Příspěvků: 10, poslední: 16.5.2016 23:45:2462667.Nejede nebo nestartuje
Dobrý den přeji. Moje Jawa 350/638 jezdila do posledního km loňského roku naprosto bez problémů. Přes zimu jsem ji občas prošlápl. Když jsem ji vytáhl teď z garáže po cca 15ti minutovém zahřátí motoru začaly vzrůstat otáčky k 2000,později i 3000 RPM.Když jsem do toho zapl sytič,drobet poklesly,ale k volnoběhu se nedostaly.
Začal jsem prověřovat kabrburátor,těsnění,na gufero pod altíkem jsem stříknul hořlavý spray,ale nic to nepřineslo. Karbec plně OK,čistý,seřízená hladina. Jelikož jsem byl v záběhovém procesu cca 700 km po GO a měl jsem jehlu na 3 zářezu,zkusil jsem ji dát na první. Motor začal vynechávat na levý válec,prakticky běžel jen pravý a levý se chytal pouze na sytič či přidání plynu. Z levého výfuku se jen mírně pokuřovalo,tak jsem se rozhodl pro kontrolu gufera a nic mu není. Teď mi tedy prosím poraďte co s tím bo už netuším. Věci jako nové svíčky,prohození VN bez odezvy. Aby toho nebylo málo,ulomilo se mi cca 35% lemu primárního kolečka,když jsem ho stahoval,můžu to namontovat zpět,nebo to bude mít nějaký EE dopad. Díky všem za dobré rady.
U mojí 640 tohle dělala vyšroubovaná tryska v karbecu (samovolně)... Nechtělo to startovat, když, tak na plnej kotel a jen tak to bublalo a z toho zase to točilo bez plynu jak divý... Po rozdělání karbecu jsem zjistil, že v plovákovce byla volně tryska, která tam blokla plovák nahoře, tu zas dole, podle toho, kam se zrovna dostala... Nechápal jsem, ale bylo to tak...
[deyva]
(16.5.2016 23:45:24)
Nelepil jsi papír pod válcema silikonem? Papír se vlivem chemie ze silikonu po 2 letech rozpadne a vydrolí, pak to přisává. Dost mě to před lety potrápilo.
[Deadman]
(11.5.2016 23:21:44)
Gufero pod altíkem to nebude,zlobí levý válec. Benzín jsem neměnil,ale pravý válec jde dobře.
[Tri-phase-asynchrono]
(11.5.2016 16:26:18)
vypadá to opravdu na falešnej vzduch. Jak jsi montoval přírubu válců? Správnej postup je, že se nejdříve namontuje příruba a teprve poté se nasadí a utáhnou matky svorníků válců. Těsnění by se měla pře montáží potřít olejem. Jak jsi kontroloval gufera? Nezkřivil jsi je při montáži? Popř. by mohla na guferu vyskočit pružinka. Ale je divný, že jsi sprejem nic neodhalil. Co ještě zkusit novej benzín?
[Ota]
(11.5.2016 7:58:13)
dlouho padá zpět k volnoběhu = vyměn gufera na klikovce (pod altíkem a pod primárním kolečkem, ale to bývá ok protože se topí v oleji)
[dejvV]
(11.5.2016 7:21:41)
A hlavně moto do posledního momentu jelo loni. Nic jsem s ní nedělal.
[Tri-phase-asynchrono]
(11.5.2016 6:26:30)
Palivová cesta je zcela volná,kohoutek prověřený,do karbu to teče,luft filter nový.
[Tri-phase-asynchrono]
(11.5.2016 6:25:41)
dotéká dostatečně benzín do plovákovky? to kolečko sice namontuješ, ale potom ho budeš blbě sundavat, když je porušenej lem.
[krf]
(11.5.2016 6:17:19)
To jsem zkoušel i přes to,že to nic neudělalo,demontáž,výměna tesnění na přírubě k válcům a gumového kuželu co drží karb. a stále to samé.
[Tri-phase-asynchrono]
(11.5.2016 6:07:21)
to vypadá na falešňák. Zkusil bych ten sprej na přírubu a okolo karbu. Případně když začnou stoupat otáčky, tak zkus pootočit karbem v gumě příruby, jestli se to nesrovná.
[maspe]
(10.5.2016 23:38:14)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,141 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 28.11.2024 13:32:17