Příspěvků: 34, poslední: 6.10.2016 11:06:0963464.Informace
Zdravím, známý mi přivezl na zprovoznění dlouho stojící třindu, za účelem zprovoznění a stk, motorku chce prodat. Rád bych mu poradil cca cenu za jakou je motorka prodatelná, ale tady opravdu netuším, prošel jsem inzerce a prostě ji nemám s čím srovnat, a 640-tek ted na prodej moc není..
Je to v podstatě klasická 640 s oilmasterem a nosičem na kufr, zajímavejší je rok výroby 2005 a nájezd plných 542 km :D, známý ji vlastní od nové a myslím, že ani nemá řidičák na moto. Je v podstatě jak nová až na pár zpuchřelých gum a lehké oxidaci na hliníku a chromech. Tak vás prosím o radu, jaká je reálná prodejní cena ?
Díky
Fotky: http://ondra350.rajce.idnes.cz/moto/
Vsecko je to o tom, na co to kdo chce. Ja jako prusvih u novy motorky z tynce vnimam nutnost minimalne par veci doladit - viz zminena hadicka oilmasteru.
Jenze tady jdou proti sobe dve veci - prvni je sberatelsky pohled na vec, kdy se ceni originalni stav tak nejak bez ohledu na to, jestli tohle reseni v praxi funguje dobre nebo ne. A zcela proti tomu jde prakticnost, uzivatelsky a servisni komfort (a pripadne bezpecnost), pokud dane zarizeni chce nekdo provozovat - typicky treba bosch spinacka, ktera pri nahrazeni fabkou z nejake rejze (optimalne s integrovanym zamykanim krku rizeni) je v provozu jednoznacna vyhoda, ktera ma jen jedno negativum - snizuje cenu celku z pohledu sberatelskyho. Podobne je to treba s dosazenim panelkoveho motoru do kyvacky, nebo s nahrazenim pulbubnovych kol celobubny u prvnich kyvacek.
Takze ano, pokud se budem bavit o nekom, kdo to chce do sbirky a ne na jezdeni, ma vetsi smysl ten origo stav. A esi to nekdo chce na jezdeni v provozu (i kdyby to melo byt jen objizdeni historickych setkani), prijde mi paradoxne vhodnejsi to koupit v rozebranym stavu s moznosti poskladat si to podle sebe (i kdyz je tu samosebou riziko, ze neco bude chybet a prehlidne se to pri koupi).
[Sim]
(6.10.2016 11:06:09)
Krizon: rychlopal na prvni verzi vubec neni, je tam snek. Dale jiny predni blatnik, jednoklic predni brzdy, predni i zadni stupacky, zadni madlo, drzaky civek. Je hodne jina. Nevim jestli na 634-5 neni take i jine uchyceni nadrze. Mam ctyrku s vyr. cislem 772 a proti "novym" ctveram je rozdilu jak mezi favoritm a felicii :-)
[Zdeněk]
(5.10.2016 11:36:35)
Jeste me napadlo ze kryt retezu nad sekundarnim koleckem je plechovej, ne plastovej, to se dneska taky neshani nejlip. No a novej majitel si bude muset sehnat motor 633-4, a zejmena nezniceny sikmy hlavy z califa. Ale budiz, s tim se pocita, ze tam neni origo motor.
[Krizoň IV.]
(5.10.2016 9:09:39)
Klick: Presne nevim, ma to detailne zmaknuty Jirik77, ten stavel prvni 634-4.
Ale co si pamatuju tak kulaty blinkry se snad necim lisi od tech co byly na pozdejsich petkach. Kyvka s prolisem, drzaky motoru s prolisem. Kastliky maji uchyceni na cep na ramu. Samozrejme predni svetlo a naprosto atypicky faborky predniho svetla ktery jsou jiny nez na califu. Kombinovany prepinac svetel a houkacky je nejakej atyp. Rychlopal je z califa/bizona. To samy zadni tlumice z bizona, a snad i stupacky.
[Krizoň IV.]
(5.10.2016 9:06:59)
klick: Těch věcí bude víc. Mám za to, že byl i v detailech jiný rám - prolisy na bočních výztuhách zadních držáků motoru - ty na novějších rámech nejsou. Ovšem přesné datum změny netuším.
[Ota]
(5.10.2016 8:09:16)
[Krizoň IV.] jaké díly? Myslíš světla?
[klick]
(4.10.2016 20:09:59)
Ta cena je realna, za to se proda. Ja bych ji klidne bral, je pekna, ale neverim, ze by s prodejem byla potiz.
Ale jako investice do duchodu to moc smysl nema, to bys jich musel mit 500.
[_remove]
(4.10.2016 10:59:26)
klick: za ctyrku z roku 74 bych odhadoval cenu mezi 30-40 tisici. Zalezi kolik z atyp dilu ktere se od rok 76 dal nemontovaly na te ctyrce skutene je, a na celkovem stavu.
[Krizoň IV.]
