Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Zlomená žebra [jawačezet](27.9.2016 18:42:02)
Příspěvků: 18, poslední: 30.9.2016 17:28:4863437.Informace
Vyplatí se spravovat zlomená žebra na motoru ČZ 175/450, případně kde ? Nebo raději sehnat jinej motor ? Jak opravujete dosedací plechy ? (ohnuté a zřejmě vyžrané od soli). Díky
Foto: http://slavaa.rajce.idnes.cz/zebra/
Jawacezet: Mo a co ? Majitel co jsi od nej motorku koupil pak nasel v kulne zapomenuty kartery ktery tam skutecne patrily, s puvodnim cislem. Tak jsi to vymenil aby to sedelo do puvodniho stavu. To ze to maji nafoceny s cislem ktery nekdo kdysi davno prebouchal doma neni tvuj problem. Ty tam ted mas originalni motor, cislo i typ sedi s TP a stitkem. No problem. Osobne bych se drzel presne toho cisla ktery mas v TP i na original stitku. [Krizoň IV.] (30.9.2016 17:28:48)
jawačezet - tak tam hlavně nanabouchej ty původní čísla. Pokud budou porovnávat fotky čísel motoru, bude poznat, že jsou jinak naklepnutý. Raději bych udělal na úřadě výmaz a naklepal tam jiný číslo, aby seděl jen typ. [Jirka N.] (30.9.2016 16:00:23)
Krizoň: vcelku nic, jen že už jsou na STK vyfocený ty moje původní, ale když vyměním motor, tak to vlastně nevadí.
Klouzec: psal jsem zprávu, jeden blok bych teda koupil :-)
[jawačezet] (30.9.2016 14:50:25)
jawacezet: co ti proboha vadi na tom ze jsou bez cisla ? z karteru bez cisla se kartery s cislem ktery potrebujes stanou pomerne snadno a rychle [Krizoň IV.] (29.9.2016 19:06:01)
jawačezet - A nešel by na úřadě udělat výmaz čísla motoru. Pak by je na TK zajímal pouze typ motoru. Zbytek čísla jim může být ukradený. [Jirka N.] (29.9.2016 14:44:41)
Klouzec: to je škoda, že jsou bez čísla, už jsem s tím byl na STK a fotili si to, takže bych raději, aby měli číslo 450.03xxxx [jawačezet] (29.9.2016 12:21:39)
To není original číslo. To, už někdo razil doma. [kriz] (28.9.2016 21:38:33)
podle mě, tohle není originál číslo : http://slavaa.rajce.idnes.cz/cislo/#IMG_20160924_141600.jpg [jawačezet] (28.9.2016 21:00:06)
souhlas s třiapůlí kejvačkou... pokud je to není nějaká složenina a navíc to má třeba papíry, tak bych volil opravu původních karterů... konkrétně tohle není až takovej problém dovařit a zaretušovat [LK] (28.9.2016 20:17:08)
Pokud čísla souhlasí tak bych určitě volil původní kartery opravit i přesto že je to tuctová motorka [Jawa 350/354.04] (28.9.2016 20:05:21)
já se obávám že žádný že to byly buď nový bloky nebo novej motor [Klouzec] (28.9.2016 19:13:13)
Klouzec: klidně bych přijel, jen mi řekni jaké mají číslo ? 450.01xxx, 450.02.xxx, 450.03.xxx ?

Krizoň: čísla mi sedí, moto je po prvním majiteli, který se dušuje, že to je originál motor, ale podle mě je číslo motoru přeražený, tak nevím.
[jawačezet] (28.9.2016 18:36:27)
jawacezet: Jak uz tu bylo receno, pokud to neni stroj kde ti sedi cislo ramu a motoru s original stitkem, nevyplati se to opravovat. Kartery na 175ku jsou dostupna tuctovka, varit je te vyjde draz nez koupit zachovaly. [Krizoň IV.] (28.9.2016 17:59:29)
hezký kártry ti rád prodám levně za 300 ale nechceš slyšet že by sis pro ně musel dojet [Klouzec] (28.9.2016 15:04:59)
Ještě by mě zajímalo jak dlouhá má být spojková tyčka v pravé části motoru (u poloautomatu) [Jawačezet z mob] (28.9.2016 10:54:37)
Pokud by jste tento motor měli, nebo jen kartery, rád odkoupim. [Jawačezet z mob] (28.9.2016 9:37:17)
Není to otázka priorit ale hlavně trpělivosti, dovaří se to snadno ale toho broušení a pilování... prostě buď to zachráníš třeba kvůli číslům do TP nebo za litr jinej motor [Klouzec] (27.9.2016 21:46:59)
Opravit to jde, ale kartery na tenhle motor se dají sehnat za 300,- takže je to o tvojích prioritách. [Sukin] (27.9.2016 21:36:45)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,125 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.11.2024 10:39:17