Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 13, poslední: 17.7.2016 16:06:0962987.Nejede nebo nestartuje
Zdravím Pánové.
Už mi došly patrony, tak se obracím na vás. Výše uvedený stroj: Motor po kompletní GO, osmý výbrus, všechna ložiska nová vč. Středového na klice, nové ojnice, gufera atd. Karburátor 2802, Hl. tryska 115, volnoběžná 55, filtrbox bez clony. Karbec vyčištěný v ultrazvuku, jehla na druhém zářezu zhora, volnoběžný šroub povolen o 1.5 otáčky. Jehla plováku v pořádku. Hadr v sání není. Po GO najeto cca. 3000km. Předstih i odtrh nastaven dle příručky, zapalko skoro nové. Od samého začátku jsou problémy se starty, jak teplé, tak studené, při sundání pružné spojky z karburátoru plive benzín směrem do sání. Písty jsou správně. Po jednodením stání, přeplavím, párkrát prošlápnu bez zapalka, zapnu zapalko a většinou chytne. Když je motor teplý, tak špatně startuje. Musím buď roztláčet, nebo startovat se zavřeným kohoutem. Levá koncovka výfuku je po jízdě silně zaolejována, pravá nikoliv. Při seřizování předstihu: pravý válec šel nastavit normálně, desku levého válce mám až na doraz, ale vešel jsem se s předstihem do 3.2mm. S hlavní tryskou 115 motor ve vysokých otáčkách detonuje a nemá výkon, zkusím dát bohatší hl.trysku ale to nevyřeší problémy se starty.
Předem děkuji za vaše rady.
Já už začínám být zoufalý.
Tak se zdá, že některé problémy jsem vyřešil. Na Pavlovu radu, že s osmým výbrusem budu mít problémy, poradil osadit 2 těsnění pod hlavy, dát 118 hlavní trysku, předstih mám aktuálně na 2mm, Jehla teď na třetím zářezu. Motor přestal detonovat. Starty byly zapříčiněny hned několika vlivy- nedobíjelo to, příčinou byla špatná kostra. Tak jsem natáhl od mínusového uhlíku na dynamu kabel k mínus pólu baterie a je už to maká. Dále to sálo falešný vzduch od příruby karburátoru. Na závěr jsem změnil startovací rituál. Teď jen zbývá jezdit a zkoušet, zatím se to tváří že by to mohlo fungovat. [Maty24] (17.7.2016 16:06:09)
Milos634-o 0,5 otáčky jsem ho měl na záběh. A jiné polohy jsem zkoušel, bez výsledku. Pořád to samé. Až bude volno, zkusím vše co jste mi tu poraddili. Co poradil Pavel si myslím že bude vést k úspěchu. Samozřejmě dám vědět jak jsem dopadl, ale nejdříve musím zajet do Ústí na pérovnu pro pár věcí, nebo to vemu nejdříve přes Osek a skusím nakoupit u p.Pokorného, mám to k němu blíž. Jen nevím zda ty trysky budou mít. Na pérovně mají pouze taiwan a kvalita je pochybná :o( [Maty24] (4.7.2016 19:51:36)
Maty - skúšal si voľnobežný šrob aj inak ako 1,5 otáčky? Ja na mojej 350/634 ho mám povolený iba o 0,5 otáčky. V príručkách je uvedené že môže sa to hýbať 0,5 - 1,5 ot. Pri inom nastavení na tepla ju nenakopnem. Sviečky mám pekne hnedo-ružové, "tehlové". Tiež mám po GO, zatiaľ 1700km. Filterbox mám otvorený (žiadny labyrint som u 634 ani nevidel), HT mám 93 lebo na 118 ktorá vyhovovala "starému motoru" tento iba bučal a nemal ťah. [Milos634] (4.7.2016 9:17:52)
Výfuky jsem kontroloval a jsou čisté a průchozí. Zkusím zalaborovat s tím předstihem, zvětšit spalovák a pořádně tomu dát nažrat. Se spotřebou už jsem se smířil. Děkuju všem za rady. [Maty24] (4.7.2016 6:11:26)
Hodil jsem to do kalkulačky. Pokud budeme věřit příručce, tak je sériová komprese (s 58mm vrtání) 1:9,2. To odpovídá spalováku kolem 21ml. A když dosadíme 8. výbrus (60mm vrtání), tak jsme se spalovákem 21ml na kompr. poměru 1:9,75. [Bakoun] (3.7.2016 23:31:56)
S osmým výbrusem budeš mít dost práce to nějak ukáznit. HT 115 je minimum s otevřeným filtrboxem. Na předstih podle příručky se rovnou "vyrezignuj", to je hodnota, se kterou ten motor prostě běhat nebude. Má příliš velkou kompresi a detonace jsou toho důsledkem: vrtání +2 mm = větší objem stlačovaný do původních spalováků - tzn., že jsi úplně mimo pásmo, ve kterým je ten motor schopnej spalování bez detonací. Řešení: jít s předstihem dolů, klidně hned o milimetr, pod hlavy dát o těsnění navíc, použít větší HT a jehlu pověsit co nejvejš. A laborovat. Ve výsledku to může jet i pěkně, ovšem tak za šestku na sto.
