Příspěvků: 5, poslední: 22.6.2016 14:58:3862914.Informace
Zdar, jednoduchý dotaz, kolik Vám mašina dobíjí na 6V baterii (brblá na neutrál a všechno je vyplé) - klasický systém dynamo. Popřípadě jaké má být klidové napětí na 6V baterii? (6,2?6,4?6,7 V?)
Proud nezvedneš, ten je dán výkonem dynama a odběrem spotřebičů. Napětí se seřizuje přihýbáním závěsu pružiny regulačního relátka. Ale jak píše Klouzek, nejdřív to proměř, a to s plně nabitou baterkou, abys neobdržel zkreslené údaje.
[Ota]
(22.6.2016 14:58:38)
Já bych do toho zánovního regulátoru nelezl dokud funguje , prvně to změř pokud to dává se světlama kolem 7v tak bych to neřešil a jezdil..
[Klouzec]
(22.6.2016 12:41:18)
Ok. Vyzkouším kolik dává. Apropo. Jak na regulátoru zvednout nabíjecí proud kdyby dával míň? Mám cca 1/2 roku starý regulátor a ještě jsem do něj nešahal takže nevím na kolik je z výroby nastavený...
[stspravce]
(22.6.2016 11:56:36)
Mne kedysi na 634 kde boli večne problémy s nabíjaním pomohol jeden kábel navyše. Spojil som - na baterke, kostru regulátora a ukostrený uhlík na dyname. Odvtedy to začalo parádne nabíjať. Pri 6V vadia prechodové odpory viac ako pri 12V sústave.
[Milos634]
(22.6.2016 9:46:00)
634 se 75 W dynamem na volnoběh nedobíjí. Zpětný spínač připojuje a odpojuje baterku při otáčkách okolo 1750 ot./min. a plný výkon toto dynamo dává při 2400 ot./min. Regulátor je třeba seřídit tak, aby při plně nabité baterce (na externí nabíječce) a při rozsvícených světlech bylo na baterce při provozních otáčkách motoru napětí cca. 7,2 - 7,5 V. Ta horní hranice jen tehdy, pokud jezdíš málo a krátký trasy, jinak se ti bude baterka vyvářet. Plně nabitý 6 V akumulátor by měl dosahovat napětí 6,3 - 6,4 V.
[Ota]
(22.6.2016 8:10:49)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,109 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 28.11.2024 1:57:17