Příspěvků: 24, poslední: 13.5.2016 13:57:5262669.Informace
Ahoj, zvažuju vylití nádrže epoxidem/kaučukem. Co je vhodnější použít ? Jaké barvy a odrezovače, by jste mi doporučili ? Děkuji
Nádrž se vylévá po chromování.
[holdas]
(13.5.2016 13:57:52)
Rozhodně bych nádrž nevyléval, pokud to není nutné (prorezlá skrz, vyvařovaná, kytovaná apod). Zvlášť u dvoutaktu, pokud je v benzinu olej a v nádrži nekondenzuje vlhkost, pak nezrezaví. Moje kývačka je v prostorách, kde teploty a vlhkost kopírují venek a nerezne nic a to ani nenechávám plnou. Dostat epoxidovou barvu zevnitř ze všech spár dokonale asi nikdy nepůjde a epoxid (jakože pryskyřici) asi taky ne. Šance by snad byla horkem a pak nějakou žíravinou (louh, odlakovač). Ale to taky kdoví jestli. Bál bych se, že v galvanovně zaleze kyselá lázeň pod vrstvu a už ji nepůjde pořádně vypláchnout.
[longr]
(13.5.2016 9:49:14)
Ten epoxyd pri brouseni a lesteni zkrehne a popraska, nema rad vysokou teplotu. Epoxydem laminovany kufry mi meknou i na slunicku. Jedine celou nadrz vzit zvenci letlampou, pak do ni hodit hrst vrutu a trochu acetonu a epoxyd vymlatit. Pak nachromovat a pak vylejt znova.
[Davy_]
(13.5.2016 8:48:41)
Tom_72: Na to se zeptej v galvanovně. Jde o to, zda se ten epoxid v galvanické lázni a při předúpravě nenaruší a nezačne loupat. Jsou to totiž silné kyseliny. Možná by se k tomu mohl fundovaně vyjádřit Holdas, který má s prací v galvanovně očividně zkušenosti.
[Ota]
(12.5.2016 23:35:58)
to nevím,asi by to chtělo domluvit se s chromařem.
Ale typuju, že když bude cokoliv rovnat,epoxid upadne, a jen leštěním plech ohřeje tolik, že barvu uvnitř zprasí.
Já bych vylitou nádrž na chromování nedával.10x
[monty]
(12.5.2016 20:15:16)
Nádrž s kyselinou citronovou sa dá bez ujmy na laku zohrievať na indukčnej varnej doske, mám to vyskúšané, za 2 hodiny je nádrž krásne vyvarená do "plechova"
[jean]
(12.5.2016 16:11:29)
monty: Je nějakej problém s nádrží vylitou epoxy, pokud jí budu dávat na chromování?
[Tom_72]
(12.5.2016 9:58:59)
Ještě jsem do nádrže s kys. citronovou dal malou várnou spirálku přes spínací hodiny a po hodině jsem vždy 15 minut přihřál.
[dadajan]
(12.5.2016 8:31:30)
Jestli ti muzu poradit tak jedine kyselina citronova kterou koupis v tescu za par korun naredit 5-10% roztok nechas to ohrat a pres noc nalejes do nadrze a rano uplne krasne cista bez kousku rzi.....vyzkouseno!!!!
[fidellcz]
(12.5.2016 1:13:44)
Používáme materiál http://www.vintage-replica.cz/400..htm , samozřejmě komplet, včetně přípravy (to je největší jebačka, vlastní vylití už je sranda) .
Nádrž na Kývačku se vejde do 2000,- se vším všudy.
[monty]
(11.5.2016 19:34:16)
Taky se teď chystám na vylití nádrže a mám dotaz. Odrezovat budu kys. citronovou a čím to potom pasivovat, aby to hned nechytlo lišku? Odrezovačem?
[bubeník]
(11.5.2016 18:00:33)
Všechny mé motorky mají vylité nádrže epoxidem.
Základem je dodržet ten správný postup a čas.
