Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 21, poslední: 22.9.2016 21:12:3663408.Automobily a jiné vehikly
Ahoj, svolávám zdejší chytré hlavy :)
Stručně:
VW Polo 9N, 2003 (technicky něco jako fabia). Socka výbava, bez DO, centrálu. Ukradli mi brašnu, vní krom peněženky se všim všudy i klíče od všeho možnýho vč. auta. Náhradní nemam. Auto zabezpečeno, vzít ho nemůžou.
Vše hlášeno.
Co teď? Pokud se záhadně neobjeví, je třeba vyměnit komplet zámky a spínačku. Jak je to s imobilizérem? Dá se to nějak "ochcat"? Třeba sehnat zámky s havarovaného a i s počítačem vyměnit? Kde je zakopaný pes?
Plán B - autorizák. Kolik to může tak stát? Jak dlouho to trvá?
Díky za každou odpověď, určitě tu má někdo zkušenosti nebo lépe zná problematiku.
zajdeš s techničákem do VW a na základě vin si necháš udělat novej...mimochodem německé fabriky to umí i na 36 let staré auto - klíče jsem neztratil, ale už byl tak oběhanej, že ne vše fungovalo jak má [mais] (22.9.2016 21:12:36)
Malbloro: Jeden klíč? Snadno. Už jsem to s jedním klíčem koupil, no dokud se něco neposere tak neuvěříš. Lidská blbost. Napadá mě snad 100x "kdyby něco tak by se to vůbec nestalo..." Nenaděláš nic, každopádně by člověk nečekal, jak drzý kurvy zlodějský mezi námi chodí. Že náhodný kolemjdoucí dojde na cizí pozemek, i když je tam plot, proplíží se okolo lidí, zabraných do stavby plechové garáže a ukradne. Životní lekce jak hovado. [Jendaaa] (22.9.2016 18:43:30)
Zahradník: tak pokud to bereš takhle, že je ti prakticky jedno kde a jak auto skončí, tak to chápu, to bych se na to taky vyprd :-) [Marlboro] (22.9.2016 16:48:00)
Marlboro. Třeba jako moje žena. Má pár let plechovku o kterou se před tím asi nikdo moc nestaral. Má to na dohrkání protože některá z příštích cest bude na vrakáč. Nedáme do toho ani korunu. Najezdí se s tím tak 3 000 km za rok. Olej jsem do toho dal jednou a to vypuštěný z jiného auta :-). Filtr jsem tam nechal starý. Jediné, co jsme tam koupili byl smetáček na zimu a žena si koupila wunderbaum. Dělat druhý klíč by byla z tohohle pohledu rozmařilost :-))) [Zahradník] (22.9.2016 14:24:26)
sice ti neporadím, ale nechápu, jak někdo může mít od čehokoli jen jeden klíč [Marlboro] (22.9.2016 13:49:12)
Díky kocoure, zámky shánim i na vrakárně, chtěl bych to ale všechno na 1 klíč :) bohužel těhle aut jezdí docela málo a riskovat, že zámky z fábky nepůjdou nechci [Jendaaa - práce] (22.9.2016 13:34:15)
Tak z vrakarny sadu zamku ( aspon tech venkovnich ) a kdyby se fakt zadarilo tak i s klicem od spinacky a cipem. No a pak uz jen sparovat cip s autem v servisu. Deadman dik vim ze kdyz se zacalo resit nove pojeti stk tak sly zpravy ze nesmi byt zadne zapisy. Kdyz sem byl na stk se scanii tak vyjely z jednotky hrozny veci a technik posilal nasemu sefovy dost zprosty vzkazy :-)) . byly tam treba zaznamy o tom kdy dosla nafta kdy mocovina atd... [kocourluk] (22.9.2016 13:22:18)
Autorizák VW by mi to udělal za 10k komplet, zámky, spárování... Jinak bastlit něco se mi moc nechce, chci to mít v cajku.
Nějak se nemůžu rozhodnout co s tim, bez auta jsem v pr.. Zase nechci, aby měl nějakej zkur*enej cigoš klíče od mého auta, i kdyby s tim nemoh odjet. Škody napáchal dost - kvůli 1500,- co jsem měl v peněžence mam škodu 15000,-.
[Jendaaa - práce] (22.9.2016 11:38:34)
Dělal jsem u VW možností máš několik:
1)Objednat podle vinka už vyřezanej klíč,trvá to cca 10 pracovních dní a cena je cca 1500,-jen to má nevýhodu že vyřežou klíč jakej mělo auto z fabriky,takže pokud už někdo před tebou měnil zámky tak ti pasovat nebude.
2)V originálu se dá objednat i polotovar,klíč s čipem jen nemá vyřezanou drážku na planžetě,tam je výhoda že to je k objednání většinou na druhej den,jen pak musíš vymontovat vložku zámku a jít s tím do nějakýho autozámečnictví kde ti to vyřežou,cena + - stejná jak vyřezanej klíč.
