Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
FGR Midalu [Kuba z Neve](28.9.2016 16:24:49)
Příspěvků: 19, poslední: 2.10.2016 14:12:1963441.Informace
Tak to vypadá, že se to po letech podařilo a máme nový, ryze český motocykl. Podle mě s tím ostudu ve světě neudělají. Některý detaily mi přijdou úžasný. http://www.motohouse.cz/predstaveni-nova-fgr-midalu-2500-v6
Podle mě xTas uhodil hřebíček na hlavičku. Kdybych si měl vybrat, Horex mě zaujmul daleko víc. Na Midalu jak byla teď uvedená se mi nelíbí masivní použití obnaženého karbonu, který je sice dneska kůl ale nedává vyniknout designu a je to jen takové tmavé něco. Taky jsem čekal, jestli trochu víc pozmění vnější vzhled odlitků a vík motoru, aby korespondoval s celkovým pojetím motorky a to se nestalo. Sice je V6 masivní, impozantní, ale ve výsledku vypadá skoro jako nějaký motor z auta. A v tomhle je podle mě slabina celého Midalu, jsou prostě drahé motorky pro individualisty co vypadají zajímavěji i když zrovna nemají 2,5L V6. [Hruši] (2.10.2016 14:12:19)
technicky zajímavý, ale nelíbí se mi to [mais] (1.10.2016 10:13:49)
Jasně že to je kusovka, popravdě jsem ale hodně překvapenej, že to dotáhli, myslel jsem, že to po těch letech umřelo. Podle fotek se mě to ale moc líbí, zpracování vypadá dobře, některé detaily jsou super - třeba zadní kyvka je podle me krasna (ale cistit bych to opravdu nechtel:-)).

Mit 3M nazbyt a chlapskou mistnost (takovy to bar s velkou TV, kulecnik, fotbalek)... tak bych uz vypisoval objednavku. Nemam ale ani jedno z toho:-))
[Labakov] (30.9.2016 9:21:13)
a hned odvést do technickýho muzea, první a poslední kus :-D [krf] (30.9.2016 6:01:22)
Náročný speciál, kterého na objednávku vyrobí 1 kus ročně. Ale nic jiného od takového exota nikdo soudný od začátku nečekal. Za mě dobrý, ač ty dotace šly v podstatě na technologický tréning.
Rozhodně lepší než dotační podvod od Jawy, kde litra ani neukázali veřejnosti, vyrábět ho nikdy nechtěli ani kusově a s dvanáctkou je to znovu to samé.
[Deadman] (30.9.2016 0:08:54)
jediný co se mi líbí, že to dokončili do pojízdné motorky, někdo kdo měl peníze to prostě dotáhnul až na tu silnici. A cena ? ta se i zdá levná, klidně by to mohlo stát 5 mil, protože jsou lidi kteří si to koupí a je jim uplně jedno kolik to stojí a navíc na tom ani nebudou jezdit a ani řidičák na motorku nemají, ale prostě na to mají. [dejvV] (29.9.2016 21:55:22)
Moc pěkná motorka. [Sukin] (29.9.2016 12:12:28)
Bakoun: Jj, vím. Nevím proč, ale člověk je háže do jednoho pytle, ačkoli je mezi nimi tuším 100km moře. ;) A k té různorodé kvalitě. Máš pravdu, ale co jsem viděl, jakési zlepšení vidět je. A za ty prachy to tu nikdo nevyrobí. [Verdom] (29.9.2016 11:42:00)
Verdom: Kymco jsou Taiwanci a Yuki je koupena splacanina z Ciny s "ceskou" znackou Yuki tady u nas. Ale skoro, co model, to jiny cinsky vyrobce toho konkretniho stroje. Takze kvalita je dost ruznoroda. [Bakoun] (29.9.2016 11:05:43)
Třebas, kdyby pan Malaník začal vyrábět seriově Torpédo, měl by kšeft vyšší a cenu Halík co. No nižší. ;) http://motodenik.cz/clanek/700-replika-torpedo-v4-1909.html Ne, nechci nic vyzdvihovat a ani chválit nebo hanit. Obdivuji každého, kdo něco umí. Netáhel je všade plno. Trochu nefér jsou dotace, kdy někdo prohlásí, že bude vyrábět sériový motocykl a ona to je pak ve finále kusovka, ale to je zase jiná písnička. ;) [Verdom] (29.9.2016 10:38:14)
xTas: Nevím, ale ono to je spíše taková kusovo-sériovka. Pokud existují nějaké závody, na kterých by se to uplatnilo, tak by to třeba zákazníka najít mohlo a bude asi i ochota to upravovat dle jeho požadavků. Můžou i existovat ti, kteří právě chtějí něco extra, co nikdo nemá. Nevím. Vím jen jedno, že to nekoupí nikdo, kdo s tím bude jezdit v šest ráno na píchačky do práce. ;) [Verdom] (29.9.2016 10:31:54)
Verdom: a čím myslíš že to má ty exkluzivní zákazníky zaujmout? Zajímavej je možná ten V6 motor, ale za tyhle prachy motorka ze země, která je pro zbytek světa něco jako pro nás rumuni nebo ukrajinci? Když za třetinový prachy máš pecky jako Vyrus, Horex, za podobný peníze top model od úletů se zvučným jménem typu Confederate..
nunici: bez problémů, busa, 211hp V2 Vyrus, H2 v ostrý verzi okolo 300 koní... vše řetěz
[xTas] (29.9.2016 10:14:04)
Zajímavý počin. Pravděpodobně to nebude jezdit špatně, pominu i to, že je to hrozný slon. Ale designově se mi to nelíbí. Jsem spíš konzerva a mám rád klasiku. A taky nejsem cílová skupina :) Ovšem věřím, že pokud si tohle někdo se třemi mega navíc koupí, povozí se a bude středem pozornosti. A o to asi jde hlavně ;) [longr] (29.9.2016 10:04:46)
V6 a klasický řetěz? To zvládne? [nunici] (29.9.2016 8:47:05)
Tak oni asi necílí na "masového zákazníka".
Na lítání do práce tu je ke koupi bambilion Chiňanů, pod které se nikdo cenově prostě nedostane. A spolehlivostí už je na tom současná produkce celkem v pohodě. Pominu-li rejžové a špagetové výrobce tak i ta China má už "renomovanější" značky, kterým trochu na jménu záleží (Kymco, Yuki atd) Zbytek tragedie pořád. ;)
[Verdom] (29.9.2016 8:31:49)
aha, teprve jsem si všimnul ceny 3mega.. haha :-D 3x tolik co horex vr6, 6x tolik co diavel, to má vyloženě šanci na budoucnost [xTas] (28.9.2016 23:26:38)
taky fandím, ale je to šílenej mastodont, zajímalo by mě jak se na tom sedí. 262 kg suchý to je masakr, takže tři metráky v plný palbě s těžištěm vysoko.. ale vypadá to celkem dobře [xTas] (28.9.2016 21:32:00)
Tak treba Jawa predstavi Jawu 1000 na 28. rijna:-) To FGR je zajimave, cena je naprosto mimo, ale to za cenu kusove vyroby je jasne. Me se libi [Labakov] (28.9.2016 20:51:09)
Sice to není moje krevní skupina, ale fandím jim a i motorka nevypadá špatně.
Jen více podobných. ;) http://www.midalu.cz/
[Verdom] (28.9.2016 20:22:45)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,125 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.11.2024 10:39:17