Příspěvků: 8, poslední: 6.4.2016 18:14:1062442.Informace
Zdarec.
Co muze zpusobovat ze mi 350ka chcije olejovej bordel z vyfuku pak po chvilce zacne pravy valec skitat a strilet a vynechavat.
Kdyz vytahnu svice tak jsou cerny jak bota a kdyz je ocistim a dan zpatky tak to zase jede az dokud to zase nezacne skitat a strilet.. Karbec je serize jak ma. Ht115 2 zarez sroub je povolen o 3/4ot.
omlouvám se za gramatiku ale psal jsem to z mobilu hodně na rychlo
zapalování je tam bezkontaktný s jedným snímacím bodem ( něco jako VAPE nastaveno na 3 mm před HU na oba válce ) svíce jsou pul roku staré N15C které najezdily asi tak 1 km.
Ota: ano pardon spletl jsem se. Nastaven je na celou otáčku. Motor reaguje na pridany plynu okamzite tj neni tam zadna prodleva ze by se musel predirat pres nejake hluche pasmo kde neni smes.
No nic jak vidim budu muset laborovat s tym motorem tak jak si psal postupnym povolováním sroubku bohatosti smesi.
Zatim dik
Marlboro:
v zapalovani bych moc problem nevidel jak jsem psal ono to jde po vycisteny svicek uplne ale uplne bez problemu az casem se to zacne srat.
[jefo z práce]
(6.4.2016 18:14:10)
Střední hodnota mezi "půl otáčkou" a "jeden a půl otáčkou" není "tři čtvrtě otáčky", ale "celá otáčka". Jak ti reaguje motor na přidání plynu z volnoběhu? Při přidání plynu z volnoběhu musí motor reagovat okamžitě. Osvědčilo se mi následující nastavení karburátoru? Šroub bohatosti povol o jednu otáčku od úplného dotažení. Potom u zahřátého motoru povoluj šroubek bohatosti volnoběhu - cca. po 1/8 - 1/4 otáčky - je to dost citlivé. Vždy po povolení šroubku chvíli počkej, než motor začne reagovat. Po každém povolení otáčky trochu stoupnou, jak budeš ochuzovat směs. Od určitého okamžiku bude ale směs moc chudá a otáčky zase klesnou. Najdi takové nastavení, kdy bude mít motor nejvyšší otáčky a potom ještě šroubek o čtvrt otáčky utáhni, aby směs nebyla moc chudá. Nakonec šroubem dorazu šoupátka seřiď volnoběžné otáčky na těch cca. 1100 ot/min. Samozřejmostí je, že si motor nesmí nikde kolem karburátoru ani jinde přisávat falešnej vzduch a že máš čistej vzduchovej filtr a předepsané otryskování.
[Ota]
(6.4.2016 7:59:49)
tak v tom případě bych se asi opravdu zaměřil na tu bohatost směsi, jak bylo napsáno dole
[Marlboro]
(6.4.2016 4:17:52)
Marlboro: jo a když jsi zde vnesl tému toho zapalováni tak jak píši pokud svíce mám vyčištěné tak motorka jede bez sebemenšího problému.
[Jefo]
(5.4.2016 22:23:56)
Marlboro: no ono zapalko je vlastně takovej prototyp ale vesměs to funguje stejným zpúsobem jako VAPE. Jiskra je krásna při chodu motoru to háže jiskru na kontakt svíčky i ze vzdálenosti cca 3,5-4cm
[Jefo]
(5.4.2016 22:05:29)
Příručka píše 0,5 až 1,5 otáčky tak jsem zvolil střed tudíž 3/4 ale dobrá nastavím to na 1,5 otáčky a uvidím.
Vzduchač je čistý a labyrint je zde nepřítomen.
[Jefo]
(5.4.2016 22:03:08)
souhlas s Otou, máš moc bohatou směs, ale co si pamatuju to zapalování jsi tu probíral několikrát - máš ho odzkoušený, že opravdu funguje? Tím nemyslím, že jen hází jiskru. Klidně může mít část viny na sobě i to zápalko
[Marlboro]
(5.4.2016 22:01:42)
Moc bohatá směs. Šroubek bohatosti volnoběhu je zbytečně moc utaženej, pokud nezabíháš. A co vzduchovej filtr, není špinavej? Nebo nemáš v airboxu labyrint? Ten s HT 115 nejde dohromady.
[Ota]
(5.4.2016 21:51:02)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,187 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 28.11.2024 13:32:17