně poskládat a rozložit jak puzzle..
[Roadrunner]
(30.3.2016 15:58:29)
Jo, klikovka je drsna (:
Vicemene to potvrzuje muj nazor na stavajici 640 z tynecne produkce ... konstrukce pravek, zpracovani cina, cena dvojnasobek ciny.
Rozhodne nechci aby to vyznelo ze si nevazim toho co dela MatesMoto, ale sakra za ty penize porad bez problemu nechas udelat regulerni konopnici se vsim vsudy ... tak proc resit takovyhle podivny retro ?
[Krizoň IV.]
(30.3.2016 14:00:03)
rozlisovaná kliková hřídel ??? to je snad vtip ne ?
[dejvV]
(30.3.2016 12:21:08)
Pokud myslíš 350 přímo z Jawy tak to není žádná sláva. Komponenty čína nebo taiwan. Zde zkušenosti jednoho čerstvého majitele: http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=98941
Toto stačí:
Zatím najeto 10 000 km. Soupis chyb řešených během sezony:
- z továrny nepromazané veškeré bowdeny - nutno po převzetí namazat, ovšem při prodeji jsem na to nebyl upozorněn
- zvolen špatný průměr hadičky od kohoutu do karburátoru, v důsledku čehož tekl benzin okolo kohoutu - výměna hadičky
- nefunkční otáčkoměr - zjištěno prodření kabelu, opraveno zaizolováním
- zadřené šoupátko
- rozlisovaná kliková hřídel
- nefunkční spínač přední brzdy - došlo k vytažení konektoru vlivem krátké kabeláže
Věřím, že lépe s kvalitou na tom bude přestavba z MatesMoto.
[elevator]
(30.3.2016 10:10:49)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,187 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 28.11.2024 13:32:17