Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 18, poslední: 23.7.2016 8:19:2862990.Nejede nebo nestartuje
Čaute, chcem sa opýtať či mal niekto problém so sviečkami, mne neustále odchádza sviečka na pravom valci. Dám novú chvíľu dobre, ale zachvíľu je v čudu. Mám MZ04 a kontroloval som aj predstih pre istotu a je cca 3 mm. Nestretol sa niekto s týmto problémom?
Takže vyzerá to tak že tá slabo pritiahnutá ľavá hlava bola príčina problému. Stále som bol zameraný na pravý valec a nakoniec to bolo v tom druhom. Včera som sa bol previezť a išla ako hodinky. To len tak, možno to niekomu niekedy pomôže. [Ďuri] (23.7.2016 8:19:28)
Včera som zhodil hlavy a ľavá bola pritiahnutá tak že by to šlo rukou povoliť a potfukovalo to tade. Mohlo by to mať vplyv na pravý valec? Nemôžem to vyskúšať lebo akurát vylievam nádrž kaučukovou farbou, tak len tak zo zaujímavosti sa pýtam. [Ďuri] (13.7.2016 20:19:25)
A to mam srob bohatosti zmesi na 2,5 otáčky povolený. [Ďuri] (6.7.2016 11:13:07)
Mastne medzi valcom a hlavou nie je nic. Nemôže byt problem aj to že som pozeral trysky v karbeci a hlavná je 100 a mala by byt 95 tuším? Lebo sa mi aj zda ze chvíľami sa sparava ako prechlastana. [Ďuri] (6.7.2016 11:09:34)
Pokud jsi měřil tlaky ve válcích a jsou stejné, moc to na nějakou netěsnost nevypadá. I když po ohřátí motoru to může být jinak… Každopádně foukání pod hlavou bys poznal podle mastnoty na žebrech mezi válcem a hlavou. Když nacpeš mezi žebra válce a hlavy čistý papírový ubrousek a protáhneš ho dokola, hned bude jasno. [Jad] (5.7.2016 19:43:19)
Kúpim nové tesnenie a potom vyskúšam ho vymeniť. Výfuk som mal zhodený aj s kolenom a bol tam max 1 mm nánosu karbónu. Kanál čistý. Tak som v koncoch. Kompresia na oboch valcoch rovnaká. [Ďuri] (4.7.2016 18:44:15)
Zkontroloval bych ještě těsnění pod hlavou na pravém válci, jestli to někde nefouká. Může se stát, že to pak občas nezapálí, zanáší se postupně svíčka, která potom přestane dávat jiskru úplně. Na druhou stranu netěsnost pod hlavou může způsobovat i příznaky chudé směsi, setkal jsem se s obojím. [Jad] (4.7.2016 10:55:50)
Pozrem teda to koleno. Sviečka je len čierna a mokrá, kontakty sú neporušené. [Ďuri] (4.7.2016 10:02:39)
Michi: když nevíš jak funguje mz-04 tak si to nejdříve nastuduj :-)
mz-04 ma dva vývody a jiskra se uzavírá přes obě svíčky. Takže Motor přestane jet, tak to může být i svíčka levá, i fajfka levá, i kabel levý, jen pravá je hnusnější? svíčku nevidim, nelze o stavu soudit. odejitá svíčka je buďto plná karbonu, mokrá a nebo zežraná chudou směsí
[krf] (4.7.2016 9:06:25)
Koleno a výfukový kanál ve válci můžou být taky ucpaný. Mě se na 634 nejrychleji zanáší výfukový kanál ve válci. [Honza (Js)] (4.7.2016 9:06:11)
Práveže keď ich medzi sebou prehodim, tak to robí stále len pravý valec. Z výfuku som mal vybratú tu tlmiacu vložku lebo som tam dával tie nové tesnenia, a nebolo to nejaké zasraté. Či to môže byť prepchaté inde? [Ďuri] (4.7.2016 8:17:50)
přicpaný jeden výfuk? [Uďa] (4.7.2016 8:09:05)
Pokud to jde přehodit i tady, zkus to, jestli se ti chyba přestěhuje na druhý válec [Michi] (4.7.2016 2:25:29)
Nevím sice,jak funguje MZ04, ale u kladiv se dá dají přehodit fajfky a kabely, pač to může být v elektronice [Michi] (4.7.2016 2:24:04)
Skúšal som rôzne typy, BRISK N15C, CHAMPION, NGK, BOSCH, a aktualne tam mám PAL 14-7. [Ďuri] (3.7.2016 22:42:11)
Kdyby to bylo moc bohatý, byly by černý obě. Jakou tam dáváš svíčku? [Honza (Js)] (3.7.2016 21:54:38)
tá čo páli je dobrá červeno-hnedá, ale tá druhá je čierna. Zajtra ešte skúsim zmerať kompresiu. Ale skúšal som tie sviečky čo som vybral týmto spôsobom http://ok1ike.c-a-v.com/soubory/kontrola_svicky.htm ale nedávajú iskru. Som z toho vol. [Juraj Kováčik] (3.7.2016 21:10:28)
Nemáš moc bohatou směs? Jakou barvu má svíčka? [Honza (Js)] (3.7.2016 20:26:55)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,125 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 28.11.2024 1:57:17