Ale pořád sice budeš mít klíč ale klíč bude mít taky někdo jinej kdo ti ukradl tu brašnu.
Je možnost ještě objednat spínačku z 2 novejma klíčema,tam ale počítej s cenou cca 2500 a vložky zámku co jsou ve dveřích vymontuješ a necháš nastavit na ty nový klíče co jsou u spínačky.
A pak samozřejmě se musí spárovat klíč s imem v autě
[Jenda.592] (22.9.2016 10:33:18)
Na STK je z diagnostiky zajímají jen konkrétní chyby související s chodem motoru v souvislosti s emisema. [Deadman] (22.9.2016 0:23:23)
Jeste na stk nacitaji chybova hlaseni z ridici jednotky? Pokud ano asi by se jim nelibil ochcanej nebo vyrazenej imobilizer. Takze spis asi cestou ofiko i kdyz tuhle obstarozni technologii bude mit nejaky duchodce z servisu mit i doma v garazi. [kocourluk] (21.9.2016 23:46:36)
jen pro doplnění.. je to jak píše Krizoň.. na ten VW s notebookem na klíně za 10 min. hotovo.
Celkem slušně vydělaný peníze :) (i když chápu, že pořizovací cena softu s kterým pracujou nebude malá, ale stejně)
[hiker 640] (21.9.2016 20:10:07)
S klíčem moc neporadím, ale šikovnej klíčník by ho měl umět podle zámku..
a imobilizér se dá uplně odpojit, já to u vw nechal dělat kvůli poruše, protože to byla nejlevnější varianta.. dělaj to spíš firmy co dělaj chiptunning a tak (jde o přepsání paměti eprom v ŘJ - spíš takový programování) a dle typu odpojení stojí od 1000 výš..
Proto předpokládám, že ten kdo takový kódování dělá a umí imobilizér softwarově vyřadit, by měl umět i zjistit z eprom kód a dát ho do klíče.. cenu bych čekal stejnou, ale je to jen můj typ.. a myslím, že cena bude lepší než v autorizáku..
[hiker 640] (21.9.2016 20:06:06)
Ja loni v lete resil vysranej imobilizer na Volvo, a bylo mi mimo jine receno ze stat se to na VW tak je to prace na chvilku, a schopnej technik to udela na pockani s notebookem na klidne ... Takze bych se preptal v autorizaku a obvolal par neautorizaku, nekdo to urcite za rozumnej peniz zvladne [Krizoň IV.] (21.9.2016 19:51:55)
....v autorizáku samozřejmě. [BRK] (21.9.2016 19:21:20)
Na Fiata mi udělali klíč i s čipem imo za asi 3 tisíce včetně kódování. Ochcat imo není až tak snadný a navíc je to nesmysl. [BRK] (21.9.2016 19:21:06)
pokud bys nenašel v místě, tak tady máš kontakt, co jsem našel během chvilky na internetu:
http://www.marak.cz/infopage/vyroba-autoklicu-podle-autozamku/
[Libor-TR] (21.9.2016 17:55:34)
oficiálně není jiná cesta než přes autorizovanej servis, kteří si to nechají patřičně zaplatit.

Stát se to mě, tak by to řešil tak, že bych obešel klíčníky v okolí a sehnal nějakýho, kterej je schopnej vyrobit klíč podle zámku. Takovej klíčník ti bude schopný dodat klíč s "prázdným" čipem imobilizéru pro nahrání kódu.
Až bych takovýho měl, tak bych objel servisy a poptal se zda jsou schopni "ochcat" imobilizér. Buď ho vyřadit nebo načíst z ŘJ a nahrát do klíče.
Dál už je jen na tvojí šikovnosti, zda se umíš do auta dostat a vymontovat z něj zámek nebo to na podvale dovezeš zamčený do servisu, ať si poradí oni.
Případně můžeš prvně zkusit servisi a ptát se jich na doporučení na klíčníka, nejspíš na tyhle práce už svoje kontakty mít budou.
[Libor-TR] (21.9.2016 17:50:28)
Kamarádovi se stalo něco podobného, byl to Renault Twingo někdy z přelomu tisíciletí. Podle VIN mu v autorizovaném servise vyrobili nový klíč, cena se pohybovala v tisících (přesně si to už nepamatuju). Ale musel pak ještě do toho servisu dovézt na odtahovce auto, aby mu ten klíč s tím autem "spárovali" (odemknout tím šlo, ale nenastartoval). [Jad] (21.9.2016 17:32:21)
když dokázali ve škoda auto kolegovi z práce před cirka 8mi lety vyrobit klíč a zámek podle vinu na felinu z roku 00, proč by to nešlo u fauvé včetně imobilizéru na modernější pixle? [krf] (21.9.2016 17:11:40)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,141 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.11.2024 10:39:17