Ale úplně nejdřív, než se do toho zavrtáš, zkontroluj/dekarbonizuj pořádně vejfuky. Když nemá motor kam vyfunět, nemůže si ani hltnout.
[pavelEC300] (3.7.2016 22:31:48)
Tabulku znám. Jikov 2926 tam mám 2802 je podoznačení pro 350/634 s hlavní tryskou 115. Ještě jeden poznatek: dneska jsem se v tom šťoural a když nešla startnout, tak jsem vyndal svíce a byly suché. Po přeplavení všechen benzín vytekl do gumové spojky k filtrboxu, ale motor nic nenasál. Po stříknutí paliva do válců to ani neblaflo. Jiskru to hází také. Zkusím sehnat jiné hodnoty trysek, ale nevím kde. Současná TWN produkce je hrozná. [Maty24] (3.7.2016 21:20:11)
nevim ale zkusil bych tam klasickej Jikov 2926, musí sedět průměr difuseru, jak tam dáš větší difuser tak to nejde seřídit, nevím co je přesně ten 2802, ale zde máš tabulku s cca přibližnejma hodnotama trysek ( každá motorka se musí natryskovat individuálně ) http://jawarmaniak.wz.cz/technika/karburatory.html

Třeba je tvůj hlavní problém jen v tý trysce že to máš ulitý, zkus menší trysky, ale jak jsem psal o pár příspěvků níže, musíš jít po číslech cca
[Klouzec] (3.7.2016 21:06:55)
Karbce jsem zkoušel jiné, vyprané v ultrazvuku s továrním osazením a nastavením. Chovalo se to dost podobně a přidaly se k tomu pak i jiné neduhy, jako nedržící volnoběh a chcípání na volnoběh. Možná jak si psal níže, zkusit karbec s jiným průměrem difuzoru. Zkoušel jsem jen karby 2802. A předstih jsem dělal snad milionkrát, tak ten bude na cajku. Jen mě zaráží, že deska s kladívkem pro levý válec už je na doraz. Jako by byla klika špatně slisována? Ale nastavil jsem oba na 3.2mm. Také si myslím, že to bude nějaká prkotina, jenže já se s tím trápím už od loňska kdy jsem dodělal GO celé motorky, tak jsem poněkud zoufalý. [Maty24] (3.7.2016 20:54:51)
Takže to chce zkusit jinej karbík a přejít ten předstih, protože pokud jsi nejsi fakt jistej že to je dobře tak znovu a lépe, většinou jsou nejzávažněji vypadající závady jednoduché. [Klouzec] (3.7.2016 20:20:59)
Díky za připomínku, to mě nenapadlo :oD Výfuky jsou nové, i kolena. Předstih jsem nastavoval podle příručky. Žárovkou a měrkou na předstih. Tak doufám že je to v pořádku. Motor těsný snad je, použil jsem těsnění na převodové skříně co používám na auta. Spodek motoru skládal klikař co repasoval kliku a převodovku, vršek jsem dával já. [Maty24] (3.7.2016 20:01:09)
Na vlastní dotaz se neodpovídá, to ti pak nikdo neporadí. Pokuď detonuje a nemá výkon tak je to moc bohatý, pokud tam máš karburátor s difusorem 28 nepatří tam difusor 26 ? Pokud je motor těsnej, předstih dobře nastavenej ( jak víš že je předstih OK ? ) tak je problém v karbci, výfuky máš čistý ? [Klouzec] (3.7.2016 19:53:31)
Ještě doplním, že záběhové nastavení po GO proběhlo, po záběhu nastaveno na normální hodnoty. Před GO jsem motor v běhu neměl, byl popravený už při koupi motocyklu. [Maty24] (3.7.2016 19:50:55)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,109 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 28.11.2024 1:57:17