Tato stránka vyžaduje
JavaScript
, bez zapnutého JavaScriptu nelze vkládat data.
Auto
Návštěvnost:
4157968
Online: 2108
Přihlášených: 4
Nová registrace
home
oblíbené
poradna
diskuse
burza
srazy
cestování
modely
historie
technika
galerie
uživatelé
motorky
vzkazy
odkazy
Nový příspěvek
All
Jan Vlasak
T. A. Jawettsson
Jan Vlasak
T. A. Jawettsson
Honza (Js)
T. A. Jawettsson
charlie.vlcak
Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Jawetta 551 karburator 2912 N-11 vs. 2912 N-12
[Jan Vlasak]
(8.5.2016 22:03:56)
Příspěvků:
6
, poslední:
9.5.2016 21:18:17
62649.
Veteráni
Dobry den,
Je nejaky rozdil mezi karburatorem 2912 N-11(uvedeny v manualu 1960) a karubratorem 2912 N-12 (uvedeny v manualu 1961) pro jawettu standard 551?
Co znamena cislice za "N"("N"ormalni provedeni)?
Diky za odpoved.
V chytré knize "Jednostopá vozidla v datech a číslech" (Vladimír Chlad, NADAS, Praha 1967) jsem teď našel toto:
Jikov 2912 N 11 (krátká trubka výfuku) hlavní tryska 68
Jikov 2912 M 12 (dlouhá trubka výfuku) hlavní tryska 66
Tedy typ karburátoru a otryskování se liší podle délky výstupní trubičky výfuku, já mám na obou strojích z roku 1960 dlouhou
http://z477.rajce.idnes.cz/jawetta_vyfuk/#IMG_0234.jpg
.
[T. A. Jawettsson]
(9.5.2016 21:18:17)
Diky za odpovedi.
Jen pro ujasneni:
2912 N-11 hlavni tryska = 68? (dle jawamaniak viz charlie.vlcek, seznam nahradnich dilu z roku 1960 pro potvrzeni jsem nenasel)
2912 N-12 hlavi tryska = 66 (dle seznamu nahr. dilu 1961)
Je to tak?
PS: v odkazu
http://jawarmaniak.wz.cz/technika/karburatory.html
, ktery jsem jiz pred tim navstivil jsem 2912 N-12 nenasel.
[Jan Vlasak]
(9.5.2016 21:01:15)
Už to taky vidím..slibuji, že příště nebudu psát jakýkoliv příspěvek, dokud nebudu úplně vzhůru :)..omlouvám se za mystifikaci a sypu si karbon na hlavu.
[T. A. Jawettsson]
(9.5.2016 8:34:46)
Průměr difusoru udává druhý dvojčíslí. V tomto případě mají oba 12 mm.
[Honza (Js)]
(9.5.2016 8:32:41)
Že jsou shodné si nemyslím - poslední číslice udává zpravidla průměr difusoru (tedy 11 či 12mm); jawettí karbce existovaly s difusory od 9,5mm (motor s výkonem 0,8k) až po 13,5mm (motor 2,2k), přičemž u nás se lze setkat nejčastěji s 12mm (jawetta standard - 1,5k) a vzácněji 13mm (verze sport - 1,8k), ostatní verze byly určeny výhradně na vývoz. Na obou Jawettách standard co mám (rok 1960) je osazen 12mm karbec.
[T. A. Jawettsson]
(9.5.2016 7:33:24)
Karburátory shodné, rozdílné otryskování.
http://jawarmaniak.wz.cz/technika/karburatory.html
[charlie.vlcak]
(8.5.2016 22:18:50)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,156 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 28.11.2024 13:32:17