Příspěvků: 12, poslední: 4.5.2016 2:29:2362602.Veteráni
Ahoj Jawari,
na me Panelce 350 jsem stratil vykon na levem valci. Jde to nakopnout,ale oproti pravemu valci jdou plyny s vyfuku tak nijak. Komprese na levem je 8,5 bar, oba valce jdou jednotlive nahodit, ten levy nejde do otacek,ale bezi.
Motor je puvodni z roku 71 bezel perfektne bez vibraci a s dobrym vykonem,ale nehonil jsem ho -veteran.
Nechci ten motor zbytecne pulit treba kvuli moji nevedomosti,proto se na Vas obracim s prozbou o radu.
Dekuji Standa
Ten motor bezel ukaskove, az najednou jsem nemohl opustit krizovatku.
Pri mereni komrese jsem naslapal na pravem 6,5 a 7 na levem, tech 8,5 jsem dosahl,ze jsem motor nastartoval a na zrychlenej volnobeh zmeril ten levy valec.Obracene jsem to neskousel nebot ten levy bezi velice spatne.
[Stanous]
(4.5.2016 2:29:23)
Únik tlaku z klikové skříně - buď to může foukat mezi polovinami karterů (když motor umeješ, neměl by se na spojích u klikové skříně mastit) - pokud by to takto foukalo do převodovky, tak buď ti z ní bude motor přisávat olej, takže oleje bude ubývat anebo naopak oleje bude přibývat a bude cítit po benzínu. Pak může bejt špatný gufero pod primárním řetězovým kolečkem - motor by pak přisával olej s převodovky a hodně by kouřil nebo by se naopak ředil olej v převodovce viz výše. Nejhorší varianta je špatný labyrint - přepouštění směsi mezi oběma válci, ale to by pak měly špatný chod válce oba.
Jinak ten tvůj problém se projevil náhle, tj. motor běžel normálně a najednou z ničeho nic začal takhle zlobit nebo se ta ztráta výkonu projevovala postupně?
[Ota]
(2.5.2016 8:49:44)
Tak logicky sani to ma spolecne a elektryku si odzkousis prehozenim kablu z druhe ztrany. Kolik ma kompresy pravy valec jsi meril?? Typnul bych predstih nebo vyfuk. Uvolnil se kus karbonu a ucpal dirku v pistale
[kocourluk]
(2.5.2016 8:15:07)
spíš než zapečený kroužky bych hádal, že ti nějaký chyběj
[Marlboro]
(2.5.2016 6:54:37)
[pračlověk]/zajetelenej výfuk/ s týmto som sa už stretol a tiež som hladal,až som našiel,len to trvalo trochu dlhšie.
[hastrman]
(1.5.2016 18:14:43)
Tak jsem pro jistotu znovu vse prekontroloval. Svicky(nove), inducky,kondenzatory,kladivka dava to jasnou silnou jiskru a zavada zustava stale na leve strane. Na zapecene krouzky jsem take myslel,ale pri 8,5bar by to muselo bezet. Setkal se nekdo s unikem tlaku s klikove skrine?
Jak se to projevuje? Jak si to potvrdim ? Z nalevne diry pro prevodovy olej nic nefouka. Standa
[Stanous]
(1.5.2016 14:26:33)
Co to podle tebe tedy může být, že to nechceš prozradit? Obvykle se závada hledá tak, že se postupuje od těch nejpravděpodobnějších a postupně se vylučují.
A můj tip je zajetelenej výfuk :)
[pračlověk]
(1.5.2016 14:15:19)
Nejsou třeba zapečené kroužky? Nebo fouklé těsnění?
[longr]
(1.5.2016 13:03:58)
8,5 bar by mělo stačit,hledej chybu jinde.Možností je víc,předstih,svíčka,cívka a další.
[Pucfol]
(1.5.2016 11:56:51)
Pořád ale lepší výkon jenom stratit než ho ztratit... :P
[Jer 250]
(1.5.2016 8:23:37)
Dik Jirko, to jsem skousel, elektrika to neni.Mam jedno podezreni,ale to nechci ani vyslovit.
[Stanous]
(1.5.2016 8:03:01)
Prehod kabely ke svickam a kladivka. Pokud se zavada objevi na druhem valci, je zavada v elektrice.
[Jirka]
(30.4.2016 22:41:34)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,141 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 28.11.2024 13:32:17