Příspěvků: 2, poslední: 9.8.2016 23:29:0862678.Tuning a přestavby
Zdar, neznáte někdo otryskování karburátoru Jikov 2889, který se používal u posledních ČZ 180/487,5? Kdysi se k tomu vyjadřoval Stejsky: "Otryskováno mám 35/75/92"
Nemáte někdo ten karbec doma? Potřeboval bych zjistit, jestli má vyvedení z plovákové komory k difuzoru a jak vypadá ten komínek, do kterého jde jehla. Už jsem viděl 3 druhy těch komínků.
Ohledně toho otryskování bych to zvládnul i sám, ale už jsem dostal na trysku 90. Menší už mám jen 75 a to se mi moc nechce riskovat, motor je ještě v záběhu. Tak jestli hledat habaďůru někde jinde, protože ta tryska mi přijde dost malá.
Po sundání sedla motorka rapidně ožije, ale žádný hadr v sání není, to sedlo v sání je normálně průchozí, filtr nový. Gumu k sedlu sedí. a uvnitř airboxu jsem žádný hadr ani mrtvý zvířátko taky nenašel.
Podtlak to má slušný. Ta díra nahoře v airboxu, co pak přijde přes gumu na sedlo, by mi dokázala vcucnout snad i kulky...
Ještě bych dodal, že hladina v karburátoru je seřízená. Zkoušel jsem i jiný karburátor a to samé.
Zdravím, mám ČZ 180/487.4.5 s hranatým karburátorem JIKOV 2889, trysky jsou tam 45/75/80. Mělo by být origo z výroby. Vůbec ten karburátor je záhada sama. Rozebral jsem ho a ve víčku plovákovky je znak ČZ. Problém je v tom, že ho taky nemůžu seřídit. Chytá v pohodě, volnoběh drží, ale ve vysokých otáčkách začne ztrácet výkon. Jestli těchto motorek vyrobily jen cca 900, tak těch karburátorů bude jen hrstka. Budu ladit dál a uvidíme. Jezdit musely. Jinak mám ještě 487.4 a ta jede jak ďas. Škoda, že tam nejde dát původní starý karbec.
[Jarda]
(9.8.2016 23:29:08)
Ty hranatý karbce jsou nějaký divný, už jsem zkoušel 3 a nemůžu to doladit. S kulatým starým Jikovem to letí jak střela... Ještě se pokusím splašit přesně ten orginál, co šel do 487.5, třeba tam bude něco jinak oproti standartním Jawáckým karbcům.
[Bakoun]
(26.5.2016 22:07:22)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,156 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 28.11.2024 13:32:17