Příspěvků: 8, poslední: 27.5.2016 16:50:2962738.Veteráni
Chlapi prosím poraďte mi přesnou délku bowdenu plynu na ČZ 175/450, nedaří se mi vymezit vůli plynu, chce to kratší bownden, ale nikde se mi nedaří najít jeho správnou délku. Díky.
Ota: to taky lze, ale na to musí mít člověk pevnou ruku a ne takovou klepatůru jako já :-) Kdybych měl bowden v kterým je lanko ubrušovat flexou, tak v životě plynový lanko neudělám :-)
[Marlboro]
(27.5.2016 16:50:29)
Bowden se dá zkrátit i bez vyndavání lanka. Stačí uvolnit a stáhnout tu kovovou misku na konci bowdenu, odříznout kus bužírky a odmotat pár závitů spirály. Ty pak uštípnout anebo opatrně ubrousit flexou.
[Ota]
(25.5.2016 20:13:16)
Jin: ne, odletuju váleček na lanku co je v šoupátku (pokud potřebuju zkrátit bowden) a po úpravě ho vrátím zpátky, případně ho jen posunu po lanku (pokud potřebuju zkrátit lanko). Koncovky nikdy nedělám jen z cínu
[Marlboro]
(25.5.2016 19:22:49)
Mám ze dvou prkýnek formičku do ní kápnu cín, vytvoří mi to váleček, ten případně začistím pilníčkem, pájku používám silnější, ne trafo.
[Sukin]
(25.5.2016 9:53:39)
Marlboro: Takže obyč trafopájkou děláš na konci lanka kuličku, kterou případně zabrousíš?
[Jin]
(25.5.2016 8:36:21)
délku netuším, ale pájku snad doma máš ne? Ať koupíš cokoliv, tak buď bowden nebo lanko bude moc krátký/dlouhý a budeš to muset upravit. Ať jsem koupil plynový lanko na cokoliv, nikdy nepasovalo úplně ideálně. Buď mělo vůli moc velkou nebo v případě lanek 638 zase žádnou a šoupě tak nikdy nedosedlo na doraz
[Marlboro]
(24.5.2016 21:39:25)
To je jedno z možných řešení, ale raději bych tak dal nový bowden, ten současný je už docela "jetý"... Tuší někdo správnou délku?
[čz175/450]
(24.5.2016 20:46:43)
Jestli máš moc dlouhej bovden, tak máš asi lanko z rychlopalu na krutiruku. Bovden se dá opatrně zkrátit na brusce přebroušením závitů a ztažením zbykuý závitů. Pak se zpátky nasadí mistička.
[JK]
(24.5.2016 20:07:11)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,109 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 28.11.2024 1:57:17