Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 3, poslední: 4.4.2016 12:31:4162428.Tento web
Dobré pondělní dopoledne,
o víkendu jsem vytáhl svoji Jawu a při kontrole ložisek v zadním kole (klasický postup, který nás učili v autoškole, chytnout a zkusit vůli) se mi vůle v ložiscích zadního kola sice neprojevila, avšak vůle v čepu zadní vidlice byla více než znatelná. Nikdy jsem to rozebrané neměl, netuším v čem konkrétně by mohla být chyba, mohl byste mi prosím někdo poradit?
Děkuji
Podle nicku, se předpokládám jedná o 634. O pár dotazů níže http://www.jawamania.info/poradna/detail.aspx?questionid=62413 je o tom napsáno pár slov [Marlboro] (4.4.2016 12:31:41)
1) bych ji zkusil dotáhnout a zkontrolovat, že jsou matice kuželem směrem k rámu.
Až následně řešit vůli. Na 634 vesměs odchází metalplasty. Pokud čep není zarezlý, tak je vyhození kyvky otázka 15 minut a hned uvidíš co bude třeba. Čep a rozpěrka s pokličkami a těsněními vesměs bývají v pořádku. Většinou jsou na výměnu metalplasty a případně ocelová futra.

o čem hovoří kolega dole, je kyvka staršího typu - kejva, panelka.
[maspe] (4.4.2016 12:29:09)
Vybité čapy kyvnej vydlici, pripadne čap. Opravnú sadu dvoch púzdier a čapu bežne dostať. čapy sú mosazné aj liatinové, liatinové vydrzia viac.
Vylisovať , nalisovať a beziš ďalej.
[josephe] (4.4.2016 11:03:04)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,172 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 28.11.2024 13:32:17