Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 22, poslední: 4.5.2016 13:20:2862607.Elektro
Zdar lidi mám stále problém s mustangem při plnym plynu ve vyšších otáčkách začne prskat ve válci a začne sebou cukat.Když vymáčknu spojku při tom co to dělá a držím furt plnej plyn tak se vytočí krásně.Měnil jsem kladívka kondenzátor,rotor,cívky,zapalovací cívku,svíčku,kabel VN a fajfku.Měnil jsem i karburátor a snižoval či zvyšoval bohatost plovákem.Benzín teče bez problémů. Karburátory čištěný v ultrazvuku.Natočil jsem video https://www.youtube.com/watch?v=e59sPruUtYs&feature=youtu.be
Zahradník:
Píšeš kraviny.
Správně zajíždět je nutno.
[Venca_n] (4.5.2016 13:20:28)
já jsem to popletl ne do stran ale radialně... [Johnzhor] (4.5.2016 9:17:53)
To pouzdro raději vyměň hned, pokud je vychozený. Čistě teoreticky, pokud by bylo vychozený hodně, mohlo by dovolit pístu, aby se na ojnici kvedlal a mohlo by tak dojít k většímu opotřebení válce. [Ota] (4.5.2016 8:51:51)
Předstih se mi osvědčil asi 1.2 - 1,3mm. Moc velký je skutečně na škodu. Jinak nevím, co furt mate s tím zajížděním. To by snad každej druhej chrchel byl zadřenej, jen co by vyjel z mototechny. Nebo fakt myslíte že to všichni vždcky zajížděli extra zlehka? Zlehka tak akorát z mototechny na benzínku, aby nedošla šťáva a pak normálně. Někteří rovnou zkusili co to dá. Jestli se vám do dneska kouše při křivém pohledu, tak je to známka, že už neumí udělat pořádně výbrus. Na sekačce máme motor z babety. Nechal jsem dělat výbrus. Řekl jsem, že chci volnější. Byl udělaný hezky (včetně honování). Srazil jsem hrany kanálů. Přimazal jsem první nádrž asi 1:20 a sekal jako obvykle na třičtvrtě plynu a chvílema i plnej céres. Nějaké šudlání prd prd nedělám ani u motorek. Jednomu jsem dával výbrus na čůzu 175. Ten za to vzal plným jen co na to sedl a drtil to fest jako vždycky. Problém? Vůbec žádný. Podle mě je zadření při záběhu nejčastěji způsobeno špatnou kvalitou výbrusu. Špatnou montáží. nedostatečným mazáním. Špatnou směsí. Velkým předstihem. Souhrou více těchto faktorů. Jinak z vyprávění vím o manželském páru ze 70tých let na severní moravě kdy muž nahodil na chrchla výbrus. Manželka sbalila bágly a jeli na tom na dovolenou k balatonu. A nebyli to žádní drobečci. [Zahradník] (4.5.2016 8:41:26)
já jsem to popletl ne do stran ale radialně... [Johnzhor] (3.5.2016 23:55:07)
Jak to teda mam zajet :D jo bude vadit když horni bronzove pouzdro vymenim pozdejc ma lehkou vůli do stran [Johnzhor] (3.5.2016 18:31:55)
To sice ne, ale v tomhle počasí není problém zajíždět. Neřeknu v letních parnech, ale teď, kdy navíc každou chvílí můžeš čekat vodní dochlazování... ;) [longr] (3.5.2016 13:45:22)
longr: asi jsi nikdy nezajížděl malorážku v horách na severu čech, jinak by jsi takovou radu nenapsal :-D [Wiku] (3.5.2016 11:45:58)
To pískování teda fuj, za chvíli to bude celé umazané a blbě se to čistí. Ale jinak uvidíš, kopců se neboj, klidně jezdi, jen to nepřetáčej a nepodtáčej. [longr] (3.5.2016 10:59:32)
jo ještě fotky po výbrusu http://rychty6.rajce.idnes.cz/vybrus [Johnzhor] (2.5.2016 22:36:39)
konečně se mi podařilo registrovat...:-D (Jenda)
takže zatím to vypadá souhra filtr, netěsnící hlava a vůle kroužků...dnes jsem to tedy dal na výbrus a koupil nový filtr. Celkem překvapen že válec a hlava byli připraveny za 2 hoďky. je to celý opískovaný a čistý. Dostal jsem k tomu to hliníkové žíhané těsnění.

bartoň>jezdil jsem i bez toho filtru a nic žádnej rozdíl. Gufera jsou nový protože jsem přetěsňoval kartery tak jsem je rovnou měnil. Odtrh mám 0,4mm a předstih podle cigaretového papírku 1,7mm před HÚ.

