Příspěvků: 21, poslední: 8.7.2016 10:46:3662996.Informace
https://www.youtube.com/watch?v=gnSnFvBZ9Dg todle dělaj v Číně, a prodávaj už i v Polsku (za cenu podobnou JAWě 350)
V Týnci zatím nic?????????,
objemové omezení tam už asi nemají (když se tam vozí i drahé evropské modely). Překvapivě číně klesá hodně výroba a prodeje benzinových motorek+skútrů. Do většiny center měst jim strana zakázala vjezd (takže vévodí elekto skútry+kola), na vesnice pronikají čínská auta a v cizině jim v malorážkách zatápí kvalitnější indická produkce. 200značek kopíruje i sebe navzájem. Chtějí se zaměřít na větší modely s většim ziskem, ale velké motorky nejsou telefony :-)
[bledemon]
(8.7.2016 10:46:36)
Ono taky v číně si běžný člověk nemůže pořídit motorku s větším obsahem než 150ccm, policajti tam mají 250. Za týden jsem tam viděl jednu (slovy jednu) velkou motorku - nejspíš CBF650. Jinak polovina dvoukolek a tříkolek tam stejně jezdí na elektriku.
[maspe]
(8.7.2016 7:48:28)
Čínský výrobce prostě nějakejch pár tisíc motorek do Evropy moc netrápí. Vždyt mají doma miliardu zákazníků, kterým stačí moped,a 125 cc je pro ně velká motorka. Prostě priorita je čínský vnitřní trh.
[monty]
(8.7.2016 6:55:46)
Hlavní trh motocyklů ani nemá o velké objemy zájem. Většina motocyklů se prodá v zemích, kde slouží ke každodenní dopravě a zákazníci tak mají úplně jiné požadavky než malý západní trh.
[Deadman]
(8.7.2016 1:34:14)
Miškin: invaze číny600 se předpovídala na netu už před 10lety na dnešní roky. A furt nic. Kvalita přibližující se japonci zvedla u cfmoto650 a benelli600 ceny na srovnatelnou úroveň a není tak žádný důvod ke koupi.
Je jiná doba, dokud číňani nezkoupí velké známé značky, bude klid.
[bledemon]
(7.7.2016 19:13:26)
vy si porad myslite, ze cilem jawy je vytvaret zisk? ale ale ...
[Hipik]
(6.7.2016 21:10:01)
Jawa nemá zapotřebí vozit z číny!! Vyřazením motoru 250ccm se stala soběstačným podnikem s vlastním vývojem. Je to poslední val naší hrdosti, nedopusťmě infiltraci čínou v našem posledním vlasteneckém podniku!!! :DD
...Jawa udělala 660, pak dva či tři 1000,..plánuje 1200.....já čekám do 1800 a pak si to koupím!
[Dolin]
(6.7.2016 19:46:16)
V tý JAVě je opravdu něco špatně (když se člověk koukne na vzhled a parametry těch "novejch" strojů).
[Leopold Makumba]
(6.7.2016 19:44:57)
Čínani ještě moc 600 ccm a víc neumí, až se to naučí bude to jízda... Před desítkami let skončila moto velmoc Evropa, kterou přebraly japonci a za 5-10 let to převezme čína :)
Jawa by musela asi vyhodit všechny lidi co sedí na židli, najmout někoho kdo umí přemýšlet a pak by mohla vstát z hrobu.
[Miškin]
(6.7.2016 14:57:12)
No to taky, ale jen jsem na tom chtěl najít i něco pozitivního..
[Montgomeryx]
(6.7.2016 13:25:55)
Montgomeryx: řekl bych že jawa se vysmívá hlavně zdravému rozumu - třeba dělat motorky, které někdo chce, a dodávat na ně díly.
[maspe]
(6.7.2016 12:57:06)
Berte to tak, že se Jawa se svýma třistapadesátkama jako jedna z mála firem alespoň trochu vysmívá eurofašismu. Prodávat Favorita jako stavebnici? Proč ne? I se svým unikátním samorozebíratelným interiérem to je pořád kvalitnější auto, jak dnešní produkce :-D
[Montgomeryx]
(6.7.2016 11:25:18)
Vzhledem k tomu, že od roku 2017 neplní Jawa 660 emisní limity, mohli by s Argentinou udělat barterový obchod s vyměnit je za Jawy 350 nebo 600 Ruta :-) O Ruty by byl jistě větší zájem než o Sportarda.
[elevator]
(6.7.2016 9:37:48)
Mal som čínu, keby to nemalo také tragické tlmiče (reálne skôr len struny), tak to bolo moc fajn. Motory čajnýz vedia robiť lepšie ako jawa. Hento je moc podarené, ale aj yuki ponúka manxman, tiež krása. Kamarát má yuki SPT = jawa Ruta, to je podarený stroj, len to má také DoDo prvky, napr. vymeniť šroby pod nádržou, lebo do nej drhnú a tak. Motoricky dobré, dokonca aj podvozok na SPT podvozkuje.
[Jean]
(5.7.2016 22:34:34)
Lepší je to v tom, že to je čtyřtakt, s platnou homologací na evropskej trh,takže to může legálně na silnici, ne v podstatě podfukem jako JAWA (na starý doklady)
Dovedete si představit, že by Škodovka prodávala Favorita v krabici, a použili jste doklady na auto z vrakoviště? Protože vlastně to samý dělá JAWA s 350.
[monty]
(5.7.2016 19:54:21)
Honza (Js): lepší je to třeba v tom, že se to smí prodávat. Sajda bych do toho netahal.
[maspe]
(5.7.2016 17:50:49)
V čem je to lepší než Jawa 350? Jediný plus vidím v nižší hmotnosti. Od pohledu mi přijde, že to bude míň pohodlný a o vhodnosti k sajdě mám taky pochybnosti.
[Honza (Js)]
(5.7.2016 17:39:31)
Designově moc povedený
[Marlboro]
(5.7.2016 17:35:27)
Hele, motorka! Co i přes některé laciné prvky docela vypadá! Lehké retro, žádná přeplácanina, žádné kelímky na kafe a přehnané obliny nakřížené s hranami. Prostě normální motorka. Svezl bych se na tom.
[longr]
(5.7.2016 10:46:08)
Se současným vedením je Jawa jako výrobce motocyklů mrtvá značka. Už jenom to, že vědomě prodávají prokazatelný zmetek Jawu 660 o jejíchž vážných problémech na veřejnosti mlčí. Bude to znít morbidně, ale třeba se to za pár let zlepší. Stávající jednatelé nejsou již žádní mladíci ...
[elevator]
(5.7.2016 8:32:11)
a co jawa 600 ruta? ... fabrika nic, jižní amerika jede líp jak oficiál nástupce... krach jim, jen to delá ostudu, hlavně že maj barák z kingspanu a sežraný dotace na jitrnicE!, co svět neviděl. Třeba z číny dobrá derivace pod značkou minsk... určitě zajímavější jak týnecké popelnice
[krf]
(4.7.2016 21:52:36)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,094 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 28.11.2024 1:57:17