Příspěvků: 23, poslední: 12.5.2016 19:58:2062670.Informace
Zdar chlapy...Mam dotaz...na moji 250 353.spatne vystavuje spojka..ale pouze kdyz se motor zahreje.Kdyz je motor studeny tak kvalty tam jdou super.ohreje se a kvalty tam jdou hure,jdou pak strasne slyset...proste spatne vystavuje...lamely jsou nove,pruzinky taky,olej novy.spojka je serizena dle knihy od p.dočkala.tak by me zajimalo kde se stala chyba :-)predem dekuji za rady
Děkuji moc za rady....pak dam echo..
[zdenda84]
(12.5.2016 19:58:20)
jeje to delaji kyvackove spojky od nepameti. panelkove jsou na tom lip. Resim to tak, ze mam na riditkach stelovani delky bovdenu. Jak je motor studeny, tak povolim o dve otacky a kdyz jedu dal, tak cca 40Km a vic, vetsinou to zacne delat. Tak proste o ty dve otacky pritahnu. Dospel jsem k zaveru, ze pri delsi jizde se lamely prohrejou a nabobtnaji. Nebo se teplem snizi pruznost pruzin... Kdo vi.
[Zdeněk]
(12.5.2016 12:37:27)
Tak benzin z prevodovky odvetra za par minut. Za predpokladu sundaneho leveho vika. Tj vylejt olej nalejt benzin prosplouchat vylejt . nalejt dalsi prosplouchat vypustit sundat viko zkontrolovat znova spojkove lamely a uz to musi bejt suche.
[kocourluk]
(12.5.2016 9:58:06)
Teď mám dobrou zkušenost s olejem 75W90 z převodovky fábie. Řadí to krásně hladce a spojka jde s českými ferodo lamelami výborně. Zatím tedy pár desítek km, ale je to paráda. Brácha už ho má ve své třindě nějaký ten pátek a taky ok.
[longr]
(12.5.2016 8:19:11)
kocourluk: Vypláchnutí motoru benzínem bych nedoporučoval. Nebo jedině tehdy, pokud před nalitím nového oleje necháš ty zbytky benzínu důkladně vyschnout, aby hned neznehodnotily nový olej.
[Ota]
(12.5.2016 8:02:26)
Jak píšou níže, použit pořádný olej ( já používám motorák do čtyřtaktů), Ferodové CZ lamely a zkontroluj jestli ti nepřidírá tyčka nebo nemáš nějaký otřep na vačcce automatu, případně vymačkaný spojkový koš.
[Sukin]
(12.5.2016 7:46:59)
Ja beru co maji vetsinou je vyber prevodovy olej pro ctyrtakty( tam je to snad zarovem motorak) nebo dvoutaktni ( tam je to ciste prevodovy) cca 160 kc za to chcou. Odstrani to lepeni lamel a rozdily teply- studeny olej. Dokud jsem mel korkove lamely vubec se nelepily. Feroda taktez pohoda.
[kocourluk]
(12.5.2016 6:06:33)
Nene zubatý koš není
[zdenda84]
(12.5.2016 4:21:59)
Hele včera jsem to studoval a asi to byli turecký lamely ferodo. Takže objednam ferodo ale cz.... Jinak který olej do převodovky?? Nějaký tip
[zdenda84]
(12.5.2016 4:19:42)
Tak ja ti zase naopak doporucim olej na spojky. A pred tim samozrejme vypustit vsechen obyc a vyplachnout rychlostku benzinem. Vypinaci mechanizmus naplnit vazelinou co se do nej vejde. Delam to uz leta aby se nikam nemel sanci dostat bordel. Zubaty kos nemas????
[kocourluk]
(12.5.2016 0:08:05)
hele a nekoupils turecký lamely který nějak zkřivnou při zahřátí ?
[Klouzec]
(11.5.2016 21:20:36)
Dal jsem obyc. Převodový olej...jelikož mi bylo řečeno že je to jedno jaký tam je
[zdenda84]
(11.5.2016 20:22:32)
nedals tam omylem pp44 ?
[Klouzec]
(11.5.2016 19:31:17)
oleje tam bylo podle kontrolniho sroubku
[zdenda84]
(11.5.2016 19:16:36)
spojku bych rekl mam nastelovanou dobre...malinka vule tam je..
[zdenda84]
(11.5.2016 19:15:44)
Malo oleje?? Jine vysvetleni proc jsou lamely brodicise v oleji nemam. Mas nastelovanou spojku tak aby mela tycka nepatrnou vuli? Napada me ze ti spojka mirne prokluzuje lamely se tim prehrivaji bobtnaji a pak to dela bordel.
[kocourluk]
(11.5.2016 19:05:15)
Mám to na 354 obdobně. Jak je to studený, tak to jde jak po másle, ale jak se to ohřeje, tak tam ty kvalty jdou prostě hůř. Spojka vystavuje dostatečně, protože se zařezeným kvaltem to v pohodě běří na volnoběh a nemá to tendenci se rozjíždět, ale zdá se, že ta spojka jakoby unáší, než dostane odpor z převodovky. Zkoušel jsem všechno možný, ale zatím jsem na příčinu nepřišel.
[LK]
(11.5.2016 19:01:38)
tak ted jsem dorazil z garaze...rozebral jsem celou spojku.lamely ok..ale byli docela suche.hlavne ty zadni...nevite proc????
[zdenda84]
(11.5.2016 18:13:09)
Žádné spešl vychytávky nejsou. Prostě jet a kdyby se to hřálo a ztrácelo výkon, tak to nechat odpočinout. Za normální jízdy by motor neměl mít problémy. Ferodové lamely by bobtnat neměly, ale jeden nikdy neví.
[longr]
(11.5.2016 15:11:33)
ani ti nevim jake tam jsou lamely...objednal jsem je na motokramku...na spojku jsem najel uz cca 2000km...rekl bych ze poloautomat je v poho...ale muzu klido objednat novy.to neni problem...a jeste kolik je dobry najet na novy vybrus nez je treba posunout jehlu v karbecu na druhou zhora..mam cca 850km.pak nevim jak seridit karbec :-)ted jsem koukal na obchod a mam tam myslim ferodo.v lete jedu na jawe kolem cr se zenou.mate nejaky figl jak chladit motor???jestli nahodou nema nekdo nejakou vychytavku..zlaty cesky rucicky :-)
[zdenda84]
(11.5.2016 14:40:06)
Mě to taky dělaly korkové lamely, ale ještě pro jistotu zkontroluj v jakém stavu máš vačku poloautomatu.
[Sukin]
(11.5.2016 13:38:04)
Ano, lamely nedostatecne nasakle olejem tohle delaji.
[70CB750]
(11.5.2016 12:50:16)
Totéž jsem řešil před pár dny tady http://www.jawamania.info/poradna/detail.aspx?questionid=62619 . Máš tam korkový lamely či ferodo?
U mě se závada opravila sama po dalších pár stech km, což si vysvětluji jedině tím, že lamely se musely nejdřív řádně nacucat olejem - motor byl totiž předtím od loňského července bez oleje (a lamely jsem při demontáži důkladně vytřel hadrem dosucha). Drobný rozdíl motor studený / horký jako prase tam sice je pořád, ale nic zásadního.
[T. A. Jawettsson]
(11.5.2016 12:34:11)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,125 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 28.11.2024 13:32:17