Odmastit, odrezit, pasivovat, nechat vyschnout, základ, nechat vytvrdit, vrchní, nechat vytvrdit. Nedá se nic uspěchat, jinak je možnost loupání. Nejlépe se dělá v parném létě. Nesmí se nechat vytvrdit tlustá vrstva, já nanažuji 100g tužidla s barvou a ještě cca 50 ml odsávám.
http://ariocarpus.rajce.idnes.cz/Repase_353_1962/#P5310802.jpg
[holdas]
(11.5.2016 16:01:56)
Na kývačce mám nádrž tak, jaks e mi vrátila z galvanovny a je vevnitř pořád pěkná, už cca 6 let. Na OHC jsem nádrž vylíval, zaprvé tam byla dírka a zadruhé byla potřeba ji pořádně odrezit. A když jsem to dělal, zrovna jsem přibral i nádrž na stadiona, ta byla rezavá jak liška. Bonusem je, že vílá epoxidka nádrž prosvětlí a je tam krásně vidět.
[longr]
(11.5.2016 15:14:09)
Vylejvam nadrze epoxydem, ale jen ty na ktery saham flexou/cockem. Pokud je nadrz v poradku, tak jen odrezit.
[Davy_]
(11.5.2016 14:32:36)
Za mě vyčistit, odrezit a nechat bejt. Zetku jsem koupil v roce 1996 s mírně vyrezlou nádrží (sem tam ďubky rzi různé velikosti), vypláchnul jsem jí a od tý doby do ní jen leju benzín, přičemž subjektivně vypadá vnitřek nádrže pořád stejně jako před 20 lety. Jo a to ještě posledních x let jedím na posilube, tedy v nádrži je čistý benzín bez oleje. Pokud motorka neparkuje celoročně s poloprázdnou nádrží venku, tak to dle mě nemá smysl řešit.
[T. A. Jawettsson]
(11.5.2016 13:58:20)
maspe: chtěl jsi napsat ,,nekvalitní odloupaný epoxid,, já věřím že ten kvalitní kaučuk je tam tak na 50 let, protože snad ty klasický kanystry 20l jsou taky uvnitř vylitý čímsi co vypadá jak kaučuka u některých je ten vnitřek jako nový
[Klouzec]
(11.5.2016 13:48:53)
mno já teda nevím, ale u Jawy bych radši nádrž konzervoval než vylíval. Už jsem z několika nádrží dostával luxusní bordel, nejčastěji odloupaný epoxid.
[maspe]
(11.5.2016 13:15:17)
Pokdu by byl zájem, jednu nepoužitou sadu epoxidek (základ, vrch, tužidlo) bych měl mít v dílně. Omylem jsem vloni vše objednal 2x.
[Wiku]
(11.5.2016 12:42:15)
Zbavit rezu, vypláchnout, vysušit. Jak to udělt, k tomu zde bylo napsáno hodně.
Základ EPOLEX ZÁKLAD PROFI S2300, vrch Epoxidový vrchní email S 2321, tužidlo EPOLEX TUŽIDLO S7300. Doporučuji koupit na http://www.drostra.cz/ , v kamených obchodech sortiment epoxidek běžně nevedou, pouze na objednávku a pěkně tě natáhnou. Když neodflákneš postupy a doby na vytvrzení, není na tom žádná věda. Kaučuk bych nedával, z životě to z nádrže nikdo neodstane.
[Wiku]
(11.5.2016 12:40:59)
Než půjdeš do drogerie pro nějaký sračky za stovku z lakomosti, tak si radši připlať a kup si tohle http://www.vintage-replica.cz/400..htm to je špica mám to v číze už nějakou dobu a je to furt krásně pevný, neloupe se to atd.. Nebo Monty teď taky vylejvá nádrže, a možná přesně tímhle, zeptej se ho, má na to mašinku, to je 10x lepší než se s tím jebat v ruce.
[Klouzec]
(11.5.2016 11:36:39)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,141 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 28.11.2024 13:32:17