Příspěvků: 6, poslední: 30.9.2016 5:57:4663443.Veteráni
Ahoj. Rozsbral jsem motor 353 z roku 56-57 a pod zapalováním je je ložisko, segrovka, nějakej tenkej plech a na závěr hliníkovej kroužek, ve kterém je gufero. To se takto dělalo nebo je to kvůli nedostupnosti gufera většího rozměru nějaká domácí úprava? Díky.
Jen jedna ségrovka na zajištění ložiska stačí, pokud gufero natlačíš, už ven samo nevypadne. Pokud to teda neni nějak drasticky dobitý, aby to obtýkalo a foukalo, není potřeba to řešit. Jinak bys to musel zalepit.
[Verdom]
(30.9.2016 5:57:46)
Jinak oproti manuálu, kde je ložisko-segrovka-gufero-segrovka má moje 353 jen jednu drážku na segrovku. Proto sem se radši zeptal. Ani to menší gufero v té redukci nebylo nijak zajiětěno. A protože ta hliníková redukce je obyčejné mezikruží, bez okraje jako doraz, tak byla za ložiskem a segrovkou ta placatá obrovská podližka z temkýho plechu.
[PetrL3]
(29.9.2016 22:47:57)
Klouzku a myslíš, že na obitý hliník bude líp těsnit opět na hliník a nebo na relativně měkký a pogumenný obrys gufera? ;) A nějaký patlání a lepení silikonem je hnus na cokoli. To klidně opatlá i to gufero, když to bude nezbytně nutné.
[Verdom]
(29.9.2016 20:35:31)
Jen bych prvně zjistil proč to tam tak je, pokud je dosedací plocha obita a někdo tam třeba nevlepil mezikus pro menší gufero
[Klouzec]
(29.9.2016 18:39:24)
Díky. Koupím gufero dle manuálu.
[PetrL3]
(29.9.2016 12:13:27)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,094 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.11.2024 10:39:17