Teď to tedy budu zajíždět ale asi hodně dlouho jsem totiž ze severu čech a tady je to samej kopec. Ale zkoušel jsem ho jednou vytočit na tu jedničku a vypadalo to že to už nedělá, ale nechtěl jsem to moc trápit po 3 km jízdy :-) za týden za dva toto téma obnovím. děkuji za rady
[Johnzhor] (2.5.2016 22:33:41)
Video podle zvuku vcelku nic neprozradí.
Max. rychlost na 1. stupeň by měla být 30 km/h, tady to vypadá na míň => snížený výkon.
Obrázek ukazuje velkou vůli v zámku.
[Venca_n] (2.5.2016 19:48:51)
Zkoušel jsi odendat ten palivový filtřík a jet bez něj?
Ten umí udělat pěknou paseku.
Podobnou závadu jsem už viděl a tam to bylo povolenými šrouby mezi půlky karterů.
Zkouknul bych i gufera a jestli nemáš prasklou hlavu.
Předpokládám, že na svíčce a kladívkách máš správné odtrhy.
Ten výbrus si myslím budeš dělat zbytečně
[bartoň] (2.5.2016 17:36:44)
Jestli ani zalapování hlavy nepomáhá, pak to chce vyžíhané hliníkové těsnění a s citem dotáhnout. [longr] (2.5.2016 13:54:56)
Stejne to hodím na výbrus...Hlavu jsem už kolikrát brousil s válcem pomoci pasty.. [Jenda] (2.5.2016 9:40:43)
Hraniční velikost mezery 0,8mm platí po vložení nového kroužku do válce. Pokud je mezera velká na starém kroužku, mohou být pouze sjeté kroužky.
Podle fotky to vypadá, že netěsní hlava. Těžko říci, jestli teď, nebo na původním motoru, ale je to poblité a zapačené.
[Wiku] (2.5.2016 9:05:57)
Tak jsem teď sundal válec a vůle je veliká https://imageshack.com/i/poHbyfXbj zde jsem to vyfotil. Při vložení měrky byl milimetr makej;) dnes dam na vybrus a pak vámdam vedet během týdne. [Jenda] (2.5.2016 6:06:43)
předstih je 1,7mm před HÚ. No mazáno asi ne protože mažu castrolem 2t 1:33 pro sychr. Válec co jsem tam měl předtím šel normálně vytočit do maxima, ale nějak netáhnul. Tak jsem tam dal tenhle z druhýho motoru na kterým šel předtím taky krásně vytočit. Zkusím vyměnit kroužky. [Jenda] (2.5.2016 5:05:15)
Podle mého názoru to zvoní pístní kroužky! Jaký je předstih? Doporučoval bych sundat válec a zkontrolovat vůli v zámcích pístních kroužků! Pokud je větší než 0,8 mm, tak to bude chtít nové kroužky, nebo výbrus! Pokud je však špatný výbrus po sedmi tisících Km tak je asi něco špatně. Buď špatně mazáno, nebo přetěžováno, nebo špatně vyúhlovaná ojnice! [Uďa] (1.5.2016 23:01:52)
Fajfka je tam neodrušená. Nevím směs se zdá v pořádku svíčka je cihlová. Víko od airboxu je zalepeno páskou a hliníkovou trubičku jsem tam nikdy neměl a jezdilo to bez ní. Na boku aiboxu nejsou ani dirky na zalepení. Zkoušel jsem jet dokonce i bez filtru a nic furt to dělalo to samý. Je pravda, že jsem nedávno měnil válec a hlavu včetně pístu a čepu. Válec má najeto cca 7000km. Nemůže to být vůlí na zámkách kroužku? ale přitom ten motor táhne. [Jenda] (1.5.2016 20:38:52)
Z videa je blbě vidět jakou máš fajfku, ale pokud je to dlouhá odrušená, pak zkusit vyměnit za jinou neodrušenou.
K samotnému cukání: vypadá to jako by jsi měl při plně otevřeném šoupátku karburátoru fest špatnou směs. Zkontrolovat prasklou manžetu na karburátoru, nesedící víko na airboxu (přes spoj se navléká těsnící guma, nebo lepí páska), zhumusený vzduchový filtr, špatný počet zašpuntovaných otvorů v boku airboxu, ztracená hliníková sací trubka do airboxu, popřípadě sací trubka zaražená do boxu tak hluboko, že se její konec opřel (a částěčně ucpal) o plastový trychtýř uvnitř. Také se manžeta na karburátoru dokáže podtlakem splácnout tak, že mtoor nejede (vyměnit za novou nerozžvejkanou).
[Wiku] (1.5.2016 20:16:58)
Ten motor proste nema dosatatecny vykon pro jizdu, sundat valec a kouknout se, v jakym stavu to je - co se tyce toho chrastivyho zvuku, podobny mi obcas vydava Babetta 210 a mame za to, ze to je lozisko pistniho cepu, nicmene motor jede hezky a tak to neresim. [Shu Lin-san] (1.5.2016 20:04:31)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,078 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 28.11.2024 13:32:17