Příspěvků: 12, poslední: 26.4.2016 11:49:3962555.Veteráni
Zdravím, začínam renovovať jawu 360 (nízky predný blatník, vysoké hlavy...) a chcem sa spýtať na pár otázok, na ktoré som nenašiel moc odpovedí.
- ktoré diely majú byť v zinku? Nestáva sa, že po pár mesiacoch ten zinok škaredý? Ako napríklad nové zvodidlá?
- skrutky v zinku alebo radšej nerez?
- aké gumy odporúčate? Nechcem činu, chcem niečo lepšie, na motorke budem jazdiť v premávke
- predné stupačky majú byť ploché či guľaté?
- zadná kyvna vidlica má byť uložená v bronzových alebo zliatinových puzdrach?
- skúsenosti s chromómovať od p. Podobu?
- skúsenosti s rafkami od p. Kloudu?
Ďakujem
Podoba: zkušenost dobrá. Dodání dílů za 50 dní.
[Jin]
(26.4.2016 11:49:39)
Zajtra Vám zavolám. Dobrý postreh, aj sa mi zdalo, že ten "chróm" na parabola je veľmi mäkký.
[TomasM]
(24.4.2016 19:32:51)
Hlavně nechromovat parabolu. Byla by slepá. Na parabolu se napařuje hliník.
[Ota]
(24.4.2016 18:25:38)
Tak pokud jsi byl varovany tak chapes pojem chladit cervene svitici svar. Ano jedna se o to aby se zavit nevyhral. Tedy opak kaleni je popousteni. Ale rob jak zvladas. Nejni to nutne resit.
[kocourluk]
(24.4.2016 18:23:37)
u Brna
[monty]
(24.4.2016 18:09:48)
Keď nedostanem odpoveď, tak si ju nájdem inde, to je hádam logické. A pýtam sa až vtedy, keď prehľadám všetky mne známe zdroje a nedostanem odpoveď. A sám vravíš sto ľudí - sto chutí, takže každá motorka po renovácii sa líši podľa toho, čo urobil majiteľ. Tiež urobím niektoré veci inak ako bolo od výroby. Nestávam to na V značky, ale chcem aby sa to podobalo na to originál, pre taký pokoj v duši.
Ďakujem za radu, nie je zbytočné chladiť zvar vodou? Na to som bol varovaný pred skúškami, vraj môže zvar a kov v okolí zmeniť štruktúru (v podstate kalenie) a stratiť pružnosť.
Monty: ktoré Štěpánovice? Pri Brne, alebo Českých Budejovicích alebo iné?
[TomasM]
(24.4.2016 16:21:46)
Pokud chcete přijet,(do dílny ve Štěpánovicích!) samozřejmě to není problém, a rád věci prodám. Většinu máme skladem. Přední kluzáky můžeme vyměnit za nově nachromovaný originály (držáky neodbrušujeme vždycky,ale pouze, pokud jsou zničený).
Rámeček tacho se nechromuje,ale dává nový.
Pokud budete chtít přijet,určitě pošlete dopředu mail,případně zavolejte.
[monty]
(24.4.2016 15:14:03)
Jinak kdyz motorku 4x do roka po omyti a oschnuti obehnes se sprejem "silkal" nemusis se bat jak koroze tak sednuti zinku. V zime nastrikat po kazdem odsoleni . to je jasne.
[kocourluk]
(24.4.2016 14:22:58)
O tom odbrusovani slisim poprve od tebe. Spis bych rekl ze se odbrusuje z duvodu lepsiho brouseni a z duvodu vymeny strzenych zavitu. Jestli si tam budes menit a varit nove matky sam kup kvalitnejsi zvrdsi a po privareni nech schladnout tak aby prestal svar jasne svitit a temne cerveny polej vodou. Tvrdsi matky maj v kazde dobre vybavene sroubarne . u nas stoji 2x tolik co obyc. Ale je to dan za to ze ma proste vse. Zeptas se na modry z nebe a on resi odstin aby vedel do jakeho suplete sahnout.
[kocourluk]
(24.4.2016 14:20:06)
Podívej třeba na motorkářích.cz jak tvůj stroj má asi vypadat, ptáš se na různých forech na to samé, 100 lidí 100 názorů a dle chuti soudruha, pokud to nestavíš na V. Chromovny se s držáky moc nepárají, mě vklidu i po upozornění zachromovali špatné a dodací lhůty jsou všude dlouhé.
[ventil]
(24.4.2016 14:16:18)
Ďakujem, u teba sa dajú veci vyzdvihnúť priamo na predajni? Samozrejme po dohode vopred?
Takže je to podobné ako keď kupim indické rafiky?
Kedysi mi niekto vravel, že pri chromivani predných klzákov sa odbrusuje držiak blatníka a po lesteni sa navarí nový, je to pravda? Lebo mám na mojich poškodené skrutky na blatník a chcem držiak vymeniť.
Zadný kryt rozety je v zinku alebo chróme? Do zinku chcem dať brzdové kľúče, ovládacie páčky, pružiny, ten kúsok pasoviny medzi trubkami a prednými stúpačkami, napínak na reťaz. Chróm budú bočnice na nádrži, možno riaditka?, rámček na tachometri, záchyt reakcie na zadnej brzde, viečko nádrže, madlá, páky, rámček svetlá, parabola...
[TomasM]
(24.4.2016 13:52:38)
Zinek lehce šedne, jako svodidla nebude, když nenecháš motorku válet na větru a dešti.
šrouby pozinkovaný,nerez tehdy bežně nebyl.
Pneu Heidenau.
Stupačky plochý.
Vidlice v bronzi nebo litině, je to jedno.Ale nekupuj levný ocelový nebo MOSAZNÝ pouzdra, "ORIGINÁL ČESKÉ NÁHRADNÍ DÍLY" - to je hnus.
Podoba dělá dobrou práci,ale dlouho se u něho čeká.
Ráfky 16" od Kloudy jsou stejně jako všechny ostatní vyrobený v Indii,akorát v čechách nachromovaný. A o půlku dražší.
[monty]
(24.4.2016 13:30:58)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,156 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 28.11.2024 13:32:17