Příspěvků: 26, poslední: 23.5.2016 19:23:5462716.Informace
Mám podezření, že mám nevhodné pístní kroužky. Ve válci jsou se správnou mezerou, ale u zámků pístu jsou otlaky, které na starém pístu nemám. Nevíte, zda jsou ty otlaky u zámků normální? Nebo je to známka nějaké závady? Dík za rychlé odpovědi.
otlaky viz - http://tr71.rajce.idnes.cz/Fotky#P5210059.jpg
Když motor zvonil a cinkal a chrastil a bylo úplně prorezlé spodní ložisko ojnice, bylo úplně v hajzlu středové ložisko, tak jsem ty zvuky bral. Teď mám nově udělanou kliku a zvuky jsou pořád stejné, tak jak je to možné. Klika v hajzlu divné zvuky, klika po GO úplně stejné divné zvuky. Kdyby se ten zvuk aspoň o něco zlepšil, ale nic. To je divné ne? Chápu si bude problém jinde, ale třikrát jsem půlil motor a nikde nic, vše v pořádku ani žádné rýhy, prostě nic!!!
Nechtěl se mi nosit dolů do garáže foťák. Teď to ještě jednou vše projdu, zkontroluju a potom ten zvuk, pokud se bude opakovat, nahraju a dám ho tady. Dík za zájem. Teď nebude moc času díky pracovní činnosti. Kdyby aspoň někde byl náznak problému, který by ten zvuk mohl vytvářet. Už začínám myslet na to, že to jde z převodovky a rozléhá se to do válců a hlav.
[Pettr335]
(23.5.2016 19:23:54)
Nechceš ten zvuk zkusit nahrát?
[Montgomeryx]
(23.5.2016 7:17:32)
Díky všem za rady!!! Jinak, kdyby chtěl někdo půjčit na nějakou party zvonkohru, tak půjčím svou Jawu, do doby, než zjistím závadu.
[Pettr335]
(22.5.2016 23:21:06)
mě klepal ten labyrint ve středovym čele. Dělalo to zvuk jako neseštelovaný ventily a auta, ale trochu víc to cinkalo, bylo to slyšet jen v určitejch otáčkách. Zvuk nachvíli ustal po nalití m2t přes levej válec tak aby to steklo na labyrint.. takže doporučuju ten labyrint před sklapnutím čela lehce máznout silikonem.
Pamatuju si že sem taky řešil tu vůli pístu, že sem došel k podobnýmu číslu a že mi to přišlo hodně, dokonce sem sehnal kvůli tomu jiný vybroušený válce kde to bylo ale uplně stejný, nakonec sem zalepil ten labyrint a byl klid...
[dpdp]
(22.5.2016 22:10:23)
Ty zvuky, které motor vydává, není možné identifikovat odkud vlastě přichází, na první dojem se zdá, jakoby písty narážely do hlav, což se neděje.
[Pettr335]
(22.5.2016 20:34:05)
Čelo za studena do karteru nejde vsunout, tam nebude problém.
[Pettr335]
(22.5.2016 20:31:38)
Mám sundané válce, písty, hlavy. Nikde žádný náznak poškození. Nic z čeho bych poznal, že je něco nesprávně. Jen když jsem tlačil do pístu tam a zpět - do boků, jak byly ve válcích, tak vydávaly zvuk nárazu spodní a horní části pístu do válce. Změřil jsem mezeru mezi válcem o pístem a po tom výbrusu mám mezeru 0,1 mm. Není to trochu moc, po výbrusu, může píst klepat při této vůli? Omlouvám se za otravování.
[Pettr335]
(22.5.2016 20:24:05)
není co by tam klepalo, čelo labyrint sevře, kolíček je tam kvůli ustavení do správný polohy vůči sobě kvůli mazání středovýho ložiska a částečně brání možnýmu pootočení, stejně tak kolíček po vnějším obvodu čela. Jestli něco může klepat, tak čelo jako celek, pokud je ve vymlácenejch karterech (muselo by tam jít nastrčit za studena). Beztak ti bude cinkat uložení pístního čepu
[Marlboro]
(22.5.2016 17:13:41)
Marlboro: prosím tě, ale ten malý kolíček v té drážce má dost velkou vůli v tom výstupku, ten výstupek je dost široký - asi 3 mm, odhadem. To nevadí, že je tam ta vůle, nemůže to klepat,
[Pettr335]
(22.5.2016 16:41:46)
Pettr335: musíš se trefit kolíčkem v drážce čela do výstupku v labyrintu - obdobně jak je tomu u pístního kroužku vs. pístu. Pří nasazování kliky s čelem do karteru následně trefit kolíčkem po vnějším obvodu čela zahloubení v karteru - na to je dobrý udělat si vodítko z kusu plechu ohnutého do "L" a přiroubovanýho ke karteru
[Marlboro]
(22.5.2016 13:49:22)
Ještě bych se chtěl zeptat, zda je při nasazování čela na středové ložisko nějaký problém, zda je na něco si dávat pozor a tak. Dík.
