Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 31, poslední: 29.5.2016 22:20:0762756.Elektro
Zdarec. Na jakou idealnou hodnotu seřídit předstih u 634 (motor 632-12V ) ? Dle příručky která píše 2,7-3,2mm sem to seřídil na 3mm a děla to bordel v otáčkách..
Mam tam bezkontakt "home-made" něco podobné jako Vape. ( snímač s palcem, elektronicky spinač a 2vyvodová indukční cívka )
Leopold Makumba: stroboskop seženu a uvidím. No musel bych použít 2 cívky z fagota společně se dvěma ETZ aby to šlapalo. [Jefo] (29.5.2016 22:20:07)
Skus zjistit stroboskopem jestli předstih opravdu sedí.
Indukční cívku bych alespoň na odzkoušení dal origo co je na favoritu.
[Leopold Makumba] (29.5.2016 18:32:17)
bartoň: s tým snímačem nevím... kupoval jsem ho novej ale dráty sem k němu pájel původní ale jestli správně to zrovna nevím ( spěchal jsem ) ale za prohození a odzkoušení nic nedám že.. [Jefo] (29.5.2016 14:03:39)
bartoň: nemam tam Vape ale favoritý zápalko včetně snímače i s křížem ( ze 4 Loučů jsou 2 uřízli )
Seřizoval jsem to tak že přesně 3mm před HU louč překryje packu od snímače..
[Jefo] (29.5.2016 14:01:35)
A nemáš zapojenej obráceně snímač, že ne? Já jednou něco podobnýho dělal na skůtru a zapojil jsem snímač obráceně, než bylo potřeba a dělalo to psí kusy... [bartoň] (29.5.2016 13:50:46)
Jak jsi ten bezkontakt seřizoval?
Bez stroboskopu ho nikdy nenastavíš přesně, ale spíš tak odhadem.
To platí i pro vape...kolikrát to lidi nastaví podle návodu a pak vyhazujou klínek a přetáčej to, aby jim to jelo :-)
Bacha na to....
[bartoň] (29.5.2016 13:49:02)
Podle zákonů prosté logiky se závada začíná hledat od těch nejmíň pravděpodobnejch závad... namontuj kladívka a neřeš "sycení cívky" :DD [pračlověk] (29.5.2016 10:36:57)
Ota: jak jsem psal za 3 de do plna i do kopce.. no nic budu zkoumat kde je problem. V palivu asi moc ne protoze nadrz ma 2 kohouty (asi nejaka dobova uprava ale vypada to jako origo) benzim tece proudem. [Jefo] (28.5.2016 22:46:45)
Na neutrálu by se to projevit nemuselo. Motor bez zatížení a pod zátěží nelze srovnávat, co se ochoty vytáčení týká. [Ota] (28.5.2016 22:17:11)
Jer 250: předstih je na 3mm to sem kontroloval jako první, inu vím že i u vape ale někdy ten předstih nesedí ale to by se projevilo i na neutrálu. [Jefo] (28.5.2016 20:17:42)
Jirka: Kvalt nevyskakuje to bych si všim.
Jer 250: no právě že ostatní kvalty jdou vytočit klidně i přes 4000otáček (víc netočím kvůli záběhu pístnich kroužků )
Marlboro: mam ješte 2 napady co zkusit pakliže se to bude chovat pořad stejně pojedu cestou kladívek na zkoušku a uvidím. Ale mate mně to že pokud by to bylo přece jenom tím zapalováním tak by to dělalo zlobu vesměs na všech kvaltech 1-3 ale tam to vůbec nezlobí.
[Jefo] (28.5.2016 20:15:31)
Jefo: jestli tam můžeš vrátit kladívka, tak je tam zkus, ať ten domácí bezkontakt můžeš opravdu vyloučit a zaměřit se na něco jinýho. Takhle jen vaříš z vody [Marlboro] (28.5.2016 16:41:25)
No, tak zapalováním to asi nebude. To by se projevovalo i na jiné rychlosti - minimálně ta trojka by nešla vytočit. Osobně bych se zaměřil na karburátor, výfuky nebo kombinaci obojího. Motor už je na tu čtyřku v takové fázi zatížení, že se tam projevuje nějaký problém - ucpané výfuky, nedotékající palivo atd.
Ani to cukání posledního kvaltu by nemuselo být od věci, ale to se dá podle citu poznat.
A mohl by to být klidně ten předstih - jsi si jistý, že je to skutečně 3 mm?
[Jer 250] (28.5.2016 15:35:58)
Tak to je jasny, vyskakuje ti 4. kvalt. Hledas problem jinde. [Jirka] (28.5.2016 15:25:25)
Jer 250: bordel v otáčkach - to jest že ve vysokých otáčkach vám to začne jakoby vynechávat - nejdřiv sem si myslel že je to palivem ale to vše je v pořádku. Projevuje se to nejvíc na 4ce. Na 1,2 nebo 3 to jede krásně a hezky do otáček - do plna ale na 4ce to děla " bordel" [Jefo] (28.5.2016 14:53:08)
Jefo: nikde se tu nemůžu dočíst, co myslíš tím bordelem. Kdybys to nějak blíže specifikoval, tak by možná bylo snazší střelit kde je problém. [Jer 250] (28.5.2016 14:10:07)
Pokud to dělá jen občas skontroluj kabely, jestli některý není špatně upevněný, nebo zlomený. [auuu] (28.5.2016 12:12:45)
Jefo: omlouvám se. [Westfan634] (28.5.2016 11:42:46)
krf: mam ještě jeden, zkusím ho vyměnit a projdu se uvidím. dík [Jefo] (28.5.2016 11:37:46)
teda kluci vy se hned musíte v mem příspěvku rozhádat :)

