Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 22, poslední: 21.4.2016 21:52:2262524.Informace
ahoj, prosim o radu u čizy mi semtam skubne ctverka ... poradite jake presne to je kolecko ? diky
[Hlade] jestli nemáš moc utažený řeťez,můžeš mi to přijít vysvětlit,daleko to nemáš. [Pucfol] (21.4.2016 21:52:22)
Pucfol: Řetěz by ti měl někdo utáhnout tak abys nedosáhnul na klávesnici... [Hlade] (21.4.2016 21:34:11)
Sice jsem to ještě nezkoušel(utáhnout řetěz jak debil),ale snad to i zkusím,abych věděl jak vyskakují rychlosti.Ještě bych měl dotaz,jak hodně mám ten řetěz utáhnout,aby pokus byl úspěšný?Řetězový odborníci jistě poradí:-DDDD [Pucfol] (21.4.2016 21:26:14)
[Peterson] Povol si řeťěz:-DDDDDD [Pucfol] (21.4.2016 21:21:03)
"přes napnutý řetěz se jednička nedořadila na doraz a pak prostě vyskočila" .... no ty vole... :-DDDD [Peterson] (21.4.2016 19:04:33)
Doktore neřeš to.Ten člověk je profik a nema cenu se snim hadat. [Mates] (21.4.2016 11:32:46)
Samozřejmě když napneš hodně řetěz,je to to samé,jako hodně zatížená motorka při jízdě do kopce.Pokud je převodovka v pořádku a řetěz napneš moc,žádný kvalt ti nevyskočí,ale pokud je převodovka ohlomejzdaná stačí větší záběr a kvalt je venku,prostě vyjede.U tebe to nejspíš bylo tím,že přes napnutý řetěz se jednička nedořadila na doraz a pak prostě vyskočila.Jinak si tady musíme na rovinku říci ,že převodovka na jawu není nic moc a kdyby měla tahat více koní,tak je v prdeli nato tata. [Pucfol] (21.4.2016 10:13:37)
Pucfol: Osobní zkušenost. Když jsem začínal s jawama, přepnul jsem na J 640 řetěz. Důsledkem bylo (kromě toho, že se nerovnoměrně vytahal), že mi při větším přidání plynu na jedničku při rozjezdu do kopce, kterej máme kousek od baráku, kvalt vyskočil. Stávalo se mi to do té doby, dokud jsem řetěz neuvolnil. od té doby jsem na té motorce bez zásahu do motoru ujel více než 30 tis. km a vyskakování kvaltů se již nikdy neobjevilo.
Tak co mi teď na to povíš?
[Ota] (21.4.2016 8:55:14)
Osobní invektivy nepěstuji,jenom konstatuji fakta. [Jer 250]Do těch děr 4.r. něco musí přijít a to jsou čelní ozuby.[Mates]Myslím,že tě klouzek strčí do kapsy (znalostmi motorek) [Pucfol] (20.4.2016 21:33:14)
Pucfol nebudu se s tebou hádat,jsi zase nejchytřejší, vem se klouzkem za ruku a radte si tu sami [Mates] (20.4.2016 20:41:13)
Odrbané čelní ozuby na čtyřkovém kolečku převodovky 487? Hmm, zajímavá teorie... [Jer 250] (20.4.2016 15:01:16)
Stránka č. 16 [Pucfol] (20.4.2016 13:45:42)
Příliš napnutý řetěz může poškodit ložisko řetězového kola a na vypadávání kvaltu vliv nemá,viz. http://jawarmaniak.wz.cz/ke_stazeni/navody/Jawa/navody_Jawa_250-559_+_350-360/manual_559+354_1964.html [Pucfol] (20.4.2016 13:41:31)
ono na minimálně 20% dotazů by nebylo, kdyby si tazatel přečetl manuál. Hodně lidí má dost pokřivené představy o pojmu "napnout/našponovat řetěz", který ve své podstatě není chybý, ale může být zavádějící. [maspe] (19.4.2016 23:53:35)
Pucfol uz sem videl hodne veci a odborniku,ktery napnutim řetězu zkurvili víc, nez retezovku.asi u Vas v kraji nejsou odbornici. [Mates] (19.4.2016 23:46:31)
Tonoucí se stébla chytá,aneb půlení tě nemine.Jinak psát o napnutí řetězu do jawamanie mě příjde zbytečné-to je samozřejmost,stejně jako vzduch v pneumatikách. [Pucfol] (19.4.2016 9:50:34)
diky s tim retezem je to mozna rozumny napad ... nez sem delal motor tak to nedelalo a zaclo to az tak po 20 km po oprave ... navic kdyz na to houpnu ja s metrakem deset , to napnuti tam asi bude ;-) [jawwík] (19.4.2016 8:35:47)
Pucfol: protože když je přepnutý řetěz, tak ohýbá hřídel a výstupní náboj, vše tam nabíhá našikmo a ty síly co se tam dějí zavání peklem. [maspe] (18.4.2016 22:33:59)
Co máte pořád s tím řetězem?Jsou to na 95% odrbané čelní ozuby. [Pucfol] (18.4.2016 22:10:54)
Zkus jeste povolit retez. [Mates] (18.4.2016 21:13:49)
Nejpravděpodobněji je to ohnutá a vydřená vidlička, již jsem se přímo s tímto problémem setkal. Viz. Marlboro. :-) [Čezet - rider] (18.4.2016 20:35:23)
4 je přímej záběr přes hlavní hřídel, takže poslední kolečko na hlavní hřídeli zapadající do výstupu (náboje) z převodovky. Nicméně to nemusí být jen kolečkem, většinou to způsobí něco jinýho, třeba ohnutá vidlička, jejíž ohnutí má za následek zase něco, takže prvně je potřeba vypátrat základní příčinu [Marlboro] (18.4.2016 19:47:03)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,172 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 28.11.2024 13:32:17