Příspěvků: 16, poslední: 15.4.2016 10:13:0262488.Tento web
Jak jsou uchyceny nákolenice na 632? Na nádrži mám přidělané jakési hliníkové desky, které jsou nalakovány na černo. Logicky mi připadá , že nákolenice by se ně měli nasadit. Nicméně tam nemám horní hrany za který by se daly zavěsit . Připadá mi to , jako by někdo před nalakováním nádrže spáru něčím vyplnil a pak zalakoval. Může někdo poradit jak je to v originálu?
ABS je pro tuhle aplikaci skutečně nahouby, nemá výdrž. Nevím, z čeho to bylo v originále, ale ten je celkem nezničitelný.
[longr]
(15.4.2016 10:13:02)
longr: měl jsem v ruce repliku, která byla rozměrově i dělením formy na chlup stejná jako originál, ale byla z ABS, takže ty lemy, za které drží na nádrži hned po aplikaci jakékoli síly praskly.
[maspe]
(14.4.2016 21:06:34)
mám původní nákolenice, kdyby měl někdo zájem...
[k2j89]
(14.4.2016 20:51:43)
Potvrzuji, že repliky jsou na hovno! Včera jsem je zkusil nasadit. Jsou velké, tvrdé a při pokusu je nasadit do vodicích plechů se plast zlomil, jak píše "Ondreo" jako z vosku. Taky jsem musel dát staré.
[Pettr335]
(14.4.2016 16:38:13)
Ondrero: To máš tak, když se výrobce repliky nedrží předlohy a použije levnější plast. Věřím, že vyrobit tenhle patvar není úplně snadné, jako u mnoha replik, ovšem než bych to začal vyrábět a dal do prodeje, ověřil bych, že to, co dělám, pasuje.
[longr]
(14.4.2016 15:20:44)
Já jsem koupil druhovýrobu a hrůza. Kryty vyčnívaly skoro 2cm za nádrží a asi 8mm dole. Takže nasadit lišty je utopie. Naštěstí jsem sehnal starší origo a ty sedí parádně. Jooo a ještě jsem zkusil ty repliky zlomit a lamou se jak z vosku. Plast úplně na hovno.
[Ondrero]
(14.4.2016 12:11:36)
kyvmont: tohle mi prijde jako nejaky domaci tuning. Sikovnej clovek s frezou vyrobil nakolenice z hliniku. V originale se plastove nakolenice nasazuji primo na nadrz co linkoval maspe. Nevim o tom ze by existovala nejaka tovarni hlinikova variace na tohle tema.
[Krizoň IV.]
(14.4.2016 9:30:47)
Koukám koukám, tyto nákolenice byly nesehnatelné. Už se začala vyrábět replika?
[Montgomeryx]
(14.4.2016 8:22:34)
kyvmont: hoď sem fotku tvojí nádrže. Je to tak jak popsal Ota a maspe, nákolenice je navlečená do lišt, který jsou nabodovaný v tom prolisu nádrže. Nicméně, když měl bratránek před cca 20 lety 638, měl ty nákolenice v barvě motorky (červená metla, nákolenice červený), ale nebyly lakovaný, protože nebyly odřený (jako zbytek motorky). Spíš mi připadlo jako by byly potažený červenou koženkou. I sedlo měl tenkrát červený, ale hladký bez prolisů, stejně jako mám já, ale já mám přečalouněný. Vzhledem k tomu jak vypadalo, tak mi to jeho přečalouněný nepřipadalo, resp. odpovídalo celkovýmu stavu jeho motorky. Je to teda už dlouho, ale vzpomínky mám docela živý :-)
[Marlboro]
(13.4.2016 23:26:16)
Maspe Problém je právě v tom , že na mé nádrži ty nákolenice pohledově už jsou, ale nejspíše hliníkové (nalakované na černo). Lišta , kterou ukazuješ je nejspíš zakrytá, nebo pod tou plechovou nákolenicí ani není. Nabyl jsem dojmu že ta plastová nákolenice se jakoby navlíká na tu plechovou. Ale jistý si vůbec nejsem.
[kyvmont]
(13.4.2016 22:13:22)
jinak ty nákolenice cos poslal vypadají, že jsou plasťáky. Pokud jsou, stejně tu hranu ulomíš.
[maspe]
(13.4.2016 22:04:17)
Po obvodu nákolenic ze všech stran (kromě spodní) je navařený plechový pásek (něco jako u víka PAva ten plech na uchycení těsnění), na kterej se nákolenice zháknou. Ze spodu se pak přes nákolenici a rantl nádrže natáhne kovová lišta.
[Ota]
(13.4.2016 20:08:08)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,156 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 28.11.2024 13:32:17