Příspěvků: 4, poslední: 11.5.2016 21:50:5462665.Elektro
Zdravím. Mám dotaz ohledně dobíjení mé jawy 250/353. Mám kývačku s ampérmetrem v nádrži. Kompletně po GO. Vše čištěno, seřízeno a proškrábnutý rotor, uhlíky jak nové. A zhruba cca každých 10 km mě přestane dobíjet a ampérmetr ukazuje -8 A. Zastavím a vypnu motor a pořád to drží -8A. Jakmile rozpojím pojistku a znovu zapojím, tak je to v normálu a zas můžu dalších 10-20 km jet a opět nanovo. Tuším, že by to mohlo být relé, ale to jsem už taky 3x čistil a seřizoval. Co s tím? Díky za rady. Tom
Ahoj, ten regl z moto ústí je stejný co mám já, + na kostře, ale odpor jsem do spínačky nedával. Odpor jsem měl dříve u jednocívkového relé místo odporové cívky, která mě shořela. Ampermetr ukazuje normálně a kromě kontrolky neutrálu žádnou jinou kontrolku dobíjení nemám. V manuálu zapojení od AEV jsou dva způsoby zapojení, jeden pro spínačku s ampermetrem a druhý pro spínačku v masce.
[dukon21]
(11.5.2016 21:50:54)
Existuje AEV s + ukostřením (tak jak potřebuješ) a s - ukostřením (to by ukazovalo naopak). Takže si musíš vybrat to správný. Já musím k AEV připojovat ještě odpor 5W 10 Ohm do spinačky mezi kontakty 54 a 61 , aby začal ampermetr uklazovat. Odpor nahrazuje zhasínací kontrolku dobíjení, tak jak je třeba u panelek. Potřebuješ toto http://moto-ustinl.eu/katalog/zbozi/popis_zbozi.asp?klic_ma=11167
[Skoba]
(11.5.2016 7:50:14)
A kdybych tam dal to relé AEV,tak ampérmetr ukazuje normálně,nebo naopak?
[tomino]
(11.5.2016 7:21:10)
Ahoj, pravděpodobně máš špatné relé. Na své kývačce jsem ho nahradil elektronickým od AEV a od té doby mám klid s dobíjením. Jediné co jsem dobastlil byla dioda na vývodu z baterie abych omylem nepřehodil polaritu. Přehozená polarita je pro AEV smrtelná.
[dukon21]
(10.5.2016 22:02:29)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,141 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 28.11.2024 13:32:17