(4.10.2016 8:46:04)
Uďa, Pucfol: Jako správní dvoutaktáři byste na tomto fóru měli doporučovat alespoň Suzuki GT 500, což je v podstatě lepší a silnější sestra Jawy:-)
Klick: První 634 v kompletním stavu bude mít v dnešní době dobrou cenu. Velkým handicapem je ale motor 638, kdy si budoucí renovátor bude muset ještě sehnat správnej motor. Rozebranost na ceně asi taky nepřidá, na druhou stranu někdo, kdo se v tom vyzná a bude schopen i v tomto stavu zhodnotit kompletnost stroje, to může i ocenit - alespoň bude mít ušetřenou práci při rozborce motorky. Ale čísla po mě nechtěj:-)
[Ota]
(4.10.2016 8:03:01)
Jasně, omlouvám se, popletl jsem to o 10 let... :-)
[Kire640]
(4.10.2016 7:56:07)
Když se tu mluví o GS (myslím suzuki GS 500) tak jednu na prodej bych měl! Kdyby třeba někdo měl zájem!
[Uďa]
(3.10.2016 22:20:54)
a jak s tou čtyřkou z 74?
[klick]
(3.10.2016 20:10:53)
nevíte z jakého důvodu se v jawě rozhodli ubrousit žebro na karterech ?
[ondra350]
(3.10.2016 16:20:16)
Ty budíky jsou 100% origo. Máme taky Jawu 640 z roku 2005, jedna z posledních, kdy ještě byl povolená registrace nové 350 (do 6/2015). Ta naše je úplná sestřička - i stejná barva, taky příplatkový oilmaster...
[Peterson]
(3.10.2016 15:55:24)
Kire640: Jenze tohle neni rok 1995, ale 2005, cili o 9 let novejsi nez ta tvoje. Tam uz se tyhle budiky daji cekat.
[Krizoň IV.]
(3.10.2016 15:15:39)
Má ta Jawa originální budíky? Měl jsem r. v. 1996 a budíky jsem měl ještě ty starší...
[Kire640]
(3.10.2016 14:42:51)
mi-psi: gratuluji
[Bakoun]
(3.10.2016 12:30:38)
ondra350 - jak další mašina do baráku nemyslitelná, naopak, chleba nežerou, ceny rostou a jednou děti budou mít co prodávat :)
Raději jednu pěknou původní nezbastlenou Jawu, než 5 rejží.
[chlup]
(3.10.2016 12:22:15)
gs je tak nudná, že sem na ní najezdil bezproblémových 38tkm, zatímco na jawě mi stačilo 5 a už sem jí milerád poslal z baráku :)
[gdf]
(3.10.2016 11:47:37)
díky za rady, je jasný, že člověk který není blázen do jawy si za ty peníze samozřejmě koupí věci normálního, s prodejem je určitě lepší počkat na jaro ale musím se poradit s majitelem jak moc to spěchá. Nejradši bych si jí nechal, protože motorka na kterou vůbec nikdo nesahal je prostě radost ;-) ale další mašina do baráku je nemyslitelná
[ondra350]
(3.10.2016 11:05:04)
pokud jste slecna drobnejsiho vzrustu, tak GS je uchazejici, pro vetsi holky ER-5 ci CB 500
[Shu Lin-san]
(3.10.2016 10:54:14)
Zrovna GS je tak nudna motorka, az to boli a YBR je proste lemra.
[Bakoun]
(3.10.2016 10:28:41)
Záleží taky, jestli kupuju nebo prodáván. Nejsem-li v tísni, nabídnu ji za 40k. Pokud bych ji chtěl vlastnit, nedal bych víc jak 25k. Takovej paradox. Ale proč prodávat levněji než můžu nebo kupovat dráž než sem schopen sehnat. Zrovna nedavno sem viděl jednu pěknou za 11k. Jen zlobil trochu motor, práce na den max.
[PetrL3]
(3.10.2016 10:09:46)
myslim tu od ondry350
[Bakoun]
(3.10.2016 8:31:49)
Mít teď peníze, tak bych ji za 30k Kč klidně vzal.
[Bakoun]
(3.10.2016 8:31:35)
Gepin: kolik je rozumná cena za jawu?
[maspe]
(3.10.2016 8:16:07)
Gepin: 35 za rejzi da jenom blazen, kdyz za ty penize sezene slusny auto.
[Krizoň IV.]
(3.10.2016 0:25:09)
na jaře za 50. vždyt je to nová jawa
[dejvV]
(2.10.2016 21:54:05)
35 dá jen blázen do jawy ,když za 35 je pěkná rejže
[Gepin]
(2.10.2016 21:34:28)
říkal jsem si + - stejnou cenu, sám mám devítku z roku 91 a je zajímavé srovnávat ten "pokrok" , kvalitu dílů, zpracování a přesnost montáže. Třeba taková vůle v zadní kyvce už v podstatě u nové motorky je celkem "překvapující" :D. A třeba výstupní hadička u čerpadla zalomená tak, že nechápu jak to mohlo mazat.....
[ondra350]
(2.10.2016 20:18:51)
měl bych dotaz podobný..
reálná cena 350_634/01 r.v. 1974 Je v rozebraném, ale kompletním stavu. Sice je k ní motor z osmičky, ale je zapsaný v TP. Něco je nové, něco původní. Vlastně jen čeká na složení. Mám možnost koupě od kamaráda a nevím, kolik nabídnout.
[klick]
(2.10.2016 20:17:30)
35 000,-
[monty]
(2.10.2016 20:05:43)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,094 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.11.2024 10:39:17