Příspěvků: 19, poslední: 6.4.2016 22:16:2262432.Cizí (tj. ne JAWA a ČZ) motorky
Nemám dotaz. Jen info.
Tak si tak v neděli v klidu jawím se svou vojandou, když zdaleka přichází neznámé burácení, v duchu si říkám, co to tu bloudí za zoufalce ... - no a přijel za mnou kamarád, poprvé si vyjel na své nově dovezené lásce.
V cizích strojích moc nevyznám, ale tohle retro i mne zaujalo, tak jsem ji vyfotil. Koho by to zajímalo, foto v datech - že je to fešanda :)
Vzhledove skareda motorka s vzhledove skaredym motorem.
[jawar]
(6.4.2016 22:16:22)
V době, kdy kvůli prasklé žárovce rozebereš půlku motorky či auta, přestává být servisní náročnost Ducati hendikepem;-) Je zkrátka daň za desmo. A jako bonus dvě podložky na ventil. A kdo ošulí servis, příště mění i vahadla:-)
[jc3]
(6.4.2016 13:45:47)
to byl jeden z hlavních důvodů, proč jsem si nekoupil Cagivu Elefanta 900. Před koupí jsem si stáhnul dílenský manuál a tam viděl podložky na seřízení ventilů. A navíc to je vzducháč, do terenu nevhodné.
[dejvV]
(6.4.2016 12:40:06)
Je tam prý 12h práce - odstrojení skoro celé motorky, seřízení a sestavení.
[ED250]
(6.4.2016 10:36:49)
ED250: Tyhle novější úplně neznám, ale intervaly se zvedly na 12/24tkm. Průšvih je množství práce vs. cena autorizáku. Na druhou stranu na italský motorce jsou nejhorší zlaté české ručičky a japonská elektroinstalace:-D U starších typů do cca 2005 se to dalo řešit demontáží hlav a daly se poslat k Papežíkovi, za 4V (916-998, S4 atd) počítal 2500,- za hlavu, ale nechtěl to dělat v sezóně. Obvykle je potřeba seřizovat ob kontrolu, to se mění i řemeny a půlkroužky. Na druhou stranu výměna oleje je předepsaná po 10tkm, to je jak u auta. Ty 4V jsou zkrátka finančně náročnější, ale 2V je za pár korun. 1098 prostě není rozpočtovka. Pro zajímavost ceny dílů, fungují najedničku: http://www.stein-dinse.biz/
[jc3]
(6.4.2016 9:02:09)
A to se vyplatí ! :-)
[dejvV]
(6.4.2016 6:59:49)
A v Ducati Praha si berou za seřízení ventilů na desmu 8200kč. Kolega z práce tam vezl před týdnem 1098. Potřeba kontroly každých 10 000Km, takže 1000Km ho vyjde na servisu jen za kontrolu 1000Kč. :-)
[ED250]
(6.4.2016 6:52:49)
jc3: plně souhlasím a podepisuji. člověk je rád, že tam nacpe jednu ruku, podél tlamy jak kulečníkář dlouhej šroubovák a na to všechno vidí jedním okem :-D
[krf]
(6.4.2016 6:19:37)
A navíc je ta motorka jako školní židlička jednoduchá:-) Rozvody jsou ok, ale kontrola ventilových vůlí na zadním válci díky výztuhám rámu nápadně připomíná práci gynekologa...
[jc3]
(5.4.2016 10:24:36)
Krf to napsal presne - svarenec ze skolnich zidlicek:-) Je to tak osklivy az je to krasny.
[Labakov]
(5.4.2016 8:53:52)
Je to rozhodně dost zvláštní stroj, který ve mě vyvolává dosti rozporuplné pocity, jestli je hezkej, nebo vošklivej:-)
[Ota]
(5.4.2016 8:38:24)
Cyrdaz: mě se líbí Aprilie RSV 1000 Faktorka a nebo Moto-Morini Corsaro, ale to asi v příštím životě :-)
[dejvV]
(4.4.2016 21:00:10)
dejvV nesouhlasim. Sám mám Ducati a je to zatím nejlepší moto co jsem měl.
[Cyrdaz]
(4.4.2016 20:01:13)
Když ducati tak Mike Hailwood replica....mně se na tom líbí jen desmo rozvod...ale na kráse je krásné, že je relativní
[mais]
(4.4.2016 20:00:44)
tak krásný trumpety, sakra proč v tom není nějakej nasranej dvoutakt
[xTas]
(4.4.2016 19:59:54)
to je jak svařenec ze školních židliček a laminátu z kanoe :-D
motor znam dobře, každoroční štourání se v rozvodech mě unavuje :-)
[krf]
(4.4.2016 17:47:55)
Paul Smart je převlečený SuperSport 1000SS, byla to taková retro edice než tyhle typy přestali dělat. Motor je vzduchem chlazený dvouventil, co se vyrábí od cca 69. roku. Taková Jawa po italsku s nižšíma řidítkama a se suchou spojkou;-)
[jc3]
(4.4.2016 17:11:56)
Italský motorky jsou hrozně moc hezký, něco jako pěkná blondatá ženská. Jakmile na tom chcete jezdit trochu víc, hned je problém :-)
[dejvV]
(4.4.2016 16:46:31)
jen pro upřesnění je to Paul Smart :-) Měl jsem možnost se před mnoha lety projet na Sport classic 1000, což je +/- totéž, motorka po mnoha stránkách rozhodně zajímavá, ale šíleně nepohodlná
[Marlboro]
(4.4.2016 16:12:01)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,234 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 28.11.2024 13:32:17