Příspěvků: 21, poslední: 26.5.2016 12:08:1562727.Informace
Pro začátek najdete fotogalerii z tohoto ročníku i let miulých zde http://jawa660.cz/index.php/srazy
Zrovna ten kus drátu se u 660 pomalu, ale jistě stává nutností. Některé 660 totiž ráno bez překlenutí všech slabých míst kusem drátu přímo z baterky na přívod jednotky odmítly nastartovat. A to většina lidí jela minulý den na sraz alespoň hodinu v kuse, takže dobytí němělo být problém.
[Roadrunner]
(26.5.2016 12:08:15)
:-))) Koukám je to furt Jawa, bez kusu drátu, izolačky a kýblu nářadí s tím radši nikam nejezdit :-D No snad bude ten litr vychytanější....
[dePorsche]
(26.5.2016 8:42:56)
když to tak čtu, tak ty motorky musej bejt fakt ukrutný mrdky.... :D
[Kuba z Neve]
(25.5.2016 23:09:34)
No pravdou je, že každá 660 co tam byla, tak co kus, to originál..
[Roadrunner]
(25.5.2016 10:52:42)
Pri takovym poctu vyrobenych kusu je limitka prakticky kazda :-)
[mazhor]
(25.5.2016 8:51:36)
Mohli by totiž skončit jako nejnovější majitel 660, který tam dojel v podstatě rovnou s fabriky, s šiškou v jednom výfuku a svačinou v druhém :)
[Roadrunner]
(24.5.2016 10:53:42)
S limitkou tam nebyl nikdo.. pohlaváři na takovéto akce nejezdí :)
[Roadrunner]
(24.5.2016 10:53:00)
Mates: Jednu 650 Classic z limitované edice jsem viděl před 14 dny v muzeu sportovních vozů v Lánech. Nepamatuju si přesně, kolik měla najeto, ale bylo to okolo 500 km. To byl fakt úžasnej počin, vyrobit motorky pro někoho, kdo se na tom sotva párkrát projede okolo komína. Škoda, vypadala moc hezky...
[Ota]
(24.5.2016 10:43:57)
byl tam někdo s limitovanou serií 650 a s hodinkama na pazouře?
[Mates]
(24.5.2016 9:07:02)
První by měli mít jiné číslování, ale zhruba někde uprostřed, koncové číslo by mělo sedět..
[Roadrunner]
(24.5.2016 8:31:58)
aha, to by mě nenapadlo že vyrobili tak málo bastardů sráčskejch, ale může si to koupit jenom magor, takže to byl tak trochu sraz ... :-)
[dejvV]
(23.5.2016 22:41:02)
no,ale nezačali číslovat od 11 nahoru?
[monty]
(23.5.2016 22:23:58)
jojo.. tak si to rozpočítej.. ta červená s šiškou ve výfuku je poslední, dojela v podstatě z fabriky rovnou na sraz i s majitelem.. je tam rozdělaná 58 ještě s alu kyvkou a pak utrum.. kovové monstrum ala Tramp a jiné vychytávky..
[Roadrunner]
(23.5.2016 22:05:20)
57 ks za 5 let?
[monty]
(23.5.2016 21:53:39)
No bylo tam 12 kousků 660, což je vzhledem k 57 vyrobeným kusům total dost.. :)
[Roadrunner]
(23.5.2016 21:05:19)
takže chyběl jeden z dochovaných kusů...
[mais]
(23.5.2016 19:46:56)
to je jakože mezinárodní sraz jawa 650/660 a 34-člen nemá ubytování , takže nemůže přijet ? nebo jako není schopný přespat ve stanu/v hospodě na podlaze ? muheee, to je fakt možný jen v jawě :-)
[dejvV]
(23.5.2016 19:34:33)
Ta 650 Style se mi vždycky na rozdíl od ostatních dvou modelů moc líbila, hlavně to modro-stříbrné provedení. Krásný stroj.
Škoda, že v tom nepokračovali i s tím motorem 660 Minarelli.
[Westfan634]
(23.5.2016 12:34:22)
33 motorek, další už se nevlezli do ubytování, jinak by toho byl víc. Přijeli také dvě 650 a jedna 660 z Finska / říkali, že 4000km/
[Roadrunner]
(23.5.2016 11:21:07)
takhle to vypadá na dost komorní akci
[maspe]
(23.5.2016 11:15:38)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,109 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 28.11.2024 1:57:17