El Fag: Ale neděla to vždy jen někdy.. také sem přemýšlel nad energii jiskry. No nic změřím odpor té zapalovací cívky z toho Fiata ( ale co si pamatuji tak to bylo tuším kolem 1 ohm ).
[Jefo] (28.5.2016 11:36:41)
Nevzpomínám si na žádný klepanec.
A pokud máš na mysli krádež mé Konopnice, tak jedna z možností, která mě napadla, že bys v tom mohl mít pazoury zrovna i ty, protože jsi díky tvé patologické nenávisti k mé 634 ideální kandidát, splňující všechny podmínky.
Když jsem zde dával příspěvek, že mi ji ukradli, nechtěl jsem to sem psát, ale teď jsi se pěkně odkopal, díky.
Ostatně, když se mě cajti ptali, jestli mám na někoho podezření, tak jsem řekl, že mě momentálně nikdo nenapadá, ale pokud si prý vzpomenu, mám se stavit.

Takže jim zkusím hodit tip na tebe, i s tímhle příspěvkem. Možná je to bude zajímat i s těmi SZ, které jsi mi kdysi posílal.
[Westfan634] (28.5.2016 11:12:17)
Příčina není v předstihu.
3 mm jsou správně.
Hledej chybu v "home-made".
Podle me je to spravna rada, nevhodny predstih by se projevil jen zastavenim narustu otacek, ztratou tahu ve vyssich otackach. Bordelem zrejme mysli cukani, chvilkove vynechavani - to muze byt dusledek nizke energie jiskry, pokud smes je v poradku.
Jirka + West - fakt vam jde o to startovat tady nesmyslne napadani? Oprostete se od toho co bylo, u tehle Vencovy odpovedi nebyl duvod k napadani, pokud se chcete vzajemne napadat(vsichni 3) co se tyce osobnich vlastnosti, tak pouzivejte zalozku vzkazy, ja na to fakt nejsem zvedavy.....
[El Fag] (28.5.2016 11:06:54)
Westfan634:
Opravdu?
Tak si trochu zavzpomínej, žes dostal nedávno klepanec.
Třeba za tvý blbý kecy, ty vejre... :DD
[Venca_n] (28.5.2016 11:00:53)
Venca_n:

A ty jsi zase pouze namyšlený, arogantní sprosťák a buran, který dovede ostatní jen urážet a nadávat každému, kdo si dovolí mít jiný názor než ty.
[Westfan634] (28.5.2016 10:53:53)
Problém by mohl být v indukční cívce. Zapalko z fazola funguje dobře s cívkou s fazola. Cívka z fazola má odpor primáru tuším cca 0.9 Ohmu a indukčnost cca 3až4 mH. [Zahradník] (28.5.2016 10:52:54)
Jirka N.:
Jsi primitiv.
[Venca_n] (28.5.2016 10:42:31)
Venca_n Odpověď typického MOTORKÁŘE. Potvrdil jsi mu 3mm, jelikož je to dle příručky v toleranci ... A že má hledat chybu v zapalování ... Rada k nezaplacení ... Neměl by tam dát Yky svíčky?Nebo že by mazal špatným oleje a v nesprávným poměru? To jsi dlouho nevydržel být zalezlej v noře od tvého posledního TOP příspěvku. [Jirka N.] (28.5.2016 9:30:51)
zkus jinej tranzistor, pokud máš ten plechovej, tak to bývá často jeho vnitřní porucha [krf] (28.5.2016 8:00:00)
popis zapalovani:
Snimac s krouzkem + ETZ z Favorita + indukční cívka z Fiat Punto.
[Jefo] (28.5.2016 1:07:14)
>děla to bordel v otáčkách..< ve vyšších to začne vynechávat ? V tom případě bych se soustředil na sycení indukční cívky (odpor otevřenýho tranzistoru ap.) [Leopold Makumba] (27.5.2016 22:01:08)
Příčina není v předstihu.
3 mm jsou správně.
Hledej chybu v "home-made".
[Venca_n] (27.5.2016 21:48:05)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,125 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 28.11.2024 1:57:17