Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
všehodotaz [klick](30.4.2016 23:11:54)
Příspěvků: 8, poslední: 1.5.2016 14:23:0062603.Veteráni
http://klick.rajce.idnes.cz/Nova_slozka#DSC01056.jpg http://klick.rajce.idnes.cz/Nova_slozka#DSC01057.jpg
Prosím vás, co je toto přesně za motor? 125, nebo 150? A kde bych mohl hledat na motorce s tímto motorem číslo rámu?
A měl by pak někdo elektrický schéma?
[Josef Homolka] - díky Ti [klick] (1.5.2016 14:23:00)
150 je super motor ale pekne zaludnej, go je to nejmensi.
Dulezity je seridit zapalovani podle navodu od tomase s. http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=113&idtop=14672
A musi byt v pohode karbec coz je neska problem...
Jak bude neco spatnyho tak si to dela co chce.
[Josef Homolka] (1.5.2016 13:55:00)
tak kdyby si chtěl někdo z prachaticka něco přivydělat, tak může.. [klick] (1.5.2016 12:38:35)
mno upřímně, vůbec se mi do toho nechce [klick] (1.5.2016 12:37:11)
vyměň gufero když už máš dole rotor a to těsnění [Klouzec] (1.5.2016 11:47:41)
známej po mě chce, abych mu to opravil. Motor by měl být v cajku, resp. "jen" elektriku. Nikdy jsem nic pod 175 nedělal. Ten motor je zasazenej v kejvačkovým rámu který je sice teď v červený barvě, ale prý byl černý.
Ale to je tak všechno co vím. Ani nádrž to nemá, spínačku tedy taky ne, takže elektriku bez toho těžko..
[klick] (1.5.2016 9:18:12)
To je motor z čz 125/150c nebo kývačka 351/352 a podle čísla motoru to je náhradní díl. [Rassel] (1.5.2016 8:23:54)
pokud se nepletu, tak na levé straně hlavy by měla být kubatura vyražena. Záměnný by mezi sebou být neměly, jelikož válce se liší vrtáním Jinak se to ale poznat nedá [Marlboro] (1.5.2016 6:56:32)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,141 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 28.11.2024 13:32:17