Příspěvků: 15, poslední: 13.5.2016 12:23:1162674.všechno ostatní
Jdu pro radu zkušenějších , za studena je to vcelku OK i když volnoběh není 100%. Po jízdě více jak cca 6km mi nejde z otáček, vytáhnul jsem svíce a obě mají bílé konce takže gufero na zápalku ok. Karbec čistý, jedině co mě napadá je hladina ale nechce se mi do toho drbat může to být tím? Díky
Romixx praktikoval Marlborovynalez, u ctyrtaktu foukal cigaretovy kour do priruby karbecu (dirou po sundani hadice podtlakovyho ovladani palivovyho kohoutu) a krasne bylo videt, kde jsou netesnosti.
U dvoutaktu je to slozitejsi, chybi ten spravny "vstup koure", nicmene treba dirou v prechodove gume mezi airboxem a karbecem by to jit mohlo.
[Sim]
(13.5.2016 12:23:11)
Díky za tip taky vyzkouším, sice pak nezjistím čím to bylo ale oto mi nejde, hlavně že bude fungovat, díky za tipy
[edye1234]
(13.5.2016 10:33:09)
Nemá to křivou přírubu karburátoru a po zahřátí přisává vzduch a otáčky letí nahoru a svíčky jsou bílé ?
[Standa2]
(13.5.2016 7:36:42)
95 mám doma, ale jsem si jist že to neřeší volnoběh. Ale dám ji tam, třeba je to chudé pouze pod plynem a pak to dělá bordel
[edye1234]
(13.5.2016 5:37:07)
Taky jsem s tím měl problém. Pravidelný cho volnoběhu jsem míval kolem 1800 ot. Vyřešila to tryska HT 95.
[radek1]
(12.5.2016 22:09:10)
To jsem zapomněl volnoběh mám opravdu 1800 jinak se skoro neudrží a je nepravidelný, ale já jsem zvyklý ho mít kolem 1400 i normálně
[edye1234]
(12.5.2016 15:25:17)
Pokud to nikde nesaje falešnej vzduch, tak dle nastavení karbu by měla být směs spíše bohatší. Takže zkontroluj výšku hladiny - návod v technice. Jinak předpokládám, že s tím volnoběhem ses seknul. Měl bys ho mít cca na 1100 - 1200 ot/min.
[Ota]
(12.5.2016 15:02:39)
Do hladiny se nemontuju, ale jinak bohatost +-1ot, jehla střední zářez, bez clonky ht92. Za studena padají otáčky úplně v pohodě. Volnoběh cca 1800ot
[edye1234]
(12.5.2016 12:04:53)
A jak máš ten karburátor nastavenej?
[Ota]
(12.5.2016 10:33:33)
Ano, je to 350 motor 638. Obě dvě svíce mají pouze konce do běla(naprosto shodně), nic extrémního. Karbec jsem měl rozhozený kvůli tomu že byla v plovákovce voda tak jsem ho zrovna vyčistil. Filtr mám na benzín i na vzduch klasika, žádný tuzing. Jehla druhý zářez. Průtok, jsem neměřil protože nevím kolik má být, ale od oka teče dost. Hlavní tryska 92. Motor byl na GO před 800km. Zkusím někde sehnat nové těsnění mezi válce a přírubu u nás se dá koupit pouze papír.. Gumové těsnění na karbec jsou nové (spojky na airbox a přírubu)
[edye1234]
(12.5.2016 10:08:04)
Lehce netěsnící těsnění pod hlavou se také na jízdě nepozná, kromě výrazně chudé směsi. Přesně takhle mě zlobila netěsnící vložka pro svíčku.
[Wiku]
(12.5.2016 9:20:10)
Klasika zacni u vicka nadrze pak kohoutek prutok merit odpustenim dostatecneho mnozstvi! Pak bordel v karbecu ploval mi v prostoru hlavni trysky a stridave ucpalal a zase se uvolnoval. No a hlavni vec mas tam filtr?? Jak palivovy tak vzduchovy?? Palivovy sitko !
[kocourluk]
(12.5.2016 8:14:52)
Máš to chudé. Svíce by měla skutečně být do cihlova, bílá je při chudé směsi. Jestli je to tvoje třinda z profilu, asi bych začal kontrolou kohoutku, pak seštelováním, těsností příruby a nakonec případně guferem pod zapalkem nebo tou hladinou.
[longr]
(12.5.2016 8:04:38)
Nebo prostě blbě seštelovaný. Svíčky by měly mít cihlovou barvu.
[Ota]
(12.5.2016 7:53:30)
u jaké motorky? Hladina, přicpaná tryska, nedotékající benzín, netěsnost na přírubě a další
[maspe]
(12.5.2016 7:47:46)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,141 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 28.11.2024 13:32:17