Příspěvků: 6, poslední: 4.10.2016 8:12:4763453.Tuning a přestavby
cau, pote co jsem nedostatkem oleje zrusil prevodovku, vymenil jsem kartery a vnitrek za jinou. nejprve vyskakovala 4, to jsem vyresil spravne osoupanym vystupnim koleckem, ta uz drzi. ale jednicka vyskakuje a zase zapada uz pri stredni zatezi. Na co se mam podivat? kam presne se davaji vymezovaci podlozky. obrazek by pomohl, diky
Jad: U ČZ ano, ale zde se mluví o Jawě 634.
[Ota]
(4.10.2016 8:12:47)
U ČZ 487 se dávají vymezovací podložky tak jak píše krf (je to tak nakresleno v katalogu ND), ale u Jawy jsem to ještě nedělal.
[Jad]
(3.10.2016 20:04:09)
No, ja teda nevim, ale vsechny prirucky mluvi o vymezovani predlohy z levy strany. To ovsem neznamena, ze nekdy neni treba vuli vymezit i z opacny strany. No a vytahany otvory na jednickovym a ctyrkovym kolecku do ovalu jeste nemusi nic znamenat. Na 639 to taky tak mam a prevodovka funguje na 1. Predlohu jsem vymezoval zleva.
[Ota]
(3.10.2016 19:24:44)
předlohovou hřídel na straně výstupního kolečka, tam kde nebejevá šnek, hlavní hřídel netřeba z jedny strany to stahuje spojka a z druhe strany je vystupní kolo
[krf]
(2.10.2016 8:11:48)
myslis dat mezi vystupni kolecko a lozisko podlozky ? ja bych cekal spis podlozku na opacny strane mezi loziskem a jednickou
[Hipik]
(1.10.2016 22:56:35)
na dvojkovým kole ojetý kameny pro 1 rychlost nebo na jedničkovým kole díry, delší provozování ti vyhřeje vidličku a další převodovka ti udělá pápá. vymezuju na straně výstupního kolečka a ještě bys mohl mít slabou nebo prdlou pružinu na řadiči co aretuje kvalt
[krf]
(1.10.2016 10:53:26)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,078 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.11.2024 10:39:17