[Pettr335]
(22.5.2016 13:01:12)
Dal jsem do toho 20 tis. a vyrobil jsem chrastítko. Paráda. Když mi bylo 16, tak jsem si s tím tak nehrál a vše vždy bylo OK. Zajímavé!!!! Takže půlím motor a celé vše znovu od píky.
[Pettr335]
(22.5.2016 12:59:45)
Pettr335, ve válečkovém ložisku to nebude, mám je na 3 motorkách a nic není slyšet. Zvonivý zvuk většinou vydává jehličkové uložení pístního čepu, já mám bonz a tak mi to nezvoní.
[holdas]
(21.5.2016 21:48:39)
Ložisko na klice je - NJ 305 C3 ZKL. Teď si uvědomuji, že jsem nezjišťoval k tomuto ložisku žádné podrobnosti. Pro jaké účely je konstruováno.
[Pettr335]
(21.5.2016 21:29:06)
Směs i předstih myslím, že v pořádku. Teď jsem se vrátil s projížďky. Asi 50 km. To chrastění, cinkání, nebo jak to nazvat, je strašně pravidelné a není to tím, že by píst do něčeho narážel. Mám takové tušení, že to dělá klec válečkového ložiska, které jsem dal na jednu stranu karteru. Dal jsem ho tam na zkoušku. Motor rozpůlím a dám tam originál. Myslím, že je to jediná možnost poslední možnost, co to způsobuje.
http://tr71.rajce.idnes.cz/Fotky#P4010100.jpg
[Pettr335]
(21.5.2016 21:24:38)
heleť a máš dobře předctich a nastavenou směs ? olej 1:25 ?
[Klouzec]
(21.5.2016 19:53:37)
Na to šoupě se podívám, každopádně, když to chytne otáčky, jedu cca 80 bez záběru, tak jede úplně krásně.
[Pettr335]
(21.5.2016 19:40:03)
A nezvoní ti šoupátko v karbecu?
[panjawa]
(21.5.2016 18:04:44)
Když motor zvonil a cinkal a chrastil a bylo úplně prorezlé spodní ložisko ojnice, bylo úplně v hajzlu středové ložisko, tak jsem ty zvuky bral. Teď mám nově udělanou kliku a zvuky jsou pořád stejné, tak jak je to možné. Klika v hajzlu divné zvuky, klika po GO úplně stejné divné zvuky. Kdyby se ten zvuk aspoň o něco zlepšil, ale nic. To je divné ne? Chápu si bude problém jinde, ale třikrát jsem půlil motor a nikde nic, vše v pořádku ani žádné rýhy, prostě nic!!!
[Pettr335]
(21.5.2016 17:50:39)
Nově udělaná klika, výbrus, nové pístní čepy, nové jehličky, boční příložky vše nové! Zabroušené hrany kanálků. Těsnění pod hlavami, jedno, dvě tří, pořád stejné, měněné hlavy, žádný rozdíl, vyměněné pístní kroužky za druhé nové, nic. Pořád to spíše klepe.
[Pettr335]
(21.5.2016 14:49:39)
Ty otlaky tam mám taky, to je snad normální, ne? To je snad kvůli zajištění kolíčku, ne?
[spec]
(21.5.2016 13:36:12)
Necinká ti to spíš kvůli např chudý směsi, pístním čepům, nebo tak něčím ?
[Klouzec]
(21.5.2016 11:59:53)
ty vole ty chceš radu když je sobota a tak hezky :D
Na fotce vidím píst z 350, máš to rozdělaný stále ? Udělej test že nandáš kroužky na píst a vsuň to opatrně do válce v dráze kterou jezdí píst normálně, pokud to pude s velkým odporem je někde chyba, nebo zkus prvně zmačknout kroužek na pístu a pozoruj jak se to chová mezi tím kolíčkem.
[Klouzec]
(21.5.2016 11:59:00)
Najeto 20 km. Cinká motor, proto se ptám.
[Pettr335]
(21.5.2016 11:37:55)
Sorry, že se vnucuji, spěchám.
[Pettr335]
(21.5.2016 11:36:56)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,125 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 28.11.2024 1:57:17