Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 15, poslední: 7.4.2016 7:45:3462427.Nejede nebo nestartuje
Tak mám zase problém. Po ujetí cca 200 km s novým VAPE MZ04 přestala starovat. Jeden den jezdila úplně v pohodě a druhej den ráno nic. Jiskru dává na obou svíčkách. Kontrola karburátoru,přítoku benzínu, baterky, vše v pohodě a stejně nic. Zkoušel jsem to několikrát za den a ani neškytla. Pokud tam jde benzín a svíčky mají silnou jiskru, jak je to možný?
Tak pánové, když říkám, že je zakletá, tak asi doslova. Včera k večeru jsem šel otráveně do garáže, že ji odstrojím a mrknu na ten rotor. Ještě předtím jsem ji jen tak zkusil našlápnout. Chytla na drc! Jakoby nic! Tak jsem jí ještě protáh 25km a jela úplně normálně. Nechápu, to není stroj, ale náladová stará bába..... [Cyrdaz] (7.4.2016 7:45:34)
Rotor jsem měl jednou sundanej, když jsem pod něj dával nový gufero. Kolíček si nevybavuju, že by tam byl. Na tohle schválně mrknu. [Cyrdaz] (6.4.2016 18:17:54)
Jinak máš na klice kolíček k zajištění správné polohy rotoru vůči klice? Pokud ne, a rotor altíku jsi dobře neutáhl, mohl se ti na klice pootočit a rozhodit se tím předstih. [Ota] (6.4.2016 16:42:05)
Pokud si vzpomínám (dělal jsem to dávno), tak jsem přihýbal držák snímače a jednu stranu vrtulky zbrousil pilníkem, abych dosáhnul předepsané vzdálenosti od snímače na obou stranách vrtulky. Samotnou vrtulku jsem přihýbat nechtěl, abych nepoškodil čep kliky či rotor altíku na něm nasazený. [Ota] (6.4.2016 16:40:05)
Jo a baterka je 3 měsíce stará. Měřil jsem ji a v klidu 12,2V Za běhu motoru se to motá okolo 14,3V [Cyrdaz] (6.4.2016 15:36:13)
Svíčky mám nový N15C, respektive mají najeto cca 350 km, fajfky jsou z plastu. To jsem kontroloval a nemyslím si, že problem bude v tom. Zkusím to přihnout, ale mám trochu obavu, abych to nezlomil. Vypadá to dost tvrdě. Ten snímač směrem dovnitř - blíž k vrtulce asi posunout nepůjde ne? Na druhou stranu bych to chápal, ale..... Mě prostě nejde do hlavy, že jsem to namontoval, bez úprav to hned makalo o hodně lépe než kladívka, najezdil jsem 200 km a pak najednou nic. Přitom jiskra se na pohled zdá stejná, jako při zkoušce ihned po montáži. A benzín tam jde taky. Je to zakletá motorka! [Cyrdaz] (6.4.2016 15:33:05)
Jak jsem psal, vzdálenost mezi snímačem a oběma stranami vrtulky musíš upravit na předepsaných 0,4 +/- 0,1 mm. Buď přihnutím vrtulky, její úpravou pilníkem (tak, aby se ale nezměnil tvar vrtulky) nebo posunutím snímače. Pomůže to. [Ota] (6.4.2016 13:11:16)
Vzdálenost snímače od vrtulky uprav na 0,4mm. Dej nové svíčky a elektrody sklepni na 0,5mm. Svíčky N15 případně NR15S. A dej nové fajfky. Rozhodně nenechávat oplechování na fajfkách, to rovnou strhat. No a samo sebou řádně nabít baterku. [Zahradník] (6.4.2016 12:50:35)
Měřil jsem vzdálenost vrtulky od snímače. Je to 0,6 mm po přendání snímače na druhou (prázdnou stranu). Na druhé byla ještě větší. Stále nechytá. Jiskra je ale přesto silná - určitě silnější, než s kladívkama. Fakt už nevim co s tím. Asi to prodám :-( [Cyrdaz] (6.4.2016 11:45:16)
Slova maspeho potvrzuji. Původně jsem měl mezi snímačem a jednou stranou vrtulky předepsanou vzdálenost 0,4 mm, kdežto na druhé straně vrtulky byla vzdálenost zhruba dvojnásobná. Po úpravě vrtulky a nastavení vzdálenosti na obou stranách do předepsaného rozmezí se starty, zvláště studené, viditelně usnadnily. [Ota] (4.4.2016 16:15:19)
koukni na předstih a vzdálenost snímače. Ono když se to točí, tak to může fungovat, ale při startu to nemusí dát dostatečný impulz. [maspe] (4.4.2016 15:41:14)
moh se povolit a pootočit rotor [nunici] (4.4.2016 15:22:07)
Před montáží jezdila rozhodně hůř. Jak píšu, najezdil jsem s VAPE cca 200 km, možná víc. V sobotu jsem byl na vyjížďce cca 30km (vše v pořádku) pak odstavil do garáže a druhej den ráno jsem chtěl vyjet a nic. Mezitím se v tom nikdo nehrabal. Svíčky jsou po prošlápnutí mokrý. Že by se přes noc v garáži rozšteloval předstih? Mrknu na to. [Cyrdaz] (4.4.2016 13:23:29)
Před montáží VAPE jezdila motorka dobře? Kromě montáže VAPE ses do ničeho nevrtal, zejména ne do karburátoru? Pokud ne, je třeba se zaměřit na samotný VAPE. Začal bych kontrolou předstihu, když píšeš, že dává jiskru na obou svíčkách. Otázka je, jestli jí to dává ve správný okamžik! [Ota] (4.4.2016 12:57:56)
základní diagnostika - svíčky jsou mokré nebo suché? mokré = předstih, suché = karburátor [maspe] (4.4.2016 12:32:00)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,187 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 28.11.2024 13:32:17