Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 10, poslední: 16.5.2016 8:54:0562679.Informace
Ahoj, skládám motor na 350ku. Na válcích a na pístech mám přepážky. Už tu někdo kdysi doporučoval se přepážek jak na válcích, tak na pístech, zbavit. Chápu, že je to sázka do loterie (praskne/vydrží), ale stejně - jsou tam opravdu k ničemu, resp. proč tam vůbec jsou? Bude úplně jedno, když je uřežu? Díky.   Samozřejmě *přepážky :).
Po zkušenosti s lehkou úpravou kanálů a vyřezáním přepážek musím říct, že je to úplně jiná motorka. Chová se jako 634, je točivější a mnohem živější. Proti dřívějšku sto a jedno. [longr] (16.5.2016 8:54:05)
Svatá pravda, Miloši.

Jestli a co jde udělat s kanály na 634 je...slícovat, začistit, vyčistit, odjehlit.Toť vše.
Co jsem vyděl byly písty jen se 2 kroužky, ty kroužky byly posunuty k čelu pístu-nahoru, tím pádem není třeba výstupek v sacím kanálu který slouží pro 3tí kroužek(je v místě zámků pístního kroužku), proto byl tento výstupek odstraněn.Pocitově motorka jela líp.
[Mira76] (14.5.2016 11:21:47)
Milos634: 634 má objem klikového prostoru jak Macocha, takze těch sotva pár ml je opravdu zanedbatelných. [Bakoun] (13.5.2016 13:14:04)
Tlak pístu je furt stejný, objem prostoru se změní minimálně a zmenší se odpor v přefuku. Rozhodně vyřezání neublíží a jak jsem psal, může i prospět. [longr] (13.5.2016 12:19:48)
Po odrezaní tých prepážok, nezmenší sa "spodná kompresia"? Ja som kanály zlícoval ale prepážky som nechal.. [Milos634] (13.5.2016 10:39:19)
Super, díky za rady. Nešlo mi primárně o zvyšování výkonu, ale o prevenci závady - takže když to nic nezhorší, ale naopak je zde vidina přidání jedné chcíplé světlušky, půjdu do toho :-). [zelyvel] (13.5.2016 9:42:12)
Vyřezání přepážek jak na pístech, tak na válcích, výrazně zlepší proudění směsi a s drobnou úpravou kanálů to motoru velmi prospívá. [longr] (13.5.2016 9:28:32)
Ale rozdíl ve výkonu jsem nezaznamenal. [Bakoun] (13.5.2016 9:27:55)
Písty pro 634 jsou pořád dostupné. Viděl jsem ty přepážky už několikrát prasklé, navíc zasahují do přefuků. Takže je řežu u všeho, co se mi dostane do rukou. [Bakoun] (13.5.2016 9:07:49)
Přepážky jsou tam pro zpevnění stěny jak válce, tak pístu. Patrně by měly pomáhat udržet tvarovou stálost při zahřívání za provozu motoru. Když je uřežeš, nemělo by to vadit. Byla to dokonce jedna z úprav při zvyšování výkonu motoru, kdy se současně ovšem provedlo i rozšíření kanálů.
Pokud ty přepážky ale nemáš poškozený, tak bych je nevyřezával. Bez dalších úprav ti to na výkonu stejně nepřidá a stavět z 634 "závodní" stroj nemá v dnešní době cenu. Naopak originální stav bude postupem času ceněn čím dál tím víc.
[Ota] (13.5.2016 8:25:12)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,141 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 28.11.2024 13:32:17