Příspěvků: 8, poslední: 4.4.2016 14:22:2962409.Informace
koupil jsem si v listopadu 2015 Jawu 20 bez značky a papírů. Chtěl bych si ji přihlásit ale prý to už nejde. děkuji
A nebo odvoz do D, tam přihlášení a dovoz zpět do ČR. Ale vzhledem k ceně fichtla :-D
[JZ]
(4.4.2016 14:22:29)
Klouzec: Tak je jasný, že v kupní smlouvě musíš prodávat alespoň torzo motocyklu s dovětkem ve smyslu, že se jedná o nekompletní nefunkční, popř. i rozebraný stroj, rozsah jehož poškození není prodávajícímu znám, který prodáváš ve stavu, jak stojí a leží... Aby se pak kupující nemohl na prodávajícím domáhat nároků z vad prodávaného zboží.
[Ota]
(4.4.2016 10:22:05)
Tak co poradit ? Buď véčka, nebo to hodit z mostu, protože prodej samotných dokladů je nelegální.. Jo když už by chtěl porušit zákon tak prodej papírů cizímu člověku bez stroje bych teda jako prodejce neriskoval a jako kupující bych si byl hodně nejistý. Lépe koupit vrak s TP.
[Klouzec]
(2.4.2016 11:24:14)
Ventil, je jasné, že se musíš přizpůsobit podmínkám testace.
[holdas]
(1.4.2016 21:27:30)
Jo na V, ale musí splnit podmínky testace HV, což nedá každá vyštětkovaná patinovka a bez papírů. To jen pro ty, co automaticky odkazují na V.
[ventil]
(1.4.2016 20:24:05)
Na Simsona jsem koupil doklady + štítek a značku za 1000. Byla škoda zachovalý stroj odtavit kvůli naší debilní byrokracii.
[Jarda.E]
(1.4.2016 19:57:15)
Koupit platný techničák a přihlásit naněj
[Gepin]
(1.4.2016 19:30:23)
No nejde, jedině na veteránské doklady.
[Klouzec]
(1.4.2016 19:16:23)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,187 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 28.11.2024 13:32:17